Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en ide til en film som går slik

 

 

En hau med svenske terrorister begynner å sprenge seg i lufta rundt om kring i usa.

og President Thomas J. Whitmore(Pullman) setter sammen et crack team som består av dette.

 

John McClane(Willis) Team leader. dreper terrorister over en lav sko.

'Ash' J. Williams(Campbell) i tilfelle noen av svenskene kommer tilbake som zomies

Rambo (stallone) i tilfelle svenskene er komunister

Kyle Reese(Biehn) i tilfelle noen av svenskene kommer fra fremtiden/er roboter

'Will' Smith (smith) obligatorisk afro-amerikaner som blir drept først

Hunter 'Patch' Adams(Williams) legen på teamet og comic Hunter 'Patch' Adams

Buffy summers(Gellar) i tilfelle svenskene er vampyrer/team babe

Lenke til kommentar
Kanskje litt feil sted å poste men jeg har i lengere tid hatt lyst til å bearbeide sangene til Joachim Nielsen om til en musikal jeg. Han har så sykt mange sanger som kunne blitt satt sammen til å lage en historie ut av det.

8382959[/snapback]

Jeg klarer ikke bestemme meg for om Gerard Way eller Russell Crowe burde hatt hovedrollen. Kanskje Crowe med maskara.

Lenke til kommentar
Jeg så Kill Buljo i et eller annet filmblad og da stod det en eller annen positiv kommentar ifra QT. Er dette en gimmick pga de lager en parodi på KB, eller er det en kommentar ifra QT himself?

8384979[/snapback]

 

Jeg tror Tarantino har uttalt seg i filmen. I dagens BA var det et sitat fra Quentin hvor han sa "Jeg digger å bli parodiert", med forklaringen "QT gleder seg til å se Kill Buljo" elns. Tror nok han har sett den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...