Gå til innhold

Hva tror dere om dette UFO opptaket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er skummelt... mye tilsier at det er ekte, men sjansen for at der er ren bullshit er jo rimelig stor også.

 

For spenningens skyld så mener jeg at det er ekte, selv om underbevisstheten min tviler...

 

Blir jo ekstra fett når den forsvinner, lightspeed :cool: men det kan være fotofikling.

 

Argh, umulig å finne ut av. Det så lett å lage en film som det der, så man kan ikke stole på det.

Lenke til kommentar

Vi har selvfølgelig ingen garanti på det vi ser er ekte,er enig i det. Og når det versjerer så mye fake allerede så bør man kunne stille seg litt kritisk til alt som blir lagt frem som "bevis". Men jeg synes det er viktig å merke seg et par ting.Og det ene er at hvis det vi ser faktisk er ekte,så er vi vitne til en teknologi som er utenfor vår forstand. Det andre er at selv om "lightspeed" som nevnes her er totalt utelukket for oss mennesker,så kan vi ikke være så naive å påstå at da er det liksom ikke mulig. Men det er lett å benekte ting som er utenfor vår forståelse.Uansett,ville bare høre deres meninger,og det fikk jeg,takk.for det.

Lenke til kommentar

Jeg har stoppet filmen en del ganger, jeg ser at det er 2 lys"pærer" som lyser sterkt på hver side av UFO'n også er det 3 som lyser bak og 2 forran.. gjør meg mistenksom over at det ikke er like mange forran som bak, og det med det lysglimtet i det den fyker av bort kan se ut som at UFO'n bryter lydmuren, fordi jeg fikk et fint stopp på bildet hvor jeg ser noe hvitt men bakparten av "UFO'n" er forsatt bak dette hvite, så ut som når et f16 etc bryter lydmuren... er skeptisk til den filmen selv om jeg er ganske godtroende på at det finnes liv utenfor planeten våres, som også er mye mer intelligente og kommet mye lenger enn oss i utviklingen

 

;)

 

Keegar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...