Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest tvilingen

de var ei vennine av begge..... ble så kåt at jeg gjikk ned i buksene hennes ,men de hadde jo brordern okså jort haha :D så ble litt flau når begge har henda nede i boksa hennes :D

Lenke til kommentar
Hva vet du om dette, Tommy12? :p

ironi? :p Det var jo jeg som knulla henne :D Jeg ante ikke at d var så digg før vi gjor det :) hvordan syns dere det er?

Ikke for å være gledesdreper men at du har kjæreste og halt pult er bare noe du skryter på deg

Enig, 13-14 åringer har lett for å skryte på seg tink. f.eks meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, mange morsomme historier her =P

 

Vel... Jeg husker en gang, da jeg var på topp og re kjæresten min. Vi var på hyttetur med mange av kompisene hans og vi lå på et alene rom, siden de vet at vi er ganske kaniner av oss. Vi hadde drukket litt og var i godt humør, tre av kompisene hans lå på nabo rommet - så satte vi i gang. For det første så kniker de hytte-sengene en del og i det jeg re frem og tilbake banket det i veggen *dunk* *dunk* *dunk*.. Og siden jeg var litt beruset så satt jeg opp voulmet mitt på skrikingen så at gutta i nabo rommet kunne høre oss. Ikke minst begynte kjæresten min å spanke meg, og jeg ba om hardere og hardere.. Men uheldigvis så klarer typen min å slå seg i ballene istedet for på rumpa mi, og begynner å hyle.....

 

Han klarte ikke å forsette den kvelden =P

 

.. Bare tenk hva slags blikk vi fikk fra kompisene hans dagen etter :ermm::whistle:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
vel. jeg og dama på 15 drev på ,da faren seff kom inn :p så kom d seg til at jeg og faren satt alene i stua så sa han: Var det gått å få kjørt'a litt? og jeg ble rød og klarte å si jada. Og faen så han lo. Vet jeg er litt ung for å gjøre det, men sånn skjer :D (heldigvis)

 

 

Hahaha, beste jeg har hørt :p

 

Har holdt meg unna denne tråden siden jeg ikke har hatt noe spess og si, men er jo sykt mange bra historier her :p

Endret av GrevenLight
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er litt flaut når man får besøk og oppdager at det ligger sexleker på gulvet. Da bare tar man foten og dytter den fint under sofaen så ingen andre oppdager det. :p

Heh. Så har man jo det scenarioet der man feirer jul hjemme hos foreldrene sammen med kjæresten, og kjæresten får en privat gave (av typen som blir overlevert ved senga, ikke under treet), og denne gaven blir gjennglemt når man drar hjem igjen. Kjempemoro å komme på besøk neste gang og oppdage at noen har ryddet den pent bort og lagt i en skuffe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Var det ikke julepapir rundt den da?

Hvem faen pakker inn gavene igjen, etter at de er åpnet og testet? oO

I don't, that's for sure. Planen var jo at den skulle havne pent nedi bagen igjen før vi reiste. x)

Åja, jeg misforsto. Trodde den ikke var pakka opp, og at noen hadde funnet den senere og bare "hmm", så pakka den opp, og så sikkert fått seg en god latter og lagt den i skuffen. :p

Lenke til kommentar

Jeg har blitt busted av turgåer når jeg og eksen drev på i skogen. Hva gjør vi? Jo drar opp buksen og later som om vi har med en hund på tur som vi ropte på. Aner ikke om han forstod hva som skjedde, men har en mistanke utifra blikket han sendte oss.

 

Blitt busted av foreldrene mine på ferie når jeg hadde min første og eneste one night stand. Utrolig festlig :ermm:

 

Guttungen har kommet inn, mens jeg og faren drev på. Heldigvis under dynen. Han var 3år da.

 

Så andres faluser jeg kommer på i samme slengen.

 

Jeg holdt på å le meg ihjel da en jeg ikke kjenner noe spess brukte laaang tid på do og jeg ferska han når han stod og runka over doen. Hørt om å lukke døren ihvertfall. Han var ikke bare litt rød i trynet.

