HeHauken Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 The Shining var ikke spesiell skummel, men som noen har vært inne på tidligere; atmosfæren i filmen er helt ubeskrivelig! Satt liksom å ventet og ventet på ting som ikke skjedde. Hadde forventet mer blod for å være ærlig. Det er da ganske så mange liter som flyter i gangen der ved en rekke anledninger...
Lawliet Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Syns vi en gang for alle skal fjerne norsk fra norge, og bytte til Engelsk Enig. Angående the The Shining så var det Wendy som ødela hele driten for min del. Makan til irriterende kvinnfolk!
magnusbe Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg forventer ikke at alle skal slutte å snakke norsk med en gang, men vi kan begynne med film, viss alle norske filmer blir spillt inn på engelsk, så får vi flere fordeler, 1 ikke noe mere kipe norske teater fremføringer, 2 ikke masse rare dialekter ingen liker eller skjønner, 3 mer selgbar i utlandet. 4 ikke noe mere kip døbbing av animasjons filmer. 1) Trur du ikkje det finst dårleg teater i engelsktalande land? 2) Det finst då mykje ulik dialekt og andre variantar av engelsk. 3) Kor mykje irsk film ser du? 4) Det er då stort sett alltid mogleg å få originalversjonar av animasjonsfilmar.
DoktorBacon Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Som det ble nevnt tidligere i tråden så har Dolph'ern droppa ut.
HeHauken Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Få inn Steven Steingal og Van Damme, så begynner det virkelig å lukte gull av denne filmen.... Synd at Dolph droppet prosjektet.
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 The Shining var ikke spesiell skummel, men som noen har vært inne på tidligere; atmosfæren i filmen er helt ubeskrivelig! Satt liksom å ventet og ventet på ting som ikke skjedde. Hadde forventet mer blod for å være ærlig. Det er da ganske så mange liter som flyter i gangen der ved en rekke anledninger... Hehehe, tenkte akkurat på det jeg og..
CAT-scan Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Om ikke annet, så må Stallone for pokker ordne en cameo. Det hadde vært perfekt.
Bob_3 The Builder Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Expendables ser lovende ut på papiret, blir spennende å se det ferdige resultatet. Noen med innsikt som har peiling på når programmet til Trondheim Filmklubb er klart? Moro å ha noe å pusle med på kvelden, men heller ikke i kveld får jeg muligheten.
CAT-scan Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Sjekka innom i dag jeg også, men der var det tomt gitt. Skal spørre, får svar i morra tenker jeg
Bytex Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Evt lukter Van Damme en fullstendig kalkun når han ser en, og velger å la være å dra navnet sitt ned i søla med de andre. Vi snakker tross alt om mannen som gjorde klassikeren No Retreat, No Surrender i 1986. (Der han spilte russisk badguy-ivan-drago-type-som-amerikern-måtte-slå-i-ringen). Viktig å beskytte navnet sitt mot drittfilmer da.
DoktorBacon Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 6.99 er da ikke så dyrt for en fin utgave av en god film. Hvis du ikke har barn å forsørge ville jeg sagt "ja".
Kontorstol Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, da blir det kjøp dersom jeg skal jobbe i helga
Dotten Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 De mangler nå Arnold =/ Jeg ser for meg han som president i en liten cameo
Dotten Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Få øyeblikk med overspilling har fått meg til å le mer enn dette fra Burn After Reading: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hamsterino Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 De mangler nå Arnold =/ Jeg ser for meg han som president i en liten cameo Det kunne jo kanskje hende. Hvis han får tid til å gjøre det, tar kanskje en dag med en liten cameo, også holder de det hemmelig til filmen kommer ut, siden Arnold antageligvis ikke bryr seg så veldig mye om å få publisitet til filmkarrieren sin for øyeblikket kan de kanskje få slippe unna med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå