Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest guest_321

Artig tråd :-)

 

Flaueste jeg har opplevd var når vi for noen år siden var i Trondheim på skole tur.

Jeg lå sammen med to andre gutter på hotellrommet,vi hadde lagt oss.Plutslig banket det på døra,det var ene jenten i klassen vår som hadde tatt heisen opp to etasjer i bare pyjamasen.

Ho bare la seg i dobbeltsenga sammen med meg å klassekameraten min,han siste lå i seng for seg sjøl,ho jenta tok dyna mi så jeg delte dyne med klassekameraten. Vi pratet en stund å la oss til å såve,jeg snudde ryggen til ho å la meg til å sove. Så kjente jeg at hun dro ned trusa mi å begynte å runke meg,det gikk heller ikke langtid før jeg begynte å fingre henne med ryggen til. Problemet var bare at jeg delte dyne med klassekameraten å jeg kom,å spruta han rett i ryggen,han var jo selvsagt våken å ble rimelig sur :p.

 

Har forresten hatt meg med samma dame en del ganger etter den hendelsen,blant anna om morran på toalettet på hotellrommet når de andre var nede å spiste frokost :-D

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Greit, dette hadde vært mye mer flaut hvis jeg ikke hadde vært så trygg på typen min, men litt morsomt var det nå.

 

Det startet med en middag bestående av biff, pomesfrites og rødvin. Da typen ikke liker rødvin, så falt det seg slik at jeg drakk opp flasken i løpet av kvelden, og ble i småfrekt humør. Vi hadde over en periode prøvd å få meg til å klare å ta en såkalt "deep throat" uten å spy, og det hadde vi klart, så vindt.

 

Uansett, jeg lå naken i en stol vi nettopp hadde fått fra far min, med hodet bakoverlent. Typen med sine 18-19 cm pikk kjørte denne i munnen min, og opp kom all maten. Det var en blanding mellom halvspiste pomesfrites, og biff biter, surret i rødvin. Jeg ble dynket i denne mølja, og opphisset som jeg var spurte jeg med en kåt stemme;"kan ikke du tisse på meg". Det gjorde han :p Skulle gjerne lagt ut bilde for å vise hvor ekkelt dette var, men det strider vel i mot all etikk og regler.

 

Stolen ble kastet, og jeg ble dusjet.

 

Som sagt, dette var ikke særlig flaut, og vi har hatt mye moro med dette, men alikevel :p

 

ÅFYYY! Her sitter jeg og spiser frokostblandingen min og tenkte jeg skulle lese noen morsomme historier..

Så får jeg den historien servert i trynet! :p KVALMT :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
"Kjem det nokka fløte snart?"

Genialt :D

Epic kommentar :lol:

 

Dude, enten tenner foreldrene dine på å se deg ha sex, eller så er det dumme som brød. Etter å ha fersket deg x antall ganger må de jo etterhvert begynne å tene at det er en god ide å banke på.

Så jævlig glad jeg aldri har blitt ferska.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Roggers

Hvor flaut det var vet jeg ikke, men litt spesielt var det. Jeg hadde drukket en del og var relativt full. Vi hadde ikke samleie, men koste og kysset under dyna.

 

Jeg fingret henne lenge, men det ble med det. Da jeg var ferdig merket jeg at fingeren som hadde vært aktiv hadde en brun ring ved roten. Det tok noen sekunder å gjøre koblingen, men så fikk jeg skjult hånden fra hennes blikk. Jeg vet ikke om hun merket det, så jeg tenkte ikke noe videre over det.

 

Er man med på leken får man tåle steken.

 

I ettertid har det imidlertid plaget meg. Jeg var som sagt veldig beruset, men det var ikke hun. At det var en nesten heldekkende ring plaget meg ikke i starten, men nå er jeg mer betenkt. Jeg husker at det var enkelte ganger mellom øktene det var vanskelig å finne fram i trusa, og jeg må jo stille meg spørsmålet om jeg faktisk uten å vite det fingret henne lenge i analen.

 

Kleint ...

Lenke til kommentar
Gjest skammermeg

Våknet tidlig morgen, hadde fri fra skolen og ble ganske kåt av at typen begynte å slikke og bite meg i nipplene. I ørska fant jeg ut at der sto den lille kattungen min og trodde det var puppen til mamman sin.

 

Typen var gått på jobb.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Haha! Epic.

 

I samme ånd så husker jeg at jeg fikk en handjob av en eks en gang under et teppe. Det vi ikke visste var at kattungen vi hadde var i samme rommet. Katter lurer veldig på hva det er som beveger seg slik under tepper. Deres reaksjon er å hive seg over og slå klørne i hva det nå enn er tydeligvis.

