Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Om de virker IQ-løse kan det nok forklares med språket, i og med at thai er språket de kan, og ikke er særlig god i engelsk. Men er det ikke mer femi det enn å være i elitegruppen til Mensa? ;)

 

Mulig det er noe med språket, men de virker generelt dumme og surrete. En polakk som surrer med språket er ikke i nærheten for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvordan det er i resten av landet, men her hvor jeg bor og i nord gennerelt så virker det som at flere og flere drar til til Thailand og drar med seg et kvinnfolk hjem igjen, mange av disser er jo knapt fyllt 18år! og aldersforskjellen er som oftest "astronomisk" i forhold til det som blir oppfattet som normalt. Er virkelig troen på norske jenter blitt så lav? Hva er deres synspunkter og tanker om dette fenomenet?

 

hadde ei thailandskt fostermor i 4 år og vet nøyaktig hva du mener, selv om de var litt oppi lderen så hadde de vært gift i 15 år.

 

det er skammelig spør du meg, norske og europeske jenter er faen de fineste i verden, det er motbydelig å bare hente ei fra thailand sånn uten videre. de som henter jenter fra thailand er de som ikke tørr eller ikke får noe bedre, chickenshits til mannfolk er det og helt syke i smaken bak i ræva eler whatever du vil kalle det :p

Lenke til kommentar

jeg lever IKKE et A4 liv, det kan jeg og mi kone og kapteinen min samt min familie garantere dere alle.

 

jeg har bare stort imot innveandrere som skal komme å stjele våres jobber og liv

 

vet dere hva NAV sa til meg direkte på et møte?

"vi har ei LITA kasse til nordmenn så har vi ei STOR kasse til utlendinger, slik er det bare"

 

det er slik staten styrer det, er det rett? nei

 

jeg har stort imot utlendinger som stjeler våres penger for å få en fet bmw gratis fra NAV. er dere med at staten bør gi muslmelr og afghanere gratis fete mwv`er?`trodde ikke det nei

 

foster mor mi fra thailand mottok 80 000 fra staten i mnd uten å jobbe. TENK PÅ DEN!!!!

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Om livet ditt er A4 eller ikke er vel egentlig irrelevant. Du rakker uansett ned på forhold som ikke passer deg og dine rammer.

Innvandringspolitikk er et helt annet tema. Her er det kun snakk om forhold mellom nordmenn og thailendere, noe du rakket ned på i ditt forrige innlegg der du brukte adjektiver som "skammelig", "motbydelig" og "ræva"

Lenke til kommentar

Om livet ditt er A4 eller ikke er vel egentlig irrelevant. Du rakker uansett ned på forhold som ikke passer deg og dine rammer.

Innvandringspolitikk er et helt annet tema. Her er det kun snakk om forhold mellom nordmenn og thailendere, noe du rakket ned på i ditt forrige innlegg der du brukte adjektiver som "skammelig", "motbydelig" og "ræva"

 

det var/er min mening..

 

er det ikke en diskusjom er til? å diskutere hverandres forskjellige mening og se hva som er flertallet?

 

så om min mening er skammelig og motbydelig så er det min mening enten du vil det eller ei. din mening er kanskje noe annet og det aksepterer jeg men jeg syntes mannfolka som henter ei thailandsk er slik som jeg beskreiv det i første post. enten du liker det ller ei ;)

Lenke til kommentar

Det er jo fair deal å finne kjærligheten i utlandet om man ikke finner den i Norge, jeg forstår ikke hvorfor du har problemer med hvordan andre ordner sitt liv på - DrHawkins. Hva to voksne folk gjør er ikke din sak, og at du vet om noen som får mye penger på staten så er det ikke nødvendigvis sant om alle. Alle kan si sin mening, men diskusjonen burde modereres om alle fritt legger igjen søpla si i tråden slik du gjorde nå.

 

jeg lever IKKE et A4 liv, det kan jeg og mi kone og kapteinen min samt min familie garantere dere alle.

 

jeg har bare stort imot innveandrere som skal komme å stjele våres jobber og liv

 

vet dere hva NAV sa til meg direkte på et møte?

"vi har ei LITA kasse til nordmenn så har vi ei STOR kasse til utlendinger, slik er det bare"

 

det er slik staten styrer det, er det rett? nei

 

jeg har stort imot utlendinger som stjeler våres penger for å få en fet bmw gratis fra NAV. er dere med at staten bør gi muslmelr og afghanere gratis fete mwv`er?`trodde ikke det nei

 

foster mor mi fra thailand mottok 80 000 fra staten i mnd uten å jobbe. TENK PÅ DEN!!!!

Lenke til kommentar

sorry folkens, var altfor full til å diskutere her inne egentlig :p ja ordla meg heilt feil og slikt men jeg mener det samme i dag bare jeg kunne skrevet det finere.

