Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.


Anbefalte innlegg

Velkommen til LOSTKAFÉ

 

Dette er en generell pratetråd for tv-serien Lost for de som følger med USA-style. Tidligere var denne tråden den eneste diskusjonstråden for serien, men nå har vi fått et eget underforum, og da har det blitt en del forandringer. Her skal man diskutere serien generellt (do'h), og ikke episoderelaterte temaer. For eksempel kan man snakke om skuespillerne, merchandise, parodivideoer på nettet og lignende.

 

Andre viktige tråder i Lost-forumet.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor sprette tråden så tidlig? Nå vil den stort sett bestå av "åååå som jeg gleder meg" i 2 uker.

6912074[/snapback]

 

Mest fordi det har kommet en del nye saker på lost-fronten nå. Mange promoer, og flere artikler rundt omkring. Da er det like greit å få diskutert det her, synes jeg.

Lenke til kommentar
Hvorfor sprette tråden så tidlig? Nå vil den stort sett bestå av "åååå som jeg gleder meg" i 2 uker.

6912074[/snapback]

 

Ikke jeg, har bare klart å se 8 episoder av sesong en og er dritt lei, men det er en stund siden så jeg bør vel snart få sett et par episoder til, men tviler vel heller på om det blir noe bedre...

 

Og derfor for å slippe å si åååå som jeg gleder meg, så kan jeg jo si åååå har de ikke kommet seg bort fra den helvetes øya ennå :hmm:

 

 

:p

Lenke til kommentar
feil, fordi du vil stå som trådstarter for lost season 3. kun derfor.

6919716[/snapback]

Det er lenge sidan det vart bestemt av fisker skulle opprette denne tråden, så ingen grunn til surmuling. :)

 

Men det får vere nok off topic i denne tråden. Håper at vi slepp store mengder med *glede seg*, *huff, er ikkje Lost ferdig snart* og *få i mine innlegg* poster. Hold diskusjonen til tema.

Lenke til kommentar
feil, fordi du vil stå som trådstarter for lost season 3. kun derfor.

6919716[/snapback]

 

Nå er du fryktelig usaklig. Jeg driter i hvem som får tråden. Jeg kjedet meg og laget den. For lenge siden. Det ble avklart over PM at det var greit at jeg laget den mellom meg og Simen1. Han var bare positiv til det.

 

Hvis du fremdeles har noe å si, bruk PM, slik at vi kan holde oss til tema her.

 

Edit: Der kom ttt, ja. Beklager for off-topic.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar

Promoene ser veldig bra ut, etter hva jeg har lest så prøver de å finne litt tilbake til sesong 1 også. Vi vil få veldig mye svar på tidligere spørsmål, men selvfølgelig vil det dukke opp mye nytt for å få tilbake nysgjerrigheten man hadde i sesong 1.

 

Har oppdatert Lost oversikten med spoilere.

 

Den 27. kommer det en oppsummeringsepisode for de lettere senile og de som ikke har fulgt med før :)

 

 

Og flott initiativ Fisker :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg syntes han lederen av "the others" virket ganske troverdig da han sendte Michael og sønnen av gårde, så jeg tror de kommer seg hjem

6935323[/snapback]

 

Tror jeg også. Tviler på at vi får sett noe særlig mer av Michael & son i løpet av denne sesongen. Apropos inspirert av Prison Break, så har jeg en følelse av at man i noen episoder - i stedet for flashback - ser Penny Widmore som leter etter Desmond.

 

Håper virkelig at serien holder sesong 1-kvalitet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...