Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Nei, ikke sett den ennå, men som du link'er til gir Svet den skamros@Talk, og han har rimelig god filmsmak (og peil på verdensfilm. Bruker du forumet der, eller en del andre steder, poster han under nick'et pro-bassoonist). Har tenkt å kjøpe den selv, men vil gjerne ha en anmeldelse (helst sammenligning) av den ritiske utgivelsen.

 

Den britiske DVD-utgivelsen er anmeldt her. Virker som R1-utgaven er bedre. Jeg får den uansett billig så jeg la den til en bestilling. Kommer nok sikkert ikke til å angre på det.

 

capturenj2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grindhouse blir to filmer

 

I Norge vil vi også få delt opp dette i to kinofilmer, og den vil ikke bli vist som dobbel-feature ifølge distributøren; SF Norge. Det er liten tvil om at dette vil skuffe de fleste, og gjøre det hele til en enormt redusert opplevelse, men her tenker man tydeligvis bare penger. Planet Terror får norsk premiere 1. juni, mens vi må vente helt til 14. september med å se Death Proof.

 

Det blir nedlasting på denne karen.

Lenke til kommentar
Grindhouse blir to filmer

7989863[/snapback]

 

 

YES! :wallbash::realmad:

 

Det er jo faen meg ikke mulig, er har vi gått og gledet oss til Grindhouse også ender vi opp med at de klipper hele dritten i to og ødlegger opplevelsen for oss...

 

Det er da bare og gå og vente på HD DVD utgivelsen kommer også "slippe" og se den på kino... :thumbdown:

7990357[/snapback]

Totalt latterlig. Vurderer å se den i et annet land i såfall. Sverige sender vel begge på en billett? Er i såfall ikke lange turen over grensa da.

Lenke til kommentar

Lurer på om Sir Ian blir å finne som Gandalv fortsatt. Eneste alternativet jeg klarer å se for meg akkurat nå er Sean Connery, som vel sa nei til LOTR om jeg husker riktig. Men han har trukket seg fra Hollywood (mulig han er tilbake til den nye Indiana Jones filmen). Og Sir Ian sin opptreden i LOTR filmene var for meg upåklagelig. Blir veldig vanskelig å leve opp til det om han ikke takker ja til rolle i Hobbiten.

 

Men han har jo ytret ønske om det, dog var vel det med Peter Jackson i tankene som regissør.

 

Edit. Bruce Campell kunne spilt dverg :green:

Lenke til kommentar
Lurer på om Sir Ian blir å finne som Gandalv fortsatt. Eneste alternativet jeg klarer å se for meg akkurat nå er Sean Connery, som vel sa nei til LOTR om jeg husker riktig. Men han har trukket seg fra Hollywood (mulig han er tilbake til den nye Indiana Jones filmen). Og Sir Ian sin opptreden i LOTR filmene var for meg upåklagelig. Blir veldig vanskelig å leve opp til det om han ikke takker ja til rolle i Hobbiten.

 

Men han har jo ytret ønske om det, dog var vel det med Peter Jackson i tankene som regissør.

 

Edit. Bruce Campell kunne spilt dverg :green:

7992291[/snapback]

 

hva å skjule den kaken under skjegg, NEVA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...