Gå til innhold

Hva tror dere om dette UFO opptaket?


Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden har de ikke UFO i senter av kamera hvis den er ekte? Er jo helt klart bygningen som er filmet her, ikke ufo.....

7012924[/snapback]

Hehe. Riktig der.

 

Personlig synes jeg denne er bedre

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=FtKuBKIaVvs...related&search=

 

Men er alltid skeptisk til UFO filmer ofc, veit ikke om filmen er avklart fake eller noe.. noen andre som vet?

7012920[/snapback]

Synes den var bedre ja.

 

Den lightspeed-effekten når ufoen forsvinner på den første filmen er jo Adobe Premiere deluxe. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele UFO-hysteriet, det at eventuelle utenomjordiske intelligente vesner skal gidde å bruke tid og ressurser på å besøke Jorda hele tiden, hele dette hysteriet bygger sannsynligvis på misforståelsen om vår egen betydningsfullhet og interessanthet.

 

For eventuelle beborere i andre deler av Melkeveien er vårt solsystem plassert i en ubetydelig avkrok av galaksen. Solsystemet vårt ligger nemlig i 2/3s avstand ut mot kanten, og helt i ytterkanten av en av spiralarmene. Her er det laaangt mellom stjernene, kosmologisk sett bor vi i en ørken.

 

mwbar_s.jpg

http://www.seds.org/messier/Pics/Jpg/mwbarsun.jpg

 

Troen på at de utenomjordiske kan være lokket hit av radio- og tevesignalene våre er også usannsynlig, fordi vi ikke har funnet andre beboelige planeter innenfor den radiusen som disse signalene kan ha rukket å spredd seg. Selv om disse eventuelle stjernefarerne kunne reise med lysets hastighet, og reagerte på de aller første radiosendingene, så må de ha kommet fra en radius innenfor et halvt hundre lysår. Og såpass nærme oss er det kun noen ytterst få andre stjerner.

 

:nei: Så nei, jeg har ingen som helst tro på at Jorda noensinne har fått besøk fra utenomjordisk intelligent liv. UFO-er er ikke automatisk det samme som flygende tallerkner, uidentifiserte flygende objekter kan være skyer, stjerner, planeter, meteorer, månen, ionisert gass, fugler, ballonger, atmosfæriske optiske speilinger av toglykter, billykter eller lignende, eller noe annet naturlig.

 

Og sannsynligvis er de restrerende uforklarlige objektene laget av oppfinnsomme mennesker som synes det er gøy å lure godtroende naut.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Den beste ufo hendelsen som er dokumentert er jo den ove st. petersburg. var rundt 7 lysende kuler som hang over byen og lyste pulserende en stund før de plutselig forsvant.

 

ble fanget av flere kameraer fra flere forskjellige steder.

 

utydelige flekker på gromsete bilder er det ikke så mange som stoler på lengre.

Lenke til kommentar
Den beste ufo hendelsen som er dokumentert er jo den ove st. petersburg. var rundt 7 lysende kuler som hang over byen og lyste pulserende en stund før de plutselig forsvant.

 

ble fanget av flere kameraer fra flere forskjellige steder.

 

utydelige flekker på gromsete bilder er det ikke så mange som stoler på lengre.

7018847[/snapback]

har du video til denne hendelsen?

Lenke til kommentar
har du video til denne hendelsen?

7022428[/snapback]

Så den opprinnelig på et UFO program på TV3 sent en kveld. det som var med opptakene var at forskjellige folk filmet de samme pulserende lysene fra forskjellige steder.

 

Her er et av opptakene. fant ikke de andre.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Personlig synes jeg denne er bedre

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=FtKuBKIaVvs...related&search=

 

Men er alltid skeptisk til UFO filmer ofc, veit ikke om filmen er avklart fake eller noe.. noen andre som vet?

7012920[/snapback]

 

hehe den er så tvilsom. hun sier "its over there" nesten før ufoen flyr dit. Ser tydlig at det er noe annet som de egentlig peker på, men at de har klippet inn en ufo slik at det passer med reaksjonene deres.

Lenke til kommentar

dette var veldig spennende... jeg ønsker å tro dette er ekte, og det stemmer faktisk med flere av mine teorier, men fasongen på UFOen var kanskje litt innlysende... nesten så innlysende at jeg desverre lurer på om dette er et mesterverk av en eller annen nerd et sted i verden (england? (stemmen)) som har laget dette i ulead video studios 10

Lenke til kommentar
har du video til denne hendelsen?

7022428[/snapback]

Så den opprinnelig på et UFO program på TV3 sent en kveld. det som var med opptakene var at forskjellige folk filmet de samme pulserende lysene fra forskjellige steder.

 

Her er et av opptakene. fant ikke de andre.

