Gå til innhold

Fikk en god ide til Google

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk om google lagde Google games, sånn at man kan søke på minispill som ligger runt på flere sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, tenk om. :roll:

6894773[/snapback]

problemet ditt?

6894986[/snapback]

Problemet hans er at Trevakt lagde noen dårlige filmer av World of Warcraft og postet dem i WoW-delen av Diskusjon.no. Etterpå har alle aktive WoW-forum-hengere hatet han.

Uansett, så syns jeg dette høres ut som en bra idé, ja! :)

Skrevet

6894773[/snapback]

problemet ditt?

6894986[/snapback]

Problemet hans er at Trevakt lagde noen dårlige filmer av World of Warcraft og postet dem i WoW-delen av Diskusjon.no. Etterpå har alle aktive WoW-forum-hengere hatet han.

6895530[/snapback]

Altså, jeg tror ikke OT-baren ble forelsket i deg etter de patetiske tegningene og flashfilmene dine heller.
Skrevet

6894773[/snapback]

problemet ditt?

6894986[/snapback]

6895530[/snapback]

Altså, jeg tror ikke OT-baren ble forelsket i deg etter de patetiske tegningene og flashfilmene dine heller.

6896154[/snapback]

Nei, OT-baren ble nok ikke så forelsket i meg. Men hver gang Trevakt skriver et innlegg i WoW-delen av Diskusjon.no, så er det minst én person som skal hakke på han.

Det med tegningene og flash-filmene mine ble glemt med en gang folk gikk utav tråden.

Skrevet

6894773[/snapback]

problemet ditt?

6894986[/snapback]

6895530[/snapback]

6896154[/snapback]

Nei, OT-baren ble nok ikke så forelsket i meg. Men hver gang Trevakt skriver et innlegg i WoW-delen av Diskusjon.no, så er det minst én person som skal hakke på han.

Det med tegningene og flash-filmene mine ble glemt med en gang folk gikk utav tråden.

6896204[/snapback]

nok OT no. folk har sikkert negative ting om alt og alle, sikkert veldig mange som har ting imot meg også. helt greit :) Men la oss no diskutere emnet i tråden ;)

Skrevet (endret)

Jeg er egnetlig ganske god i å få ideer. Bare vent, så skal jeg få en ny ide...

EDIT: Her kommer ideen. den tenket jeg ut nå. Det er at man får HW.no til mobilen, så man kan sende poster til forumet en gang man kjeder seg, f.eks på toget eller bare hvis man føler for det..

Endret av Gjest
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Trevakt, du har seriøse problemer.

Søk hjelp.

Skrevet
Trevakt, du har seriøse problemer.

Søk hjelp.

6916493[/snapback]

Det har du også. Har du ikke noe fornuftig å si, så hold kjeft.

--------

Faktisk synes jeg den Google-idèen til trevakt var fin, men som tidligere sagt, så har Google viktigere ting å gjøre.

Vi har jo dessuten allerede 123spill.no, 1001spill.no oh miniclip.com :)

• 1 måned senere...
Skrevet

lurt... :whistle:

hvorfor ikke en søketjensete for aviser, og kansje en for kjøleskap?

Eller hva med en for lyspærer?

Kunne trengt en tjeneste for hvordan man skal bytte dekk på bilen. Eller hvorfor plumbo reagerer med vann.

:roll::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...