Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Mange av disse asiaterne er født fore å være ei hore, de forlater sitt hjemland bare for å få tilgang til nordmannens sin lommebok, så lar de seg være et sexobjekt for mannen, der de gjerne kler seg horete. Verste av alt er at de "lever seg inn i rollen".

 

Denne asiatiske jente på for eksempel 21år er gjerne sammen med en mann på 49år, mannen puler henne, mens hun får bo hos han og bruke pengene hannes. Når hun får en posisjon der hun kan klare seg selv, så forlater hun mannen.

 

Hun selger seg faktisk, for å få en betaling som i dette tilfellet er en midlertidig permanent tilgang på penger og et bedre liv. Disse jentene er gjerne såkalte "try hard" jente. De er dessuten lett på tråden.

 

Dette har jeg sett selv og andres utsagn.

Med dette har jeg lisens til å si at de har tendenser til å være horete, men ikke alle, men mange.

 

Jeg mener å ha kommentert noe liknende i en annen tråd på forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri sett en thaidame sammen med en norsk mann som kler seg horete, uansett hvilken del av landet jeg bor i. Stemoren min er thailandsk og det siste hun ville kledd seg i er noe som er harry eller horete i noen som helst grad!

Syns du generaliserer veldig og på en ganske stygg og brutal måte. "Født til å være hore" ...?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg har aldri sett thaimann med norsk dame. Omvendt ser jeg stadig. Grunnen til at så mange vestlige menn finner seg dame i Thailand, er fordi det er veldig lett å få seg dame i Thailand, like lett som det er for en dame å få seg napp på byn i Norge. I Norge må menn virkelig jobbe for å få seg dame, mange sliter veldig på området, og det sier jo litt når norske menn betaler flere titalls tusen for bootcamper (sjekkekurs). Det er vel ingen heterofile voksne menn som kan nekte for at de nyter all oppmerksomheten de får fra alle damene i Thailand, og i de fleste tilfeller så er det fordi mannen valgte seg ut en dame i der, uavhengig av hvor bra draget han har hjemme i Norge. For ordens skyld har jeg ikke thaidame selv, men jeg har vært i Thailand, og jeg kjenner flere som har fått seg thaidame. Ellers synes jeg at folk ikke skal stikke nesen sin opp i andres forhold sålenge det er gjensidig og frivillig. Fei for din egen dør først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange av disse asiaterne er født fore å være ei hore, de forlater sitt hjemland bare for å få tilgang til nordmannens sin lommebok, så lar de seg være et sexobjekt for mannen, der de gjerne kler seg horete. Verste av alt er at de "lever seg inn i rollen".

 

Denne asiatiske jente på for eksempel 21år er gjerne sammen med en mann på 49år, mannen puler henne, mens hun får bo hos han og bruke pengene hannes. Når hun får en posisjon der hun kan klare seg selv, så forlater hun mannen.

 

Hun selger seg faktisk, for å få en betaling som i dette tilfellet er en midlertidig permanent tilgang på penger og et bedre liv. Disse jentene er gjerne såkalte "try hard" jente. De er dessuten lett på tråden.

 

Dette har jeg sett selv og andres utsagn.

Med dette har jeg lisens til å si at de har tendenser til å være horete, men ikke alle, men mange.

 

Jeg mener å ha kommentert noe liknende i en annen tråd på forumet.

Det finnes lykkejegere som søker økonomisk trygghet i Norge og det finnes norske menn som bare blir kjent med fattige barjenter i Bankok.

 

Jeg tror du ikke skjønner helt hvor bra vi har det som ikke behøver å velge yrke og relasjoner ut fra rasjonelt ståsted. Jeg datet ei Thai-dame ett par ganger tidligere (her i Norge) og det var en positiv opplevelse. Hun fant seg til slutt en annen fyr siden han gikk godt overens med ungene, og det var ok for meg. Har inntrykk av at thaier er veldig opptatt av familiebånd og de har høy integritet på mange områder. Det horestempelet du snakker om er mest feil. Spør en tyrker hva han synes om skandinaviske jenter og det er neppe noe bedre enn det inntrykket du har om thaier.

 

Ulempen med thai-damer er at menn blir bortskjemte og blir vel for sære for norske damer etter en stund. Eksen til nevnte dame klarer bare så vidt å se etter ungene på egenhånd. :no:

 

Jeg er enig med deg at det må være en viss balanse i forholdet. Det er kanskje ok for thai'er å møte eldre menn, men jeg må si jeg har ikke lyst å assosieres med disse gråhårete gamlingene selv om jeg mener thai-damene er fine.

Lenke til kommentar
Det er kanskje ok for thai'er å møte eldre menn, men jeg må si jeg har ikke lyst å assosieres med disse gråhårete gamlingene selv om jeg mener thai-damene er fine.