 

cluet mitt med det er bare at ejg liker ikke at utlendingene kommer til norge og snylter på staten, skal de komme hit får de jobbe og gjøre det samme som alle nordmenn gjør ;)

 

jeg er ikke rasist, bare at enkelte ikke burde komme hit

Lenke til kommentar

jeg lever IKKE et A4 liv, det kan jeg og mi kone og kapteinen min samt min familie garantere dere alle.

 

jeg har bare stort imot innveandrere som skal komme å stjele våres jobber og liv

 

vet dere hva NAV sa til meg direkte på et møte?

"vi har ei LITA kasse til nordmenn så har vi ei STOR kasse til utlendinger, slik er det bare"

 

det er slik staten styrer det, er det rett? nei

 

jeg har stort imot utlendinger som stjeler våres penger for å få en fet bmw gratis fra NAV. er dere med at staten bør gi muslmelr og afghanere gratis fete mwv`er?`trodde ikke det nei

 

foster mor mi fra thailand mottok 80 000 fra staten i mnd uten å jobbe. TENK PÅ DEN!!!!

 

 

Hva i helsiken har dette med saken å gjøre? Denne tråden omhandler thai-damer og hvorfor nordmenn velger thai-damer fremfor norske damer.

 

Ikke forgift denne tråden med sånt tull. Og hold deg unna flaska.

 

 

BOT:

 

Jeg synes at thaidamer er koselige da de er svært tradisjonell, men dersom man skal velge thai-damer er det svært viktig at man ikke gifter seg fort. Dette gjelder jo alle sammen, men man eliminerer økonomiske motivet dersom man har vært sammen i et part år og hatt et godt forhold. Da ser jeg at det kommer godt ut av det.

 

Norske jenter er kravstore, det er ingen tvil om det dog skal det nevnes noen unntak. Men stort sett er de veldig pirkete på ting. Stil og penger har mye å si, ettersom dette fortelle jenta om hva slags status du har.

 

Har du god sosial status, god stil og penger så er det ganske lett å få dame :)

Lenke til kommentar

Jeg vedder på at om jeg hadde reist til Bangkok eller Pattaya i Thailand, så kunne jeg ha funnet meg en asiatisk jente på 20-21 år (min alder), og fått henne med til Norge og blitt sammen med henne uten noen som helst problemer, bare pga PENGENE mine.

Det kunne du sikkert! :) Men hvorfor reise så langt? Det er nok av norske jenter, som vil ha pengene dine (les: gaver, betalte resturantbesøk, feriereiser, status, m.m.) :) Og har du lite penger, bir også tilgangen til norske damer betydelig mindre. :(

 

Kravstore norske damer, er ikke billige å fø på. Eller holde tritt med, alle krav/ønsker de har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, en jeg vet om har fått seg Thai..

 

Hver gang jeg kjører forbi står hu enten å høgger ved, eller holder på i hagan....

Ganske typisk thailendere, de er flittige og jobber for fellesskapet. Er de i et samboerforhold, så jobber de i eller rundt huset hele tiden. I motsettning til mange late og bortskjemte norske damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vedder på at om jeg hadde reist til Bangkok eller Pattaya i Thailand, så kunne jeg ha funnet meg en asiatisk jente på 20-21 år (min alder), og fått henne med til Norge og blitt sammen med henne uten noen som helst problemer, bare pga PENGENE mine.

Det kunne du sikkert! :) Men hvorfor reise så langt? Det er nok av norske jenter, som vil ha pengene dine (les: gaver, betalte resturantbesøk, feriereiser, status, m.m.) :) Og har du lite penger, bir også tilgangen til norske damer betydelig mindre. :(

 

Kravstore norske damer, er ikke billige å fø på. Eller holde tritt med, alle krav/ønsker de har.

 

 

Er vel heller dere som legger lista for høyt. Trenger absolutt ikke ha penger for å få seg dame.

Lenke til kommentar

Jeg vedder på at om jeg hadde reist til Bangkok eller Pattaya i Thailand, så kunne jeg ha funnet meg en asiatisk jente på 20-21 år (min alder), og fått henne med til Norge og blitt sammen med henne uten noen som helst problemer, bare pga PENGENE mine.

Det kunne du sikkert! :) Men hvorfor reise så langt? Det er nok av norske jenter, som vil ha pengene dine (les: gaver, betalte resturantbesøk, feriereiser, status, m.m.) :) Og har du lite penger, bir også tilgangen til norske damer betydelig mindre. :(

 

Kravstore norske damer, er ikke billige å fø på. Eller holde tritt med, alle krav/ønsker de har.

 

 

Er vel heller dere som legger lista for høyt. Trenger absolutt ikke ha penger for å få seg dame.

Nei, ikke hvis du tar til takke med "hva som helst".

Lenke til kommentar

jeg lever IKKE et A4 liv, det kan jeg og mi kone og kapteinen min samt min familie garantere dere alle.

