Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har absolutt ingen grunn til å glede deg til Sunshine. Den gjør ingenting som ikke har blitt gjort tidligere, og kan karakteriseres som en slags blanding av Alien, Mission to Mars og 2001: A Space Odyssey.

Ville ikke satt av tid til å se den i en travel hverdag. Se heller Hot Fuzz.

Lenke til kommentar
Syns ikke Filmer som Jason og lignende er noe, bare tørr action/"grøss"... Som regel ikke noen god historie, bare masse action. For meg er slike filmer helt uten mening og poeng. Men det er meg da :p

8415992[/snapback]

Friday the 13th, Elm Street og Halloween er jo klassikere! Har aldri kost meg så mye med filmer som med de, spesielt Elm Street.

 

edit:

Må ikke glemme Leprechaun!

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Syns ikke Filmer som Jason og lignende er noe, bare tørr action/"grøss"... Som regel ikke noen god historie, bare masse action. For meg er slike filmer helt uten mening og poeng. Men det er meg da :p

8415992[/snapback]

Friday the 13th, Elm Street og Halloween er jo klassikere! Har aldri kost meg så mye med filmer som med de, spesielt Elm Street.

 

edit:

Må ikke glemme Leprechaun!

8416079[/snapback]

Dette er filmer som kan være hyggelige å se f.eks Fredag den 13. eller halloween, passer liksom :p Kansje ikke verdens beste, men morsomme. Skrik er jo og brukbar og du ser på den som komedie :p Syns ikke Jason osv er bra, grunnet at det er mer action. Og om jeg får si det, dårlig action...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...