Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Det er lov å si "nei, men takk skal du ha" selv om tilbudene ikke kommer like ofte som avisen.

Ja, for både jenter og gutter. Og det er avisbudenes problem...

 

Geir! Er da din konklusjon at norske menn , har lagt lista så høyt, at de heller velger utenlanske kvinner? I så tilfelle, har jeg forståelse for den konklusjonen. :)

Gjerne det. Jeg synes mange utenlandske kvinner er vakre, men det synes jeg om skandinaviske også. Men jeg er ikke sikker på om det er så enkelt. Mange av disse mennene er fra fraflyttninsgtruede småsteder med overskudd av enslige menn. Jentene er reist til byen for å jobbe, for hjemme er det ikke noe jobber til dem.

 

Kan vi ihvertfall være enig i at asiatiske jenter i tenårene/tjueårene er lett på tråden? Og at de velger å la pengene være et incentiv for at de skal bli pult av pensjonister?

Man skal være fra et land med rimelig høy velstand for å definere et ønske om økonomisk trygghet som å være lett på tråden...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbake til spørsmålet. "Hvorfor er thai kvinner så poppulært."

 

Jeg tror svaret er sammensatt og ikke så enkelt å besvare.

 

1) Det finnes norske menn, som har ødelagt sitt rykte her i Norge, så de har få andre valg. Og "misshandlere", burde ikke ha lov til å bringe utenlandske damer, hjem til Norge!

2) Det finnes mange norske menn, som ikke tjener tilstrekkelig, til å holde tritt med norske kvinnes krav.

3) Mange menn er også lei av sutring, furting og sex-nekt (i dager, uker), hvis ikke den norske dama, får det som hun vil.

4) Blandt "godt voksne" norske kvinner, som er ledige på "markedet", er det også en del ufordragelige personer (gjelder jo også menn) og da er det kanskje bedre å se etter utenlandske damer.

5) Bl.a. thailandske damer, er mer opptatt av samhold og familie, enn norske kvinner. Norske kvinner er mye mer opptatt av egne venner og egne interesser, så partneren ofte kommer i "andre rekke".

6) Det finnes bygder, hvor det er underskudd på damer og hvor en mann uannset må reise langt for å treffe, en potensiell kjæreste. Så hvorfor ikke kombinere en ferietur, med søk etter en potensiell kjæreste. Å reise til nærmeste større by (i Norge), for å komme i kontakt med kravstore norske damer, kan også by på problemer. Disse damene er ikke alltid like imøtekommende. I motsettning til folk/damer, fra Østen.

 

Kunne fortsatt, men dette er noen innspill.

 

Her (på Østlandet) har det vært vanlig, at noen menn gifter seg med damer fra Østen, i flere ti-år. Før grensene til Øst, ble åpnet! Kan også nevne, at det har gått minst 2 TV-programmer om temaet og spørsmålet du stiller.

 

At en 40, 50, eller 60-åring, velger ei som er yngere, er vel ikke så undelig. Det finnes også norske (vestlige) eldre menn, som finner seg 20 åringer! Det samme gjelder godt situerte vestlige damer, som finner seg en langt yngre mann. Hva er problemet med det?

Lenke til kommentar

Har ikke noe imot thai kvinner, kjenner flere og de er meget hyggelige .

Har flere på jobben som er gift med thai damer og har 2 kompiser som er sammen med noen fra Thailand.

 

Norske kvinner er generelt sett krevende og storforlangende, og som folk flest nå uten noen år på ræven, så takler de heller ikke motgang.

 

Jeg personlig kan ikke se for meg en thai dame selv om jeg har vært der flere ganger og det er et meget hyggelig folkeslag.Men jeg er 193 cm høy og stikker ut som en sår tommel der nede når jeg i tillegg har barbert hode og skjegg.Å da komme med en dame som når meg til navelen er ikke aktuelt.