 

jeg har bare stort imot innveandrere som skal komme å stjele våres jobber og liv

 

vet dere hva NAV sa til meg direkte på et møte?

"vi har ei LITA kasse til nordmenn så har vi ei STOR kasse til utlendinger, slik er det bare"

 

det er slik staten styrer det, er det rett? nei

 

jeg har stort imot utlendinger som stjeler våres penger for å få en fet bmw gratis fra NAV. er dere med at staten bør gi muslmelr og afghanere gratis fete mwv`er?`trodde ikke det nei

 

foster mor mi fra thailand mottok 80 000 fra staten i mnd uten å jobbe. TENK PÅ DEN!!!!

 

 

Hva i helsiken har dette med saken å gjøre? Denne tråden omhandler thai-damer og hvorfor nordmenn velger thai-damer fremfor norske damer.

 

Ikke forgift denne tråden med sånt tull. Og hold deg unna flaska.

 

 

BOT:

 

Jeg synes at thaidamer er koselige da de er svært tradisjonell, men dersom man skal velge thai-damer er det svært viktig at man ikke gifter seg fort. Dette gjelder jo alle sammen, men man eliminerer økonomiske motivet dersom man har vært sammen i et part år og hatt et godt forhold. Da ser jeg at det kommer godt ut av det.

 

Norske jenter er kravstore, det er ingen tvil om det dog skal det nevnes noen unntak. Men stort sett er de veldig pirkete på ting. Stil og penger har mye å si, ettersom dette fortelle jenta om hva slags status du har.

 

Har du god sosial status, god stil og penger så er det ganske lett å få dame :)

Bra innlegg! Helt enig med deg.

Lenke til kommentar

Er vel heller dere som legger lista for høyt. Trenger absolutt ikke ha penger for å få seg dame.

Nei, ikke hvis du tar til takke med "hva som helst".

Det kan vel synes som om problemet er at både menn og kvinner i Norge legger listen for høyt, når brukere på et forum befolket av nerder med "Forever alone" som favorittmeme snakker om å ikke ta til takke med hva som helst... :innocent:

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel heller dere som legger lista for høyt. Trenger absolutt ikke ha penger for å få seg dame.

Nei, ikke hvis du tar til takke med "hva som helst".

Det kan vel synes som om problemet er at både menn og kvinner i Norge legger listen for høyt, når brukere på et forum befolket av nerder med "Forever alone" som favorittmeme snakker om å ikke ta til takke med hva som helst... :innocent:

 

Geir :)

Det er lov å si "nei, men takk skal du ha" selv om tilbudene ikke kommer like ofte som avisen.

Lenke til kommentar

Er vel heller dere som legger lista for høyt. Trenger absolutt ikke ha penger for å få seg dame.

Nei, ikke hvis du tar til takke med "hva som helst".

Det kan vel synes som om problemet er at både menn og kvinner i Norge legger listen for høyt, når brukere på et forum befolket av nerder med "Forever alone" som favorittmeme snakker om å ikke ta til takke med hva som helst... :innocent:

 

Geir :)

Geir! Er da din konklusjon at norske menn , har lagt lista så høyt, at de heller velger utenlanske kvinner? I så tilfelle, har jeg forståelse for den konklusjonen. :)

Endret av geco5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om de virker IQ-løse kan det nok forklares med språket, i og med at thai er språket de kan, og ikke er særlig god i engelsk. Men er det ikke mer femi det enn å være i elitegruppen til Mensa? ;)

 

Mulig det er noe med språket, men de virker generelt dumme og surrete. En polakk som surrer med språket er ikke i nærheten for å si det sånn.

Dumme? Du virker ikke så oppegående selv, hvis en skal vurdere hvordan du skriver norsk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om de virker IQ-løse kan det nok forklares med språket, i og med at thai er språket de kan, og ikke er særlig god i engelsk. Men er det ikke mer femi det enn å være i elitegruppen til Mensa? ;)

 

Mulig det er noe med språket, men de virker generelt dumme og surrete. En polakk som surrer med språket er ikke i nærheten for å si det sånn.

Dumme? Du virker ikke så oppegående selv, hvis en skal vurdere hvordan du skriver norsk!

 

Ja for det var jævlig dårlig norsk i den setningen der(lol?). Skrivefeil har jeg jo alltid.

 

Men JA, de er DUMME. Jeg har en jobb der jeg ofte kommer i kontakt med thaidamer og nordmenn. Thaidamene, til tross for at de forstår godt norsk, må jeg fortelle samme ting flere ganger for å få puttet informasjonen inn i hodet deres. De fremstår for meg som surrete og jeg hadde ikke blitt overrasket hvis de hadde hatt en IQ langt under 100.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kan vi ihvertfall være enig i at asiatiske jenter i tenårene/tjueårene er lett på tråden? Og at de velger å la pengene være et incentiv for at de skal bli pult av pensjonister?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...