Slem som eg er holdet eg på å tisse på meg og tårene trillet så mye som eg lo :new_woot:

 

En venninde tisste på seg mens hun red typen. Kan tenke meg det var festlig :ermm:

 

Kommer ikke på noe mere akkurat nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hahaha, mange morsomme historier her =P

 

Vel... Jeg husker en gang, da jeg var på topp og re kjæresten min. Vi var på hyttetur med mange av kompisene hans og vi lå på et alene rom, siden de vet at vi er ganske kaniner av oss. Vi hadde drukket litt og var i godt humør, tre av kompisene hans lå på nabo rommet - så satte vi i gang. For det første så kniker de hytte-sengene en del og i det jeg re frem og tilbake banket det i veggen *dunk* *dunk* *dunk*.. Og siden jeg var litt beruset så satt jeg opp voulmet mitt på skrikingen så at gutta i nabo rommet kunne høre oss. Ikke minst begynte kjæresten min å spanke meg, og jeg ba om hardere og hardere.. Men uheldigvis så klarer typen min å slå seg i ballene istedet for på rumpa mi, og begynner å hyle.....

 

Han klarte ikke å forsette den kvelden =P

 

.. Bare tenk hva slags blikk vi fikk fra kompisene hans dagen etter :ermm::whistle:

 

Eid!!! :rofl:

Lenke til kommentar
Var på fest hos noen venner og ble ganske drita.

Av en eller annen grund fant jeg og xen ut at vi skulle være litt asossiale og stikke på dassen og pule.

Glemte å låse døre..

Hun står bøyd over vasken mens jeg humper hun litt i doggy, legger pluttselig merke til at det er en haug av folk som driver å titter igjennom dørsprekken, alle som så på oss så alt i detalj.

Full som jeg var fikk jeg panikk og hoppet igjennom et lite vindu.

 

 

Haha for en genial løsning på problemet med å hoppe ut av vinduet!!!

Lenke til kommentar

Greit, dette hadde vært mye mer flaut hvis jeg ikke hadde vært så trygg på typen min, men litt morsomt var det nå.

 

Det startet med en middag bestående av biff, pomesfrites og rødvin. Da typen ikke liker rødvin, så falt det seg slik at jeg drakk opp flasken i løpet av kvelden, og ble i småfrekt humør. Vi hadde over en periode prøvd å få meg til å klare å ta en såkalt "deep throat" uten å spy, og det hadde vi klart, så vindt.

 

Uansett, jeg lå naken i en stol vi nettopp hadde fått fra far min, med hodet bakoverlent. Typen med sine 18-19 cm pikk kjørte denne i munnen min, og opp kom all maten. Det var en blanding mellom halvspiste pomesfrites, og biff biter, surret i rødvin. Jeg ble dynket i denne mølja, og opphisset som jeg var spurte jeg med en kåt stemme;"kan ikke du tisse på meg". Det gjorde han :p Skulle gjerne lagt ut bilde for å vise hvor ekkelt dette var, men det strider vel i mot all etikk og regler.

 

Stolen ble kastet, og jeg ble dusjet.

 

Som sagt, dette var ikke særlig flaut, og vi har hatt mye moro med dette, men alikevel :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_haha_*

Må nesten bare poste som gjest her, tør ikke logge inn med min identitet :whistle:

 

Mamma har en greie med å komme inn mens jeg og kjæresten har oss. Hun kommer aldri inn på rommet mitt ellers, men jeg håper da det er tilfeldig.

Etter en del flaue opplevelser med både søster, mamma, samboer til muttern og litt sånn midt under akten, har jeg faktsik begynt å låse døren før det går så langt at bokseren min og trusa hennes fyker. Tror jeg må gå på to hender om jeg skal telle alle gangene dette har skjedd.

 

Denne var noe spesiell i forhold til de andre:

 

En lørdagskveld da jeg og dama så TV på rommet mitt ble vi begge to veldig kåte på hverandre. Det ene ballet seg på det andre, og vips sto jeg der i senga og tok henne i doggy.

