Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ho dama som var med jack i hele dene episoden, er det eks dama?

7007286[/snapback]

Nope.. Hu er en av the others.. Hvem nå det viser seg å være til syvende å sist. =/ Eks dama hadde det fint i USA sa hu dama..

7007590[/snapback]

nei, ho sa at eks dama hadde det fint, ikkje hvor!

 

Men til slutt sa han "sjefen" -You did a great work Julia?

 

og var ikkje det Julia ho eks dama het og då?

Lenke til kommentar
ho dama som var med jack i hele dene episoden, er det eks dama?

7007286[/snapback]

Nope.. Hu er en av the others.. Hvem nå det viser seg å være til syvende å sist. =/ Eks dama hadde det fint i USA sa hu dama..

7007590[/snapback]

nei, ho sa at eks dama hadde det fint, ikkje hvor!

 

Men til slutt sa han "sjefen" -You did a great work Julia?

 

og var ikkje det Julia ho eks dama het og då?

7007785[/snapback]

Ja stemmer.. Eksen het Sarah.

Lenke til kommentar

Ble det kun sendt én episode i år? De to første sesongene starta de med to episoder, gjorde de ikke?

 

Men, makan for en irriterende episode. Jack er helten min, og jeg vil at han skal vinne!

 

Men det var et fåtall av personene vi fikk se, hvor er alle de andre?

Lenke til kommentar

Huttetu... var jeg den eneste som syntes sesongstarten ikke var noe annet enn pure and utter bullcrap? Det her må være noe av det mest talentløse og ufengende jeg noengang har sett i Lost siden den episoden med fokus på Charlie i midten av sesong 2. Jeg regelrett gjespa meg mellom alt sammen og lurte på når den omsider skulle bli ferdig.

 

Her mangla absolutt alt spør du meg og det får meg til å undre på hvor langt dem har tenkt å strekke dette med "the others". Mystikken har blitt helt borte, så ser det ut som om det kun er en gjeng med skrullinger hele gjengen.

 

Sesong 1 er noe av det som har fenga meg aller mest av serier noensinne, begynte å miste interessen mot slutten av sesong 2 og starten på sesong 3 sier meg at jeg ikke kommer til å engasjere meg så fryktelig mye videre heller. Gleda meg som en unge på julaften, men det er ikke noe moro å få halvspist sjokolade i en striesekk under treet. Huff...

Lenke til kommentar

Godt å endelig ha LOST tilbake, men jeg syns ikke episoden var sååååå spennende. Kan ha noe med at jeg er sinnsykt lei av Jack flashbacks, Jack Shepard og Matthew Fox

 

Men syns i helhet det var en grei episode. Og sitter igjen med et "fillespørsmål".. Hvis Kate ikke er rett type for han mannen da lurer jeg på hvem som er rett type for han :p

 

Sawyer fikk denne episoden til å bli bra sammen med Kate og hun dama inne sammen med jack....... Juliette?

 

Jaja.. Gleder meg til neste uke for den episoden skal visst være veldig bra

Lenke til kommentar

Tja grei nok start, men ble som noen nevnte litt mye fokus på emo-Jack..

Tipper hans forhold med Juliette blir sentral utover.

Angående Kate tviler jeg på at hun er voldtatt, tror ikke Ben/Henry Gale eller noen av de andre hadde det i tankene, ei heller at det er slike ting "the others" gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...