7022462[/snapback]

dette lignet for meg veldig på disse lyskulene som sies å skal lage kornsirklene... ;)

 

http://youtube.com/watch?v=JDidNzQ12ZY&mode=related&search=

Lenke til kommentar

Det har ikke alltid vært rapportert om de såkalte stereotyp "tallerkene" som vi har i dag. Uansett,den videoen fra WTC er forøvrig tvilsom,dama i helikopteret reagerer litt for raskt med å peke på objektet som forflyttet seg. Og hadde det vært meg som satt i det helikopteret,så hadde jeg vært litt mer entusiastisk.

Lenke til kommentar

"UFO hindrer romferges landing" heter en artikkel i Aftonbladet:

 

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,890561,00.html

 

Romfergen har identifisert et objekt de ikke kan redegjøre for bevegelsene til.

 

Sealion: Det er ikke gitt at romvesenene, eller "grey" som rasen kalles, er fra steder langt unna jorda. Mange mener de er fra fremtiden eller fra en annen dimensjon. "String-teorien" i fysikken gir rom for andre dimensjoner.

 

Se forøvrig Alien Interview-filmen. Mange eksperter mener denne er ekte. "Grey"en der er angivelig en av "grey"ene som USA hadde kontakt med i Area 51, før samtalene mellom menneskene og "grey"ene brøt sammen uder president Truman. Folk som har kommunisert med "grey"ene sier de lyver mye og prøver å manipulere menneskene. "Lekkende" vitner fra møtene sier at "grey"ene ville bytte romfartsteknologi mot forskjellig organisk materiale fra jorda. Truman, CIA osv. har visstnok skjult dette for å unngå panikk fordi det skjedde voldssammenstøt mellom menneskene og "grey"ene og endel mennesker ble drept av de teknologisk overlegne motstanderne, og fordi de viste seg å ha menneskelige kroppsdeler i noen UFOer som styrtet i Mexico.

 

Er dette sant? Hvem vet.. Er det en historie som selger uansett om den er sann eller ikke? ja

Endret av Tor79
Lenke til kommentar

Ingenting med videoen som tilsier at det der ikke er en gummidokke eller noe annet.

biologisk sett ser jeg ikke for meg dette som et vesen mer avansert enn oss. at han ikke blunker med øynene er vel også ganske rart? ville i såfall vært med troverdig om vesenet gjorde det.

 

og en sånn video filmet inne på en amerikansk militærbase ville aldri i verden lekket ut.

 

har lest andre forklaringer på Area51. er en del mere troverdig at dem driver å tester next-gen amerikanske fly der, enn at romvesener liker akkurat det stedet.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

jeg er 99,99 prosent sikker på at den der er redigert. for første kunne jeg klart tilsvarende redigering uten for store problemer, og i tillegg prater jo de i bakgrunnen helt vanlig... hadde de sett det der i virkeligheten hadde de nok garantert vært mer "brydd" for å bruke det ordet.

 

Kun ett ord:

 

Piss meg i øret.

 

Var visst tre det...

Enig ;)

Lenke til kommentar

Hvis du går inn for det, finner du saklig tilbakevisning av de fleste "store" UFO-videoer.

 

Det største problemet jeg har med UFO-er (som i aliens) er at jeg ikke tror de ville valgt en så surrete måte å initiere kontakt på hvis de først hadde funnet oss.

Om noen hadde hatt så overlegen teknologisk eller biologisk utvikling at de var i stand til romreiser over slike avstander, ville de også vært i stand til å tenke ut noe bedre enn en haug av surrete opptredener bestående av litt dansende lys på himmelen og et kræsj i en ørken.

 

Det verste av alt er teoriene som går på at de har vært i "forhandlinger" med regjeringer, akkurat som om man ikke kunne tatt total kontroll i løpet av sekunder med så overlegen teknologi hvis man ville.

 

Etter min erfaring fra diverse tv-programmer, faller de fleste UFO-videoer inn i kategoriene fake, værballong, fly, naturlige gass/atmosfæriske fenomen.

Lenke til kommentar
Hvis du går inn for det, finner du saklig tilbakevisning av de fleste "store" UFO-videoer.

 

Det største problemet jeg har med UFO-er (som i aliens) er at jeg ikke tror de ville valgt en så surrete måte å initiere kontakt på hvis de først hadde funnet oss.

Om noen hadde hatt så overlegen teknologisk eller biologisk utvikling at de var i stand til romreiser over slike avstander, ville de også vært i stand til å tenke ut noe bedre enn en haug av surrete opptredener bestående av litt dansende lys på himmelen og et kræsj i en ørken.

 

Det verste av alt er teoriene som går på at de har vært i "forhandlinger" med regjeringer, akkurat som om man ikke kunne tatt total kontroll i løpet av sekunder med så overlegen teknologi hvis man ville.

 

Etter min erfaring fra diverse tv-programmer, faller de fleste UFO-videoer inn i kategoriene fake, værballong, fly, naturlige gass/atmosfæriske fenomen.

7029684[/snapback]

 

Hvem sier at de vil ha kontakt med oss,eller "ta over kontrollen"? Det ville vel skjedd for lengst hvis det var det hensiktene var. Hva heller med et så enkelt ord som "Observere"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...