Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lillebroren er 13 og skjønte visst ikke hva vi drev med.

Tror deg ikke.

 

Det er noen gutter som begynner å tenke på sex litt senere enn andre. Ellers kan jeg spesifisere at han akkurat hadde fylt 13. Han er ikke av den typen som ville stått og sett på kjæresten og meg ha oss, så jeg tenker han ikke skjønte hva han egentlig så. Kjæresten lå jo bak meg, ikke oppå meg; vet ikke hvor tidlig gutter lærer at man også kan ha sex på den måten :p

 

Edit: er hos kjæresten nå. Nå som gutten er 14, tenker han tydeligvis mer på slike ting - ting forandrer seg fort gitt :lol:

Endret av ktmore
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke meg, men en jente jeg kjenner sånn halveis.

 

Kort fortalt -

 

Hun var 16, i italia med sin far. Ganske vill jente og meget deilig. Fester rimelig hardt så hun ikke husker noe, våkner opp neste dag ved siden av en fyr hun ikke veit hvem er. Finner ut at han er 27 år og fra australia. Han kjører henne tilbake til hotellet uten ett ord. Og hun endte på første flyet hjem til Norge :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min flaueste sex-opplevelse må være da lærern spurte om 4+3 så svarte jeg sex! :s

 

Har en lignende :p. Læreren leita etter noe, limstift, saks elns, så hadde vi en boks i klasserommet det sto et 6-tall på. Når læreren spurte oss hvor tingen han leita etter var, sa jeg: "Se oppi den sex-boksen der borte."

Gjett om alle i klassen fikk seg en god latter da, også meg, haha.

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Min flaueste opplevelse inneholder ikke direkte sex...men flaut var det :ph34r:

Jeg var vel omtrent 13 - 14 år og hadde såvidt begynt med utforsking av samliv...

Det var sent på kvelden og jeg kjedet meg ( lagt meg) så jeg bestemte at jeg skulle tegne

en tegneserie som handlet om kroppen x) Tegnet da en naken dame på badet, en kjæreste som

kikket igjennom nøkkelhullet. Ikke noe flaut eller pinlig, men for meg som var knappe 14 år ble det

pinlig og ihvertfall når min far kom for å si god natt. Jeg prøvde selvfølgelig å gjemme tegningen, men

den ble funnet og alt han gjorde var bare å riste på hodet mens latteren lå løst i rommet.

 

Andre pinlige øyeblikk er å spille nakenpoker med venner i alderen 15 år og bli tatt på fersken med

dyne rundt kroppen å prøve å bortfoklare med at man fryser... Tror neppe min mor gikk på den, men

hun sa ingenting og enden på visen var at vi sluttet med nakenpoker...

 

 

Eller da min mor tok meg å kjæresten på fersken i stuen... med dyne over min *kremt nedre halvdel.

 

:ph34r: *sniker meg ut igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jo, og så ble jeg fersket av naboen en gang jeg satt og koste meg kun i dyne med ei dame på cam. Den var sånn passe flau. Han skulle bare inn for å bomme røyk og der sitter jeg da, med et blodfylt svamplegeme stikkende opp av kanten på dyna, og en skvett naken kvinne som dekket halve skjermen.

 

Han fikk 2 tjuepakninger for å holde kjeft, og det var det siste jeg hørte om den saken. Det kan nevnes at dama aldri igjen tok kontakt med meg. :p

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Huff...

 

Jeg kan egentlig ikke komme på noen skikkelige flaue opplevelser, og de få flaue opplevelsene jeg har er av et slikt kaliber at jeg ikke våger å skrive dem på et åpent forum...

 

Men den mest kleine var vel uten tvil en gang for ikke så veldig lenge siden. Jeg hadde meg med ei skikkelig hot jente, som jeg var veldig glad i.... Det var bare et lite problem, jeg kan ikke forestille meg at hun har hatt et normalt sexliv noen gang, for hun var faktisk den mest udugelige jenta jeg noen sinne har hoppet til sengs med.

 

Det var som å pule på en sandsekk med langt hår... Og hun begynte å blø noe helt sykt i tilleg, siden hun hadde hatt seg så lite, glidemiddel, og en flaske vin etterpå ble redninga....

 

Det sårer likevel hjertet mitt å si dette, for det var hyggeligste og hotteste jenta man kan tenke seg :eek:

og hvem sa at søte jenter ikke kan gjøre oss gutter myke? :eek:

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Morsom tråd, den eneste kleine situasjonen min var som 17 år gammel jomfru.

 

Fikk med meg ei 5/10 inn på et rom i håp om å fjerne jomfru-statusen, men hun presterte å lage hull i kondomen. :thumbdown: Jeg var fast bestemt på NOE action, og det endte med at jeg fingra henne en stund i stedet. Mitt første møte med vagina, og hun spruta konstant(!) - jeg var helt uforberedt på dette og ble gjennomvåt på overkroppen og i håret/ansiktet.

