Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, det vil jeg gjerne høre mer om.
Jeg var alene hjemme og satt å runka med relativt høy lyd, så jeg ikke hørte at det ringte på (ingangsdøra er i helt andre enden av huset). Litt etter syns jeg jeg hørte noe dunking, så jeg stoppet opp litt. Da jeg ikke hørte noe mer var det på igjen. Litt etter så braser 5 jenter (de var fine) inn på rommet og hun som snakket stoppet mitt i settningen og bare sto der. Da var det jo om å gjøre å få på seg buksa så fort som mulig. Alle i rommet ble ganske røde. Da jeg hadde fått på meg buksa spurte jeg hva de ville. De ville bare ha meg med ut. Jeg sa ikke så mye til de resten av dagen.

 

Det kjipeste var at lillemann sto ut som en grillpølse i dobbel størrelse i den løse treningsshortsen min som en påminnelse på hva som hadde skjedd. Det tok litt tid før den gikk ned også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
vel. jeg og dama på 15 drev på ,da faren seff kom inn :p så kom d seg til at jeg og faren satt alene i stua så sa han: Var det gått å få kjørt'a litt? og jeg ble rød og klarte å si jada. Og faen så han lo. Vet jeg er litt ung for å gjøre det, men sånn skjer :D (heldigvis)

 

hahahahahahaha

Lenke til kommentar
Gjest homofil

Har ledd godt av å lese denne tråden ja. Har en historie som var ganske pinlig jeg også.

 

Jeg var vel rundt 18 år gammel, og bodde i bofellesskap med 1 lesbe og en homo (er homo selv). De var begge eldre enn meg, og dette skjedde en kveld vi hadde fest. Utover kvelden fant de fleste ut at de skulle på byn en tur, men den kvelden så følte jeg for å være hjemme, så jeg sa det så det var at jeg ikke ønsket å gå ut. Klokken var vel rundt 1 eller 2 om kvelden og jeg satt forran pcen og surfet litt. Jeg hadde ikke lagt merke til at det var 2 gutter igjen i huset. Han ene kommer bort til meg og spør om vi ikke skal ha en trekant. Jeg, nokså full som jeg var synes dette hørtes ut som en super idé, da begge guttene var ganske pene. Kan nevne at disse to guttene var sammen.

 

Problemet var at det var kun ett sted i huset med dobbeltseng, og det var hos lesba. Men hun var jo ute på byn. Så vi dro inn på hennes rom og kledde av oss og startet akten. etter suging og de to andre hadde knullet litt var det min tur. Akkurat når jeg var inni han ene så lukkes døra til rommet opp, og hun lesba som har det rommet kommer inn. Hun blir fly forbanna og kaster oss ut. Det ble ikke noe mer den kvelden... men dagen etterpå var heldigvis i bedre humør og vi lo av det. Men ganske pinlig å bli ferska der og da.

Lenke til kommentar
Hva vet du om dette, Tommy12? :p

ironi? :p Det var jo jeg som knulla henne :D Jeg ante ikke at d var så digg før vi gjor det :) hvordan syns dere det er?

Ikke for å være gledesdreper men at du har kjæreste og halt pult er bare noe du skryter på deg

 

javell? men ingen nesten, vet at vi er sammen... men tro hva du vil ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Er ikke en direkte sexopplevelse, men flaut likevel. Hadde vært hos kjæresten min og hadde selvfølgelig med meg kondompakken. Da jeg kom hjem så slengte jeg bare pakken på stuebordet og tenkte at jeg kom til å gjemme den på rommet når jeg skulle legge meg.

 

Etter en times tid kom pappa uventet hjem og jeg hadde helt glemt av pakken som låg på stubordet. Etter at han hadde fått i seg kaffe og greier så gikk han ut for å male et strøk på garasjeporten. Jeg gikk ut i stuen for å hente meg mer vatn også så jeg at pakken låg helt åpenlyst på stubordet :p

 

Ble litt flau :blush:

 

Sikkert den mest trasige opplevelsen her i tråden dog. Dere andre har helt sinnsjuke opplevelser i forhold :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Malley:

 

Er verre når en klarer å glemme igjen kondomerpakker over hele huset og i familiens båt som en skulle "vise til kjæresten". Verre er det når ens foreldre og søsken må rydde opp disse sporene. Og verre er det for søstera (meg) når min mor ber meg ta en snakk med min lillebror på 14 da hun påstår å ha funnet i alle fall så mye som 20 av disse sporene som min smarte lille bror har feilet å gjemme.

