Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+5132

Au! :ermm: Håper ikke det var med vilje, tror jeg og hadde skreket en stund om det var meg. :p

(går utifra at du tok feil hull)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Har vel et par, men ingen var sånn superpinlige for meg.. Håper dog ingen av dem er medlem her.

 

Nyttårsaften i fjor, møtte ei jente og tror ikke jeg hadde vært der lenger enn 20 min før ei jenta hadde henda i buksa på meg. Vi beveget oss etterhvert inn på do og jeg tok hun i doggy. Lyset var av og jeg kjente det begynte å bli jæævli vått inni henne. Tok hånda foran henda og kjente litt mens vi fortsatt holdt på, og der var det like vått, så jeg sier: "Shit, du er våt." Hun ble stille et øyeblikk, dro seg av meg, og skrudde på lyset. Til begges store overraskelse var det blod overalt, og jeg hadde aldri opplevd noe slikt før, så jeg kunne ikke spørre om annet enn om hun hadde mensen. Men det kunne hun love meg at hun ikke hadde, og la da skylde på meg. Jeg ser ned på penisen, og ser at "penisstrengen" er røket, og gud som det blødde! Måtte bare tørke meg med det som var igjen av dassrullen, og be om at penisen skulle bli slappere og slappere så det sluttet og blø.

Under 2 uker senere skjedde det igjen, sikkert fordi den ikke fikk grodd ordentlig. Men etter å ha latt den gro igjen har jeg aldri hatt mer problemer med at den ryker.

 

Andre hendelsen var bare at moren til den nåværende dama mi kom inn på rommet under økten. Var fort ned og prøve slenga dyne over oss da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vel et par, men ingen var sånn superpinlige for meg.. Håper dog ingen av dem er medlem her.

 

Nyttårsaften i fjor, møtte ei jente og tror ikke jeg hadde vært der lenger enn 20 min før ei jenta hadde henda i buksa på meg. Vi beveget oss etterhvert inn på do og jeg tok hun i doggy. Lyset var av og jeg kjente det begynte å bli jæævli vått inni henne. Tok hånda foran henda og kjente litt mens vi fortsatt holdt på, og der var det like vått, så jeg sier: "Shit, du er våt." Hun ble stille et øyeblikk, dro seg av meg, og skrudde på lyset. Til begges store overraskelse var det blod overalt, og jeg hadde aldri opplevd noe slikt før, så jeg kunne ikke spørre om annet enn om hun hadde mensen. Men det kunne hun love meg at hun ikke hadde, og la da skylde på meg. Jeg ser ned på penisen, og ser at "penisstrengen" er røket, og gud som det blødde! Måtte bare tørke meg med det som var igjen av dassrullen, og be om at penisen skulle bli slappere og slappere så det sluttet og blø.

Under 2 uker senere skjedde det igjen, sikkert fordi den ikke fikk grodd ordentlig. Men etter å ha latt den gro igjen har jeg aldri hatt mer problemer med at den ryker.

 

Andre hendelsen var bare at moren til den nåværende dama mi kom inn på rommet under økten. Var fort ned og prøve slenga dyne over oss da!

 

Å fy faen. Rett og slett disgusting. :p

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Joda, var vel litt ekstra morsomt når jeg og min daværende kjæreste hadde analsex.

Etter mye jokking her og der, i alle mulige rom i leiligheta skulle vi finne veien inn til soverommet igjen. Jeg går fra badet til soverommet og legger meg i senga og venter på at han skal komme etter.

 

Det går ei lita stund og jeg begynner å lure på hvorfor i h******e han somler så fælt, da han tilslutt kommer inn på rommet og ser litt forstyrra ut.

"Ehm, øh, jeg tror det datt ut noe.... Fra rumpa di"

Jeg har aldri ledd så mye før i hele livet mitt samtidig som jeg ble VELDIG ille berørt.

Han prøvde å gjøre det minst mulig pinlig for meg og spurte om han ikke skulle plukke den opp for meg da.

What the heck !? Nei vet du hva, driten min kan jeg jaggu plukke opp selv.

 

Ble ikke mer rumpis den kvelden, til hans skuffelse, men jeg mista rett og slett lysta.

Can't blame me, forstår ikke hvorfor han ikke gjorde det selv.

 

Han mobba meg litt for det i ettertid da, men vi bare lo av det, sammen, så glad det ikke var helt random.

Ikke at jeg har analsex med randoms men ja, you get my point.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må jo være forrige sommer, jeg var med ei som hadde nøkler til den lokale barnehagen, vi drakk jo sprit og trodde det var lørdag...

 

Vi ligger midt i akten, så kommer det masse unger løpende inn, og vi stressa for å finne klærne(som lå overalt) og de dama jobber med kom jo inn med ungene, kanskje litt mer pinlig for dama, men var pinlig nok for meg. :blush: Ene ungen presterte å si "hva er deet??"

 

Vi kom oss relativt fort ut derifra.

You're alive!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...