 

Vi sovnet på gulvet etter å ha tilfredstilt hverandre med hendene, deretter våknet jeg da folk kom fra fest for å ha nach. Jeg ble stressa, reiste meg raskt og sklei i vaginasaft før jeg landet på ansiktet. Folka hørte fallet og stormet inn for å se hvem som var der før de brøt ut i latter da de såg oss ligge der i en pytt med buksene på anklene/hoftene.

 

Jeg ble aldri en fan av damer som spruter.

Endret av Jofred
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Må bare si først at dette er virkelig en artig samlig historier!

 

Kan begynne med en litt mindre ille en: for en stund tilbake når jeg fortsatt var en kåt guttunge, hadde jeg som mange andre kjøpt meg en fleshlight. Denne hadde jeg selvfølgelig glemt å ta med inn på rommet igjen, etter jeg hadde brukt den (måtte jo vaske greia på badet), så den lå midt på kommoden ved vasken i mange timer etter både mamma og pappa hadde kommet hjem. Hendelsen ble aldri nevnt, noe jeg er veldig glad for

 

Og så den morsomme: Nå ganske nylig (var egentlig derfor jeg oppsøkte tråden), så var jeg og dama på en felles fest, i et stort hus, med mange soverom.Var jo mange andre kjente der også, deriblant venner, som jeg spilte div. drikkeleker med. Var jo ganske drita når kvelden begynte å ta på. Seinere så ville dama ha med meg "et sted", men da måtte jeg lukke øynene. Endte forsovet med at hun holdt for mine, men uansett: vi holdt jo på og kosa lenge, endte såklart med sex. Midt i sceansen merker jeg at jeg må pisse, så jeg beveger meg selvfølgelig ut av senga og mot det jeg TRODDE var døra til dassen...

 

Det tar noen sekunder før jeg innser at jeg har gått ut i en høyt befolket entrè, kliss naken og med steinhard ståpikk. Blir edru på stedet og hopper lynkjapt inn på rommet igjen hvor kjæresten sitter å ler seg i hjel....

 

Joa, har fått litt for den noen ganger ja

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Alltid like kleint når hun begynner å løfte/kaste meg rundt som en nikkedokke. Det er jeg som er alfaen, jeg er styrmann, tronen er min for faen!

Er det du som er denne gutten?

 

I storsalen på Folkets Hus med ei sløyfe som er rød

sitter danseskolens minstemann å vet han snart skal dø.

For fru Svæveland har sagt:"Småpiker, engasjer!",

men de er slett ikke så små, og dessuten er de flere.

 

Og nå hører han den fjerne torden av bøffelflokk.

Det hamrer stilett mot parkett når horden går amok.

I stum forferdelse griper han naboens hånd

og hvisker et stille:"Mor, må det ende sånn?".

 

1-2-3, til siden, frem og en fot ned.

Parketten knirker, noe tungt er på vei.

Og med tennene blottet som til et smil

nærmer det seg.

Og på 1-2-3...

 

...så har hun festet sitt grep,

hvis slikt kan kalles hun;

hun er på størrelse med en liten traktor og heter Gunn.

Hun er kretsmester i alt som er tungt og skal hives langt.

Han ser på henne og tenker:"Dette kan bli Interessant".

 

1-2-3, til siden, frem og en fot ned.

Parketten knirker, noe tungt er på vei.

Og med tennene blottet som til et smil

nærmer det seg.

Og på 1-2-3...

 

Om morgenen er det stille i Storsalen på Folkets Hus,

bare vaktmester Løen som suger ettertenksomt på en snus.

Han har nettopp vaska gulvet, utenfor faller snø.

I hånden holder han ei sløyfe som er rød.

 

1-2-3, til siden, frem og en fot ned.

Og ingen her har hørt fra ham på en stund.

Sist sett i en brennhet rumba med Gunn

going 1-2-3...

Fat-Women-4944.jpg
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Forteller dere en til jeg :)

Jeg var i inne til førstegangstjenesten og da er helgene hellige.
En stor gjeng fra leiren var ute og drakk oss shitfaced, jeg begynner og rote med ei jente fra leiren som jeg ikke kjente så godt, vi går tilbake til leiren for og, ja, knulle litt.

Vi koser oss og holder på, (dette var på sommeren så det var varmt ute) så vinduet som var rett ved sengen var åpent.

Jeg har gjort mitt og går naken rundt på rommet og leter etter klærene mine, finner bokseren min og går bort til sengen for å sette meg ned.

Idet jeg står ved sengen så blir gardinene dratt vekk og der står to kammerater og ler seg i hjel!

De har nemlig stått ved vinduet gjennom hele akten og både hørt å sett på. Var ikke kleint der og da for alle 4 var ganske fulle, men ved frokosten, lunsjen, middagen og kveldsmaten var det utrolig kleint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...