 

Man bør ikke ha sex før man har lært å gjemme sporene!

 

;)

Lenke til kommentar
Haha. Neat. Sist gang jeg hadde kjerring, planta mamma en pakke i skuffen. Nesten like finurlig som da jeg og eksen hadde spist middag hos broderen, og når han gir meg en hadeklem, kjenner jeg at han legger noe i jakkelommen min. Gjett hva det var :p

Hehe, faren til dama var og sånn tidligere. "Jeg tror du trenger disse mer enn meg" og la dem i lomma mi. Jeg lo, dama blei rød :)

Lenke til kommentar

Haha. Gjemme kondomer. Minner meg om sjetteklasse når alle de tøffe guttene i klassen hadde fått spleiset på en pakke med kondomer, som en eldre råner "langet" til de fra den lokalebensinstasjon.

 

Spradet rundt som noen stolte haner fordi de har noen kondomer liggende i lommeboken. Ehehehehe.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_*

Min flaueste opplevelse var jomfruknullet mitt :blush: .

 

Jeg begynte å rote litt med en jente på bussholdeplassen, bussen kom og vi gikk på den. Vi løp og satt oss helt bak. Her kom jeg under skjørte på jenta. Jeg tror ikke noen vet hva som foregikk inntil jenta begynte hyle og stønne " det er så godt, det er så godt". Jeg husker alle de trynene som snudde seg mot oss, og busssjoføren som stoppet med en gang og ba oss gå av. Jenta var fortsatt helt vil og slang seg i nærmeste snøhaug. og jeg slang meg på og vi fortsette. Plutselig står det en gammel mann bak oss å iaktar hele seansen. Jeg spretter opp og drar febrilsk på meg buksa mens jeg hører den beste uttalelsen noen sinne "Får håpe det ikke blir barn av det", så går han videre :p

 

Må nevnes at alkohol var med i denne historien ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

En kveld for lenge siden dro jeg med meg kjæresten for å ha sex på trampoline (drita, ja). Jeg vet ikke om hun hadde lyst eller ikke, men jeg dro henne med. Dette var noe jeg hadde tenkt litt på tidligere på kvelden. Vi fikk rulla oss inn gjennom sikkerhetsnettet, og jeg trakk buksa halvveis ned, buksa hennes gikk også ned på et vis. Mens jeg prøvde å stikke min halvslappe tiss inn i henne, tror jeg det var noen vi kjente som satt på en benk ikke så langt unna og så på. Det var ikke veldig vellykket, og etter en liten stund med halvveis knulling titter jeg opp, og der står det noen voksne folk på en terrasse og sier noe til oss. Jeg skjønner ikke hva de sier, men skjønner nok til at jeg får dratt på meg buksa såvidt, og legger på sprang fort som faen tilbake der vi var (var bare 30m å løpe). Da jeg kommer frem kommer jeg jo på at dama ligger igjen på trampolinen. Hun kommer litt etter, småsur fordi jeg bare løp som en idiot, og hun måtte ligge der flau og halvnaken og prate litt med de voksne som var så intressert i å ha oss bort.

 

Det var vel egentlig bare morsomt, syns jeg.

 

Ellers er det vel bare at vi får noen rare blitt når vi kommer ned fra rommet.

 

edit: leif

Endret av affix
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Ulven...

Gjesteposter siden madammen er her inne og ikke er helt på det rene med mine "eskapader" før jeg traff henne ...

 

Hadde ei fantastisk jente jeg traff ei stund... vi knulla og når jeg dro den ut var den full av hvit gugge... jeg følte det litt flaut på hennes vegne, men som den naturlige jenta hun var sa hun bare "oi, se på den du, du får tørke litt av den før vi begynner igjen " Joda, hun trengte egentlig ikke fortelle at jeg måtte tørke av den !