Ikke at det var så flaut da. Litt vondt og mest komisk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Den var flott L4r5!

 

Denne historien var ikke av de værste, men den er noe helt for seg selv. Det er vel 4 år siden tror jeg at jeg var i Italia på utveksling hvor jeg møtte ei flott jente. Vi hadde mange kosestunder hvorav en foregikk på en strand etter en lang kveld på byen. Siden begge var bedugget tenkte vi ikke på noe annet enn oss selv og hva vi holdt på med. Etter at akten var ferdig registrerte vi en person som stod et lite steinkast unna... Jeg tenkte svært mye på en og samme tid akkurat da og forventet vel at personen skulle gå raskt unna med lett rødmende kinn, men der tok jeg feil. Han kom bort til oss, ga oss en stor flaske med vann, pratet en hel del på italiensk som ingen av oss forsto mens han hele tiden smilte.

Akkurat der og da var det flaut, men det hele gled fort over til humor.

Det hele virker for "godt" til å være sant, og hadde det ikke vært for at vi begge nevner episoden fra tid til annen ville jeg trodd det var noe jeg hadde innbilt meg.

Lenke til kommentar
Typen med sine 18-19 cm pikk kjørte denne i munnen min, og opp kom all maten. Det var en blanding mellom halvspiste pomesfrites, og biff biter, surret i rødvin. Jeg ble dynket i denne mølja, og opphisset som jeg var spurte jeg med en kåt stemme;"kan ikke du tisse på meg". Det gjorde han :p Skulle gjerne lagt ut bilde for å vise hvor ekkelt dette var, men det strider vel i mot all etikk og regler.

Dette er jo bare jævlig sykt, så sykt at jeg ikke vet om det bare er en vits. Men også hysterisk morsomt.

Lenke til kommentar

Hehe...

 

Artig tråd dette ja.

 

Kommer på et par historier selv.

 

Jeg hadde vært ute en liten tur med gutta og drukket litt osv. Anyways, da jeg kom hjem (må sies at dette hadde vært en lang dag, mye slit osv så var ganske trøtt) ville damen være grei med meg for å si det sånn. Jeg satte meg opp i sengen, og hun satte igang nedentil. Var ganske digg, og herfra forteller jeg fra hennes perspektiv... Hun sugde og sugde, men junior ble bare slappere og slappere. Når hun endelig så opp på meg lå jeg allerede i den dypeste søvn, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest gjestemannen
Jeg har lest halve tråden og tenkte jeg kunne komme med mitt bidrag nå. Det har vel vært en del "småepisoder" som mange har nevnt her (fittefjert etc.), jeg har også blødd neseblod rett ned i ansiktet hennes, ikke spesielt tennende.

 

Wow, er det ikke bare jeg som har gjort det her? Up high!

 

Var i tillegg første gangen i livet mitt jeg blødde skikkelig neseblod. Snakker om timing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Var på fest hos noen venner og ble ganske drita.

Av en eller annen grund fant jeg og xen ut at vi skulle være litt asossiale og stikke på dassen og pule.

Glemte å låse døre..

Hun står bøyd over vasken mens jeg humper hun litt i doggy, legger pluttselig merke til at det er en haug av folk som driver å titter igjennom dørsprekken, alle som så på oss så alt i detalj.

Full som jeg var fikk jeg panikk og hoppet igjennom et lite vindu.

 

Åhhh, jaa!! Den var serr en av de beste historiene i denne tråden :D

Lenke til kommentar

Og jeg trodde jeg hadde lav grense for å bli flau. oO

Hva er flaut med fittefis, ufrivillig lugging og det å nesten bli fersket?

 

Flaut er når naboene sender deg skeptiske og vitende blikk etter å ha hørt gårsdagens sengeaktivitet, flaut er når du plutselig hører masse folk (som bruker lavere stemmeleie enn deg selv) rett i nærheten av den lille stranden der sengekos ble igangsatt og flaut er når mamma rydder bort sexleketøyet deres.

Lenke til kommentar
ÅFYYY! Her sitter jeg og spiser frokostblandingen min og tenkte jeg skulle lese noen morsomme historier..

Så får jeg den historien servert i trynet! :p KVALMT :p

 

Spiser du frokost 21.43 på kvelden?

 

Ex`en og jeg pulte på toget og hun slet med å finne en ordentlig stilling, litt bedugget i halvmørket på vidda mellom Oslo og Bergen ett sted snur hun seg og vil at jeg skal kjøre henne bakfra i det toget bråstopper. Det viste seg at hun hadde holdt i nødbbremsen. Jess da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...