Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hørte på en random radio kanal med anmeldelse av shooter, og der påstår amelderen at mark spiller en skrapskytter fra hæren, men så vitt jeg vet, spiller han en marine sniper eller en Xmarine sniper. syns det er litt teit at de ikke kan få det riktig

8430595[/snapback]

 

Enig med deg. Skal man først anmelde en film, så bør man faen meg følge med nok til å vite det ihvertfall :D Skal forøvrig på kinoen ikveld. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
hørte på en random radio kanal med anmeldelse av shooter, og der påstår amelderen at mark spiller en skrapskytter fra hæren, men så vitt jeg vet, spiller han en marine sniper eller en Xmarine sniper. syns det er litt teit at de ikke kan få det riktig

8430595[/snapback]

 

 

US Marine Corps er jo spesialisert i å utdanne snikskyttere. Mange mener at de har de beste snikskytterne i hele USAs militære. Men det tipper jeg dere allerede vet :cool:

Lenke til kommentar

Angående det derre; US Marine = soldat-på-norsk-greia, så synes jeg det er dumt når folk kaller f.eks: Navy SEALs for marinesoldater, når den korrekte oversettelsen er marinejegere. Men det er nok noe vi bare må leve med, men jeg setter pris på korrekte overesettelser og håper det blir bedre i framtiden.

Endret av MetroN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Angående det derre; US Marine = soldat-på-norsk-greia, så synes jeg det er dumt når folk kaller f.eks: Navy SEALs for marinesoldater, når den korrekte oversettelsen er marinejegere. Men det er nok noe vi bare må leve med, men jeg setter pris på korrekte overesettelser og håper det blir bedre i framtiden.

8431073[/snapback]

 

Når ble Navy SEALS marinejegere? Marinejegerne rompekjører SEALS i blinde.

Lenke til kommentar
Angående det derre; US Marine = soldat-på-norsk-greia, så synes jeg det er dumt når folk kaller f.eks: Navy SEALs for marinesoldater, når den korrekte oversettelsen er marinejegere. Men det er nok noe vi bare må leve med, men jeg setter pris på korrekte overesettelser og håper det blir bedre i framtiden.

8431073[/snapback]

 

Når ble Navy SEALS marinejegere? Marinejegerne rompekjører SEALS i blinde.

8431484[/snapback]

 

Enig her. Marine Jegere, er Marine Jegere. Navy SEALs er NAVY SEALs. Akkurat hvem som er best kommer nok litt an på vær å vind tror jeg. Har hørt at Marine Jegerene våre er helt råe i snø å kulde, men har ikke hørt noe om hvordan de funker i Ørken å Jungel. Er ikke akkurat så mye våre Spesialstyrker er i utlandet å kriger, å det lille de er hører vi aldri noe om. At begge to er i verdenstoppen derimot, det er det ikke tvil om.

Lenke til kommentar
Ikke si at du også er en sånn "SEALs vs DELTA" type :tease:

8431516[/snapback]

 

Hva mener du med det?

8431519[/snapback]

 

Mente bare det at mange som spør: " hvem er best av OMG Delta eller OMG SAS" eller lignende, mens i virkeligheten blir det helt feil å rangere spesialstyrker fordi de alle har forskjellige styrker og svakheter.

 

Mente ikke å fornærme, hvis jeg har sagt noe slikt ber jeg om unnskylding.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Enig her. Marine Jegere, er Marine Jegere. Navy SEALs er NAVY SEALs. Akkurat hvem som er best kommer nok litt an på vær å vind tror jeg. Har hørt at Marine Jegerene våre er helt råe i snø å kulde, men har ikke hørt noe om hvordan de funker i Ørken å Jungel. Er ikke akkurat så mye våre Spesialstyrker er i utlandet å kriger, å det lille de er hører vi aldri noe om. At begge to er i verdenstoppen derimot, det er det ikke tvil om.

8431524[/snapback]

 

Du har nok misforstått en del. SEALS regnes ikke som helt i toppen, det gjør derimot Israel, Tyskland, Russland og Norge. Vi er en del ute, du får det nok bare ikke med deg. Det er ikke så hemmelig alt sammen heller.

 

MetroN: Neida, jeg tok ikke innlegget ditt negativt. Går bra det :)

Lenke til kommentar

nei da, noe av det kule med denne tråden er jo at den noen ganger går total offtopic, men det styres jo altid tilbake etter en stund når diskusjonen er over.

 

SEALs er SEALs, marinejegere er marinejegere, du gjør samme jobben og trener på det samme, men de er fremdeles ikke det samme.

 

og ja DELTA ruler alle!! :D

Lenke til kommentar
nei da, noe av det kule med denne tråden er jo at den noen ganger går total offtopic, men det styres jo altid tilbake etter en stund når diskusjonen er over.

 

SEALs er SEALs, marinejegere er marinejegere, du gjør samme jobben og trener på det samme, men de er fremdeles ikke det samme.

 

og ja DELTA ruler alle!! :D

8431587[/snapback]

 

Må du slutte å tulle. Norske HV ruler alt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...