Fant denne berta på nett, hun sa rett ut at hun ville jeg skulle komme på besøk hjem til henne, for å møtes ute over en pils eller kaffe første gang var så upersonlig. Hun hadde gjort så vel og laget taco til mitt første besøk..helt topp... problemet var bare at hun ikke hadde sterk mage for taco... så det putra jevnt kan man si... men som den sindige trønderen hun var sa hun bare " man blir litt røttin i magan av taco"

 

Etter denne traff jeg ei annen fra nettet. Ei skikkelig dreven berte som viste hva hun ville...og det var hardt bakfra. Vi møttes på et hotell første gangen, og etter å ha kosa litt skulle jeg ta henne hardt bakfra... akkurat som bestillt kan man si... jeg kasta henne rundt i senga, fant veien og dunka den kontant inn... problemet var bare at hun sto for nært hodegjerde på senga, så hun smallt rett i og fikk etterhvert en helt tydelig blåveis.... Men, som nevnt, dama viste hva hun ville så jeg hivde på meg badekåpa og rushet ut i gangen etter litt is som vi la på. Mens hun lå på ryggen med isposen ba hun om at jeg ga henne "plaster på såret"... og det fikk hun, til felles hygge :-) Hun dro fra hotellet utpå natta og var litt sår i begge ender som hun så elegant uttrykte det :-D

 

Den siste internett-berta jeg traff hadde en eller annen mystisk sykdom/syndrom som gjorde at hun hadde voldsom hårvekst i ansiktet.... som hun barberte bort... ikke såå opphissende å kline med noen som har like sterk skjeggrot som en selv :-S Kunne ikke si det heller da, så det ble nå noen runder sammen før vi fant ut at det ikke var den store kjærligheten... En av rundene fikk jeg plutselig en merkelig tanke i hodet mens hun sugde meg, om at det måtte være omentrent sånn det kjentes å bli sugd av en mann...siden jeg kjente skjeggrestene hennes mens hun holdt på der nede... og da døde selvsagt den kroppsdelen som helst ikke bør dø når den suges.... det er veldig veldig veldig veldig vanskelig å komme med en troverdig forklaring i en sånn situasjon, det kan jeg ihvertfall si !

 

Siste episode som jeg skal ta med er ikke selvopplevd, hørte et program på radio hvor samme tema var oppe. En guttegjeng var i syden, en av dem får napp hos ei herlig dansk dame og hun inviterer han med på rommet sitt utpå kvelden. De koser seg og alt er bra. Utpå morgensiden våkner han og kjenner han har mye luft i magen. Han vil som den gentleman han er ikke fise i senga hvor den danske erobringen ligger og sover, og sniker seg opp. Han får den gode idè at han bare kan stikke rumpa ut balkongdøra som allikevel står åpen, for å slippe fisen ut i den spanske morgensolen. Problemet er bare at idet han passerer "point of no return" oppdager han at det ikke er bare en fis, men en sprut av diarè som kommer. Han banner så stille som situasjonen tillater, men tenker at det fortsatt er mulig å redde situasjonen siden den danske skjønnheten fortsatt sover. Han åpner døren skikkelig for å ta skaden i øyensyn. Da ser han at den pertentlige danske skjønnheten har hengt ut sin hvite jeans for å lufte ut røyklukten etter kveldens uteliv. Det er vel unødvendig å si hvor strålen som ikke var fis hadde truffet. På dette tidspunktet innser den uheldige karen med den upålitelige magen at slaget er tapt og samler raskt med seg tekstilene sine og forsvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hadde ei fantastisk jente jeg traff ei stund... vi knulla og når jeg dro den ut var den full av hvit gugge... jeg følte det litt flaut på hennes vegne, men som den naturlige jenta hun var sa hun bare "oi, se på den du, du får tørke litt av den før vi begynner igjen " Joda, hun trengte egentlig ikke fortelle at jeg måtte tørke av den !

Gugge som i fittesaft eller soppinfeksjon? Hvis det er det førstnevnte så er det jo ikke spesielt flaut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...