 

Folk snakker om at thai damer prostituerte seg for et bedre liv.Hva kaller man da damer i Norge som går etter rike menn, forlanger at man kjøper både klær, ting og biler til de pluss dyre middager på byen?

 

Personlig så kan jeg si etter ånha besøkt over 50 land i mitt liv at du ikke finner mer "prostituerte" kvinner en her i Norge ..

Endret av AllFather
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg bor på bondelandet og her er det et par med importerte koner. Jeg ser på det som luksusprostitusjon. Ser på damene at de ikke er lykkelige.

Norske damer, som går etter status/penger, er mer horer en de som kommer fra andre kår. For de som kommer fra dårlige kår, så er det mer forstålig at de søker kjærlighet, blandt de som er bedre situert. Få norske kvinner har det behovet, i dagens Norge.

 

Jeg både kjenner og vet om flere parr. Og jeg ser ikke flere ulykkelige utenlandske kvinner der, enn blandt samboende norske kvinner. Heller det motsatte, da norske kvinner er blitt bortskjemt og storforlangende.

 

Ditt innlegg er også bare et "surt oppstøt"! Og ikke noe svar (forklaring), på spørsmålet til Trådstarter.

 

Kommentar: Dette var visst et gammelt innlegg fra "feite_doris", men ok.

Endret av geco5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Kan vi ihvertfall være enig i at asiatiske jenter i tenårene/tjueårene er lett på tråden? Og at de velger å la pengene være et incentiv for at de skal bli pult av pensjonister?

Dette er ikke et svar, på spørsmålet til Trådstarter. Slikt er bare et "surt oppstøt" fra deg.

 

Forøvrig så kjenner jeg norske menn, helt ned til begynnelsen av 30-årene, som finner seg utenlandske kvinner. Også thai damer.

 

Gennerelt så er vel norske kvinner "lettere på tråden", hvis mannen har penger.

Lenke til kommentar
Hva har dette med spørsmålet "Hvorfor er thai kvinner så poppulært", å gjøre?

Se eppisoden, den er til de grader relevant.

Hva er det som er relevant? At det finnes kontaktbyråer, eller kontaktportaler. Det gjør det også i Norge!

 

Det besvarer ikke spørsmålet til Trådstarter! (Må nevne at jeg så bare det første klippet, men så ikke poenget med slike klipp).

Lenke til kommentar

Hva er det som er relevant? At det finnes kontaktbyråer, eller kontaktportaler. Det gjør det også i Norge!

 

Det besvarer ikke spørsmålet til Trådstarter! (Må nevne at jeg så bare det første klippet, men så ikke poenget med slike klipp).

Se nå heller alle klippene før du kommer med kritikk. I den serien forklares det fra forskjellige parter hvorfor det er populært å få seg Thai-kvinner, Grunner til å få seg thai-kvinner, og synspunkter fra thai-damene selv.

 

Må også legge til at om du skal være såpass pirkete på hva som svarer på TS sitt spørsmål, så se nå også på dine egne innlegg som ikke alle er rettet på TS sitt spørsmål. Tråden er også 5 år gammel, så jeg tviler på at TS fortsatt er her..

Lenke til kommentar

Synes thai jenter har ganske fint utseende, i motsetning til "kinesiske, japanske og vietnamisere".

Merker med engang om det er thai eller ikke, flere som er enige ?

 

Men til topic,

Merker selv at det må jobbes hardt for å få ei norsk dame, de krever altfor mye !

Og først når du får ei, så bestemmer de alt.

Kan skjønne hvorfor folk drar ned ditt, når det er enklere når jentene løper etter deg, og ikke motsatt, + mange fordeler.

Begynner å friste for min del også å dra ditt for å finne noe :hmm:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Må bare si at det finnes nok av golddigger her i Norge også. Bare gå på ett såkalt fasjonabelt utested i Oslo og du vil se det lett. Damer går rett etter som kjøper de dyreste champagneflaskene.

