Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

- Da jeg skulle kødde meg og prøve og få min lille wiener inn i rumpen hans da han lå på bakken ute i skogen. Han fikk panikk og rullet så vi begge havnet på bakken :D

 

Tror han ville det litt da. Jeg ville bare utforske det :D Men det varte ikke i mer en 4 sekunder :D

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Min flaueste opplevelse må være at jeg var på hytte tur med nå X'en, og vi hadde oss med engang vi kom til hytta. Det vi ikke viste var at det var veldig lytt i hytta, så mens vi lå oppe og banga, så var svigerforeldrene nede og hørte på hele akten + at hun ble gravid :p

 

Var vel konstant rød i trynet fra fredag til søndag tror jeg :p

AWKWARD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde en noe uheldig situasjon da jeg var liten (jepp, begynte veldig tidlig..), hadde hatt en kjæreste i nærmere ett år. Det var fra 6 til 7årsalderen, eller var det 7år til 8årsalderen. Husker ikke i farta, og hun var ett år yngre og vi var to små sprengkåte spurver som fant på mye rart, som vi ikke helt visste hva var men som vi syntes var kjempe spennende.

 

Uten å gå så forferdelig mye inn på alt det bisarre vi fant på da vi ikke skjønte helt hvordan sex fungerte og hvordan vi skulle utføre det, men til slutt fant vi ut at hun skulle ta å suge meg, midt ute på plenen hennes oppå en sånn stein. Så hun dro ned buksa mi og potensen min var utrolig nok ikke noe problem selv i så ung alder, men nervøs var jeg og hva skjer med små gutter når de er nervøse? Jo jeg måtte plutselig tisse og tisset henne ned midt i ansiktet......

 

Og etter det så hadde jeg vell ingen seksuelle tumulter med noen annen jente før jeg var 15år++

Vet ikke hvor dumme du tror vi er, men at 7-8 åringer er kjønnsmodne og kåte er like sannsynlig som at jeg blir statsminister innen 15 år! Mener å huske at jenter kan bli kjønnsmodne i 9 års alderen tidligst, mens gutter tidligst er der i 11-12 års alderen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...