Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Hvordan tror dere The Untouchables: Capone Rising (2008) blir?

 

The story of Al Capone's arrival in Chicago, his dealings with cop Jimmy Malone, and his subsequent rise to power.

 

Jeg gleder meg nå veldig til den filmen. De Palma er såklart regisøren. Han har fått med seg Art Linson (producer - Fight Club), Brian Witten (co-executive producer - American History X), Brian Koppelman (producer - The Illusionist) og David Levien (Producer - The Illusionist)

 

Jeg gleder meg stort til denne filmen :thumbup:

 

Hva synes resten av filmfolket da?

Lenke til kommentar
Søndag, ja. Skole dagen etter, så jeg skipper den tror jeg.

8007661[/snapback]

 

Har du ikke vinterferie du? :p

 

Men grunnen til at jeg stakk innom denne siden, var om det er noen her som vet om et bra program til å holde styr på dvd filmer?

Har brukt DVD Profiler en del, men jeg synes det er litt lite frihet til å endre infoen etter at du har lagt inn filmen. Har nemlig lagt merke til at det kan bli litt feil info på noen av filmene.

 

Så er det noen som vet om et bra program?

Lenke til kommentar
Micks Quiz var ganske grei denne gangen egentlig, selv om det er et par-tre jeg måtte gjette på.

8004811[/snapback]

Jeg vet jeg får minst 28 poeng, men jeg aner ikke hvilken Bacon-film det var. Hva skrev du på den?

8005567[/snapback]

Jeg skrev at det var Wild Things, men det står på bunnen av mailen vi fikk at det var Mystic River. Faktisk så er det bildet det er blest om fra Wyatt Earp, søk på Wyatt Earp Costner på google-bildesøk så dukker bildet opp flere steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...