 

Sikkert noen som ville hatt seg f.eks en bmw 735i også, men har da sett endel gråhårete som har skaffet seg slikt også. Du blir ikke det andre er bare for at du liker det samme ^^

Lenke til kommentar

 

Ulempen med thai-damer er at menn blir bortskjemte og blir vel for sære for norske damer etter en stund. Eksen til nevnte dame klarer bare så vidt å se etter ungene på egenhånd. :no:

 

Jeg er enig med deg at det må være en viss balanse i forholdet. Det er kanskje ok for thai'er å møte eldre menn, men jeg må si jeg har ikke lyst å assosieres med disse gråhårete gamlingene selv om jeg mener thai-damene er fine.

 

En ting med menn er med thaidame er i mange tilfeller at de er sære i utgangspunktet.

Jobber med en del fra Thailand og Fillipinene, og ved julebord og slikt har man møtt motparten.

At det er en aldersforskjell på minimum 10 år og oppover er ikke uvanlig, men unntak finnes både der og på særhet.

 

Vil også si at det er en del norske kvinnfolk som forventer gullhår i rauva fra første stund, og at dette er en god grunn til at mange drar til Asia for å finne en dame som , i det minste virker so, at bryr seg om deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg vedder på at om jeg hadde reist til Bangkok eller Pattaya i Thailand, så kunne jeg ha funnet meg en asiatisk jente på 20-21 år (min alder), og fått henne med til Norge og blitt sammen med henne uten noen som helst problemer, bare pga PENGENE mine.

Lenke til kommentar

Jeg vedder på at om jeg hadde reist til Bangkok eller Pattaya i Thailand, så kunne jeg ha funnet meg en asiatisk jente på 20-21 år (min alder), og fått henne med til Norge og blitt sammen med henne uten noen som helst problemer, bare pga PENGENE mine.

 

No shit, Sherlock.

 

Hvordan ellers trur du gamle, sære 60-åringer får med seg Thai-damene hjem til Norge? Pga sine stramme kropper, og enestående utstråling?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det fins mange billige der ute og det er eneste grunnen til å bli sammen med enkelte også :)

Billig er de definitivt ikke. Finner du en dame der, forventes det av både hun og familien at du er en god mann. Deres definisjon på en god mann er en som komplett forsørger hun økonomisk, ikke bare når du er på ferie, men også etter du har kommet hjem. Da fortsetter du å sende penger til henne eller familien og blir dermed en såkalt supporter. Skal hun komme til Norge, enten på ferie eller permanent, er det også du betaler turen hennes. Det mange vestlige menn derimot ikke vet, er at de gjerne ikke er damens eneste supporter.

Lenke til kommentar

HVA?

 

Er de utro også nå? Det går visst ikke an å stole et sekund på de nå.

Burde selvfølgelig spesifisert at man ikke skal skjære alle over en kam, jeg bare nevnte et kjent fenomen. Tror likevel de ikke er mer utro enn norske damer når dere har flyttet sammen og etablert dere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg skal definitivt ha en asiater på 20år, når jeg blir 70år gammel! Gratis hushjelp osv. Det er det eneste de duger til.

 

Edit: men jeg vil ikke knulle hun, holder meg for god til det.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Jeg skal definitivt ha en asiater på 20år, når jeg blir 70år gammel! Gratis hushjelp osv. Det er det eneste de duger til.

Leser du ikke hva jeg skriver? Hvorfor skjærer du alle over en kam? De er som nevnt ikke gratis. Ingen er det. Og leser du de siste sidene i tråden kan du se noen som faktisk setter thaidamer over norske damer.

 

Edit: og vil du ikke det er du enten homofil eller kastrert. Tullete innlegg av deg, Tricell.

Endret av MikkelRev
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Edit: og vil du ikke det er du enten homofil eller kastrert. Tullete innlegg av deg, Tricell.

 

Så du mener at jeg som 70åring virkelig skal pule en 20år gammel asiatisk jente? jeg velger heller å holde meg for god til det når jeg er hele 50år eldre enn henne.

Lenke til kommentar

Min opplevelse er at thai damer stortsett er IQ-løse kvinner som jabler i et sett og må ha ting inn med teskje. Jeg kan svært ofte ikke verken skjønne eller se noen kjærlighet mellom thai damer og norske menn, og forbinder heller disse nordmennene som tapere som ikke får seg noe annet i Norge, og thai-damene som bare ønsker en mann som kan forsørge. Jeg vet også om tilfeller der nordmannen omtrent hater thai dama si, men alikevell er sammen.

 

Det finnes sikkert untak, men jeg anser det å skaffe seg thai dame er å synke lavt. Men de slipper ihvertfall å sitte med høyre-hånda si hjemme alene.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...