 

Så å bashe thaidamer på den måten som gjort her er egentlig bare tullete. Jenter går/blir forelsket i menn med penger og makt, spiller ingen rolle hvor man er ifra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er det som er relevant? At det finnes kontaktbyråer, eller kontaktportaler. Det gjør det også i Norge!

 

Det besvarer ikke spørsmålet til Trådstarter! (Må nevne at jeg så bare det første klippet, men så ikke poenget med slike klipp).

Se nå heller alle klippene før du kommer med kritikk. I den serien forklares det fra forskjellige parter hvorfor det er populært å få seg Thai-kvinner, Grunner til å få seg thai-kvinner, og synspunkter fra thai-damene selv.

 

Må også legge til at om du skal være såpass pirkete på hva som svarer på TS sitt spørsmål, så se nå også på dine egne innlegg som ikke alle er rettet på TS sitt spørsmål. Tråden er også 5 år gammel, så jeg tviler på at TS fortsatt er her..

Jeg har kun ett innlegg og det retter seg direkte mot tråden, til Trådstarter! Alt annet er kommetarer til andres innlegg, eller deres kommentarer. Men, du forstår kanskje ikke forskjellen!

 

Det er ikke synspunkter for og imot thai damer! Heller ikke for og imot norske menn, som velger thai damer som bør diskuteres! Dette er sidesprang og avsporing! Spørsmålet var og er hvorfor norske menn velger thaidamer?

Lenke til kommentar

Jeg har kun ett innlegg og det retter seg direkte mot tråden, til Trådstarter! Alt annet er kommetarer til andres innlegg, eller deres kommentarer. Men, du forstår kanskje ikke forskjellen!

 

Det er ikke synspunkter for og imot thai damer! Heller ikke for og imot norske menn, som velger thai damer som bør diskuteres! Dette er sidesprang og avsporing! Spørsmålet var og er hvorfor norske menn velger thaidamer?

Kommentarer til andre regnes også som et innlegg. Den eneste forskjellen er at du quoter noen andre i innlegget ditt. Og uansett, dine kommentarer blir jo da like ubetydelige som andre som er off-topic her.

 

Nei, spørsmålet er ordrett: "Hvorfor er thai-kvinner så populært?"

 

For å være like pirkete som deg, du har flere ganger sagt i denne tråden at dine personlige erfaringer med norske kvinner er at de er kravstore og bortskjemte. Hvordan er dette mer on topic enn videoene som ble postet?

Lenke til kommentar

Jeg har kun ett innlegg og det retter seg direkte mot tråden, til Trådstarter! Alt annet er kommetarer til andres innlegg, eller deres kommentarer. Men, du forstår kanskje ikke forskjellen!

 

Det er ikke synspunkter for og imot thai damer! Heller ikke for og imot norske menn, som velger thai damer som bør diskuteres! Dette er sidesprang og avsporing! Spørsmålet var og er hvorfor norske menn velger thaidamer?

Kommentarer til andre regnes også som et innlegg. Den eneste forskjellen er at du quoter noen andre i innlegget ditt. Og uansett, dine kommentarer blir jo da like ubetydelige som andre som er off-topic her.

 

Nei, spørsmålet er ordrett: "Hvorfor er thai-kvinner så populært?"

 

For å være like pirkete som deg, du har flere ganger sagt i denne tråden at dine personlige erfaringer med norske kvinner er at de er kravstore og bortskjemte. Hvordan er dette mer on topic enn videoene som ble postet?

Det er riktig at begge er innlegg. Men det er stor forskjell om en kommenterer andres (saklinge, eller usaklige) innlegg, eller om en forsøker å svare på hovedspørsmålet! Men du forstår kanskje ikke forskjellen. Men selv når jeg har kommentert andres innlegg, så har jeg i de fleste tilfeller lagt inn en dreining mot hovedspørsmålet.

 

Jeg har skrevet, at "mange" norske kvinner er kravstore og bortskjemte. Og det er ET SVAR og kan være en BEGRUNNELSE til at norske menn velger thai damer, isteden for norske damer. Forstår du ikke, at dette retter seg direkte mot Trådstillers spørsmål?

