Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten; er det bare jeg som irriterer vettet av meg av at folk skal ut av kinosalen i det SEKUNDET filmen er over? De er praktisk talt oppe av stolen før lyset går på. Ikke får de med seg den spennende etterteksten heller (som har masse å si for filmens betydning).

8004339[/snapback]

Har aldri reagert på dette. Når lyset kommer på skal man ut, hvilken betydning for filmen har rulleteksten? Jeg har vanskelig for å se for meg at den har masse å si.

Lenke til kommentar
Forresten; er det bare jeg som irriterer vettet av meg av at folk skal ut av kinosalen i det SEKUNDET filmen er over? De er praktisk talt oppe av stolen før lyset går på. Ikke får de med seg den spennende etterteksten heller (som har masse å si for filmens betydning).

8004339[/snapback]

Har aldri reagert på dette. Når lyset kommer på skal man ut, hvilken betydning for filmen har rulleteksten? Jeg har vanskelig for å se for meg at den har masse å si.

8004456[/snapback]

 

jeg synes det er viktig å kunne sitte noen minutter etter at filmen er ferdig og la den synke inn over meg. Men som regel blir det ikke tid til det da alle skal ut fortest mulig.

Lenke til kommentar
Forresten; er det bare jeg som irriterer vettet av meg av at folk skal ut av kinosalen i det SEKUNDET filmen er over? De er praktisk talt oppe av stolen før lyset går på. Ikke får de med seg den spennende etterteksten heller (som har masse å si for filmens betydning).

8004339[/snapback]

Har aldri reagert på dette. Når lyset kommer på skal man ut, hvilken betydning for filmen har rulleteksten? Jeg har vanskelig for å se for meg at den har masse å si.

8004456[/snapback]

Reagerer ikke på det selv men jeg sitter som regel alltid gjennom rulleteksten og diskuterer filmen, nyter musikken eller tørker tårer. Virker som folk har jevli dårlig tid når de er på kino :p

Lenke til kommentar
Jeg gråter kun av Armageddon, Magnolia og Ki-duk Kim-filmer.

8004683[/snapback]

Du klarer å putte inn Armageddon i samtlige sammenhenger.. syns du bør bytte avatar snart

 

Siste film jeg sippa av: Babel eller Bejbel som man sier i USA

8004730[/snapback]

Aldri, denne avataren blir her til jeg dør. Jeg kan godt endre signatur though.

Lenke til kommentar
Ærlig talt: Hvem gråter ikke av slutten på Armageddon?

8004734[/snapback]

Ikke sagt noe om at jeg ikke gråt. Gråt da jeg så den på kino. Skulle bare peke på at Steffy klarer å finne en anledning til å nevne Armageddon i omlag hver tiende post. Satz on zeh zpitze.

 

I doooooon't wanna close my eyes, I don't wanna fall asleep *nynne*

Lenke til kommentar
Ærlig talt: Hvem gråter ikke av slutten på Armageddon?

8004734[/snapback]

Det gjør ikke jeg.

 

Men hvem gråter ikke av slutten av Forrest Gump, Road to Perdition. avslutningsdelen av Deep Impact og slutten av Ringenes Herre 3?

 

Micks Quiz var ganske grei denne gangen egentlig, selv om det er et par-tre jeg måtte gjette på.

Lenke til kommentar
Ærlig talt: Hvem gråter ikke av slutten på Armageddon?

8004734[/snapback]

Det gjør ikke jeg.

 

Men hvem gråter ikke av slutten av Forrest Gump, Road to Perdition. avslutningsdelen av Deep Impact og slutten av Ringenes Herre 3?

 

Micks Quiz var ganske grei denne gangen egentlig, selv om det er et par-tre jeg måtte gjette på.

8004811[/snapback]

Annie Lennox Into the west er bare gåsehud fra ende til annen. Enya sin er herlig de første minuttene men roter seg bort etterhvert. Sånn når vi snakker om creditssangene til LOTR

Lenke til kommentar

Når Frodo ser inn i kamera den siste gangen før han stikker av, knekker jeg bare sammen. Og jeg er ganske kald til vanlig. Husker når jeg så den på kino, jeg har aldri sett en så stor følelsesmessig reaksjon fra et publikum noensinne. Alle radene foran meg satt det folk som vrengte seg i stolene og gjemte ansiktet i hendene, og snufsingen overdøvet nesten filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...