Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett skal være rett og jeg må si at du også har rett i mange tilfeller.

Men jeg kan si at jeg har vært vitne til flere som meg, men da i Thailand og ikke i norge.

De kommer jo på besøk hit og samles her, reiser så hjem og spres over hele verden. Drukner i massene. Her er de synlige som flere, i resten av verden drukner de bort i skumle historier og sanne grunner til fordommer.

 

Til og med dama har fortalt meg skumle ting, men faktisk om de vestlige også.

 

Uansett hva som er sant så er det viktig å huske at bare fordi de ytre trekkene stemmer, så kan det være annerledes under panseret.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Yes!!

 

Eller GOLD-DIGGER

 

Men menn på 50 kan jo være sammen med kvinner på 45 istedet for å drive å finne seg lettlurte horete 20'åringer ...

 

Neida, for det finnes ikke norske jenter som oppfører som horer f.eks. på byn...hehe. Sex for en drink eller to...vet ikke hva som er verst jeg...

Lenke til kommentar
Eller kan det rett og slett være fordi de Asiatiske damene har mer tid til å være sammen med barna sine?

 

Mange av de kan være hjemme med barna sine mye lengre enn Norske kvinner "kan". For Thaikvinner som snakker dårlig Norsk og har lite utdannelse er det vanskelig å få seg "skikkelig" fulltidsjobb. Dersom de er hjemme hele dagene har de mye mer å stille med i forhold til barneoppdragelse enn for eksempel jeg vil ha når jeg får barn. Min familie vil ikke ha råd til å miste min inntekt på 300.000 i året og dermed vil jeg være i full jobb igjen så snart fødselspermisjonen er over.

 

Kommer vel an på hva man prioriterer...hytten og båten eller barna sine...

Lenke til kommentar

Snakket med en kompis om dette her, og han mente det kunne være fordi asiatiske kvinner vanligvis er trangere enn norske kvinner. Enkelte menn tenker jo med pikken, eller så vil de bare finne hull som passer til sin lille tissefant

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Velkommen til den globale verden. Så lenge vi ikke sprenger oss tilbake til steinalderen har de kommet for å bli. Aksepter det og slutt å syt. Den dritslenginga frem og tilbake er forresten barnslig umoden og nokså trangsynt.

Lenke til kommentar

asiatiske damer er mye "fastere i fisken" en mange norske,dessuten kan man fort tru dem faktiskt liker intimitet uten å ha "hodepine" bestandig.

Så valget står mellom en masete norsk dame med hodepine,og en snill og søt asiatisk dame som gjerne gir og tar intimt(ikke bare ska ha) er det ingen bombe hva menn går for hvis muligheten er der ;)

Lenke til kommentar
Fordi de er lett på tråden. ;) :

 

Ja, også er det mange nesten-pedofile som liker damer som ser ut som barn, noe thai-damer gjør. Bittesmå, nesten usynlige pupper, nesten ikke har kropshår. Ganske ekkelt å tenke på egentlig.

 

asiatiske damer er mye "fastere i fisken" en mange norske, dessuten kan man fort tru dem faktiskt liker intimitet uten å ha "hodepine" bestandig.

For noe tull. Det finnes ingen bevis som sier at asiatiske kvinner er "fastere i fisken" enn norske kvinner. Jeg har ikke møtt noen norske damer som har "hodepine" :new_woot:

Kanskje de norske damene ikke synes du er så kjekk som du tror. Mens asiatiaske kvinner er lette på tråden, de går for alt!

Lenke til kommentar
Ja, også er det mange nesten-pedofile som liker damer som ser ut som barn, noe thai-damer gjør. Bittesmå, nesten usynlige pupper, nesten ikke har kropshår. Ganske ekkelt å tenke på egentlig.

 

 

Er det mulig!? Det finnes mange norske og vestlige damer uten pupper og kroppshår også, er disse mennene (eller gutter om du vil) som er sammen med disse også nesten-pedofile? Og hva i all verden er en "nesten-pedofil"? De aller fleste baserer kjærligheten til sin partner på det indre, og ikke det ytre. Det oppdager du sikkert når du blir litt eldre.

 

Mens asiatiaske kvinner er lette på tråden, de går for alt!

 

 

Du vet forsvinnende lite om asiatiske damer og ikke minst deres kultur.

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Ja, også er det mange nesten-pedofile som liker damer som ser ut som barn, noe thai-damer gjør. Bittesmå, nesten usynlige pupper, nesten ikke har kropshår. Ganske ekkelt å tenke på egentlig.

 

 

Er det mulig!? Det finnes mange norske og vestlige damer uten pupper og kroppshår også, er disse mennene (eller gutter om du vil) som er sammen med disse også nesten-pedofile? Og hva i all verden er en "nesten-pedofil"? De aller fleste baserer kjærligheten til sin partner på det indre, og ikke det ytre. Det oppdager du sikkert når du blir litt eldre.

 

Kjærlighet og kjærlighet. Fint at livsløgn er noe positivt.

Lenke til kommentar
Det oppdager du sikkert når du blir litt eldre.

Hvor mye eldre da? 50? 90?

Hva får deg til å tro at jeg er "ung"??

 

Det er ikke noe hemmelighet at dette handler mye om penger, folk som sliter med å skaffe damer i sitt eget fedreland. Det er en grunn til at disse damene som er importert kommer fra trange vilkår.

 

Ikke prøv å motsi meg, dere alle vet at dette er sannheten.

 

It's the TRUTH, man! :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har hørt flere ting:

 

De blir oppdratt til å ta vare må mannen, noe norske jenter ikke gidder å bry seg med i like stor grad. Dette innebærer også at de gjør "alt han vil og sier", uten at jeg utdyper det mer. De skal helst ikke motsi sin mann.

 

De kan mye om sex og slikt - blir lært opp (også en av tradisjonene: man skal tilfredsstille mannen).

 

De er vant til å ta seg av huslige ting som matlaging og rydding.

 

Mange av dem er faktisk pene (ikke et inntrykk jeg får av å se på de thailandske damene i Norge, though ...).

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvordan det er i resten av landet, men her hvor jeg bor og i nord gennerelt så virker det som at flere og flere drar til til Thailand og drar med seg et kvinnfolk hjem igjen, mange av disser er jo knapt fyllt 18år! og aldersforskjellen er som oftest "astronomisk" i forhold til det som blir oppfattet som normalt. Er virkelig troen på norske jenter blitt så lav? Hva er deres synspunkter og tanker om dette fenomenet?

Det er ikke menn sin tro på norske kvinner det handler om, det handler om at norske kvinner er ekstremt kravstore. Det gjør at mange menn aldri vil ha kjangs til å få seg noen som helst dame. Siden menn har et sterkt behov for kjærlighet så drives mange til å hente kvinner fra land som ligger langt bak Norge i levestandard. Kvinnene får de pengene de vil ha, mens han opplever situasjonen som å få den kjærligheten han trenger.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Chucky_*

Jupp thai dame eller FL (forced lonliness). Norske kvinner er for kravstore som brutal-mann sier (og korfor skal dei ikkje være det, dei må da finne den som er best for dei).

 

For mange menn er jo thai dame betre enn dei damene dei kan få i norge.

 

Jobber faktisk med 2 thai import damer :o). Ho eine har full kontroll over mannen sin. (som er ein total idiot og feit, men det er ho og :o)) Trur ingen norsk dame hadde giddet å gifte seg med han. Ho andre virker fornuftig og flittig, mens mannen hennes virker sær og rar. Han er ikke stygg men personligheten hans er nok grunnen til at han ente opp med FL og måtte importere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...