 

Selv om overskriften en hovedspørsmålet. Så vises det i undertekst, til Norge og hvorfor norske menn velger som de gjør. Er det vanskelig å forstå forskjellen?

Lenke til kommentar

Det er riktig at begge er innlegg. Men det er stor forskjell om en kommenterer andres (saklinge, eller usaklige) innlegg, eller om en forsøker å svare på hovedspørsmålet! Men du forstår kanskje ikke forskjellen. Men selv når jeg har kommentert andres innlegg, så har jeg i de fleste tilfeller lagt inn en dreining mot hovedspørsmålet.

 

Jeg har skrevet, at "mange" norske kvinner er kravstore og bortskjemte. Og det er ET SVAR og kan være en BEGRUNNELSE til at norske menn velger thai damer, isteden for norske damer. Forstår du ikke, at dette retter seg direkte mot Trådstillers spørsmål?

 

Selv om overskriften en hovedspørsmålet. Så vises det i undertekst, til Norge og hvorfor norske menn velger som de gjør. Er det vanskelig å forstå forskjellen?

Du kaller andres innlegg for et "surt oppstøt". Vet ikke om det kan kalles et saklig innlegg.

Hovedspørsmålet er: "Hvorfor er thai-kvinner så populært". Jeg ser flere ganger at dine svar ikke svarer på det spørsmålet.

Hvorfor sier du at jeg ikke forstår forskjellen? Helt unødvendig kommentar. Jeg forstår forskjellen mellom å kommentere andres innlegg, og å svare på hovedspørsmålet.

 

Du sier også selv at du kun har skrevet et innlegg, og resten er kommentarer på andres innlegg. Så ja, jeg ser at du for det meste har kommentert andre her.

 

Det kan være en begrunnelse, ja. Dette er også et eksempel som er brukt i videoen som ble linket, så jeg skjønner ikke helt at du kan si at den avsporer fra temaet, når dine svarer avsporer like mye, om ikke mer.

 

Det du skriver der finnes ikke i underteksten. Hele siste avsnittet ditt var egentlig ganske uforståelig.

Nok en gang antar du at jeg ikke forstår forskjellen(selv om det ikke er to elementer å skille mellom i siste avsnittet).

Lenke til kommentar

Kan fortelle hvordan jeg møtte min kjæreste.

Jeg var 22år og hadde hatt 2 norske kjærester før jeg møtte henne. Jeg dro til thailand og alle spøkte om det samme greia "haha du kommer nok hjem med ei thai kvinne" . Og jeg sa jeg ikke er som en gammel gris på 40år. Første turen skjedde ingenting, mye vakre kvinner og vi var i klubber der vi kunne betale for å ha sex. Jeg nektet og forklarte damene at jeg ikke ville utnyttet dem. Så mange andre vestlige menn som gjorde det og de har jeg ingen respekt for.

 

Men så tur nummer 2 så smalt det. Ei søt dame ga meg oppmerksomhet og endte med en tur ut på byen sammen. Thai-kvinner er veldig åpenbar når dem liker deg i motsetning til norske kvinner som er og forblir et mysterium. De er også utrolig feminime som igjen menn bare elsker .....

Så kommer alt det andre utenom som respekt for familie og skikker. Man blir helt oppslukt.

Hvorfor dem er populære ? Smak og behag, jeg elsker eksotiske kvinner og vil alltid gjøre det. Garanterer norske kvinner føler ekstra tiltrekning mot eksotiske menn også.

Thai-kvinner er ekstra tiltrukket av hvite menn pga huden og at dem tar vare på kvinnene sine.

 

Så er bare logisk at det blir mange krysninger. Men det er også mye negativt i Thailand selvsagt, menn som kjøper seg kvinner. Slikt skjer i russland og kina også. Men det gjelder kanskje 0.001% av forholdene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...