Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Har lenge lurt på om jeg skal kjøpe Thriller: A Cruel Picture, men har aldri gjort noe med det. Så jeg lurte på om noen på dette kjekke forumet kunne si om det er en film som er verdt å kjøpe eller ikke.

 

Hmm, hvis du liker filmen av typen "I Spit On Your Grave" og tilhørende lavt budsjett, så kan antakelig Thriller anbefales. Pass på å kjøpe den usensurerte utgaven, da får du anal penetrering og annen hardcore sex rett i fleisen. Jeg var ihvertfall ikke forberedt på det. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lenge lurt på om jeg skal kjøpe Thriller: A Cruel Picture, men har aldri gjort noe med det. Så jeg lurte på om noen på dette kjekke forumet kunne si om det er en film som er verdt å kjøpe eller ikke.

 

Hmm, hvis du liker filmen av typen "I Spit On Your Grave" og tilhørende lavt budsjett, så kan antakelig Thriller anbefales. Pass på å kjøpe den usensurerte utgaven, da får du anal penetrering og annen hardcore sex rett i fleisen. Jeg var ihvertfall ikke forberedt på det. :!:

7992430[/snapback]

 

Takk for at du advarte meg om det ihvertfall. Likte egentlig "I Spit On Your Grave", til en viss grad, så jeg får vel skaffe den usensurerte versjonen.

Lenke til kommentar

Vært på IKEA og kjøpt ny filmhylle ikveld. Å ha de på en hylle under tv-bordet var verken plassbesparende eller estetisk fint. Fant en genial og billig en som het "Benno"

(ahh, geniale navn :D ) til 280 spenn som fint klarer biffen med å stille ut mine elskverdige filmer. Kanskje på tide med en ordentlig rangering / sortering av filmene nå? Mulighetene er mange. ;)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Vært på IKEA og kjøpt ny filmhylle ikveld. Å ha de på en hylle under tv-bordet var verken plassbesparende eller estetisk fint. Fant en genial og billig en som het "Benno"

(ahh, geniale navn :D ) til 280 spenn som fint klarer biffen med å stille ut mine elskverdige filmer. Kanskje på tide med en ordentlig rangering / sortering av filmene nå? Mulighetene er mange. ;)

7996445[/snapback]

Her selv noen slike Benno hyller nå, men er egentlig ikke fornøyd. Dette forde hylla maks har plass til 11 standard DVD-kover i bredden, dette gjør det svært vanskelig å ha noen som hels form for sortering i hylla.

Si at man sorterer alfabetisk, når en da får en ny film med tittel som beggynner på en bokstav tidlig i alfabete blir det plutselig svært tidkrevende å plassere denne nye DVD-en, da alle DVD-ene som vil komme etter denne nye må flyttes, maks. 11 om gangen.

Når jeg har fyllt opp de Benno hyllene jeg har nå skal jeg snekre meg et hylle system med hvertfal 1 til 2 meter lange hyller, sånn at det bare er å skyve DVD-ene bortover, når en ny en skal ha plass.

Edit: Putta inn et ord jeg, så ble det om ikke annet, litt mer riktig.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
De hyllene virker ikke spesielt effektive, mye plass som går med på.. vel, hylle. Har lyst på en lang planke montert ganske høyt, men hybelsjefen er ikke så glad i spikring.

7996937[/snapback]

 

Hadde nok fått plass til resten av filmene mine hadde det vært en stor hylle.

 

Edit: noe i denne duren hadde passet fint. 1500 plasser.

LE1049_l.jpg

Endret av Fez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...