I mens vi holdt på med vårt har gamlingen i huset disket til med pizza og greier. Snill som han er skal jo han dele med hele huset.

Uten et dunk eller noe på døren stormer han inn med rykende fersk pizza. "Jeg har pizz.... setter den her jeg" mens jeg og min bedre halvdel var midt i akten. Rakk ikke reagere eller noe. Sto der bare fryst uten å puste.

Turte ikke se når jeg sto der i doggy, men når vi var ferdig så jeg et stort fat med pizza midt på gulvet :!: Stakkars jenta mi turte jo ikke å se svigerforeldrene mine i øynene på 2 månder.

________________

 

På klassetur 1. året VGS:

 

Det var kveld og hele klassen skulle gå til sengs på "leiren" vi bodde på. Det var slik at jentene ble tildelt noen soverom, og likeså med guttene. Lærererne sov i en annen del av leieren, så etterhvert kom to jenter inn på soverommet hvor jeg og 6 andre gutter lå i etasjesenger. Begge satt seg på sengekanten til nabosengene hvor jeg sov. Vi snakket ganske lenge om alt mellom himmel og jord og hadde det ganske så kjekt.

Kjekt hadde også klassekammeraten min som fikk hun ene jenta mer og mer inntil seg.

 

Etter en stund går en av de to jentene tilbake til soverommet for å sove, hun andre blir igjen i sengen til klassekompisen min.

Etterhver sovner alle på rommet - alle bortsett fra meg, som prøver og sove og ligger nå med hodet mot veggen, jenta og "nabogutten"

Det er helt stille på rommet og noen tunge pustelyder kan høres. Mens jeg ligger der, tenker og prøver å få sove hører jeg noen skraplyder. Dette går bare fortere og fortere, og etterhvert tenker jeg mitt og skjønner hva som foregår. Jeg måtte bare sjekke, for det kunne ikke være sant. Jeg snur meg forsiktig rundt og ser den mest blodkristne jenta smårunke på klassekompisen min. Jeg snur meg rundt igjen og begynner egentlig å tenke at det er ganske jævelig å ligge i samme rom når de ligger som to kaniner og runker.

 

Etter en stund får jeg nok. Skrapelyden mot silkesoveposen blir uutholdelig.

Jeg sier knusktørt ut i det stille rommet "Kjem det nokka fløte snart?"

Haha! Jenta sprang fortere enn svint inn på rommet sitt og var nok så beskjeden de påløpende dagene av klasseturen.

________________

 

En kompis av meg:

(Litt klassisk)

 

Han hadde holdt på ei kjerring ganske lenge nå og de var vist etter det forstod ganske så keene på hverandre. Hva er vel da bedre enn at foreldrene skulle være borte i helgen på hyttetur.

Dama bestemte seg for å invitere gutten over til overnatting allerede fra fredagskvelden. Uheldig som han er, så kom han jo selvfølgelig rett før foreldrene skulle til å forlate huset og kjøre til hytta. Etter en god del hilsing og som representant for en kompis av dattera deres kjørte de endelig av sted.

 

Så keene som de var på hverandre tok det ikke lang tid før de var i gang.

Kompisen min løftet henne opp på kjøkkenbenken, rev av henne buksene og startet vaskeprogramet der nede. Midt i vaskeprogramet blir hele seansen brutt. Kompisen min snur seg rundt og ser faren til dama stå i døråpningen til kjøkkenet (hun har ganske stort hus og sånn, så man hører ikke at noen kommer)

Faren ser surt bort på kompisen min og utbryter tørt "Nåvell. Kompis og kompis" før han tar hånden over øynene og tar brillene på kjøkkenbenken.

 

Ble ikke noe forhold mellom de to, men om det har med denne episoden å gjøre vites ikke :D

 

____________

 

Ble vist 3 historier dette. Om de er så flaue eller ikke vet jeg ikke, men den på klasseturen tror jeg var rimelig flau for den kristne bibeljenta i klassa.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...