Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

BDSM sex hengende i taket, mens fyren står der og roper skitne ord og stønner høyere enn dama, idet foreldrene dine åpner døra å blir stående å måpe mens jenta prøver hardt som faen å komme seg ned fra "hengeustyret"... måtte tilogmed få hjelp fra de til å komme seg ned, ettersom fyren hoppa ut av vinduet i ren skam....

Priceless!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde sex i sengen min med en gutt som jeg var sammen med da det skjedde.

Jeg satt øverst og vi hadde analsex.

Sånn plutselig kjente jeg en rar lukt og du kan jo tenke deg hva det var :ermm: .. Jeg mener å huske at jeg sa "Lukk øynene!" mens jeg gikk bort og tok på lyset. Og min mistanke ble bekreftet.Det var ikke så mye men flaut var det. Jeg lo og var hysterisk flau. Heldigvis tok han det med godt humør han også. :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror muligens det var det verste øyeblikket som kan oppstå..:S

Skjønner jeg godt. Tror jeg heller hadde vridd meg og kvelt meg i tauet enn å få hjelp til å komme løs i en slik situasjon. Dårlig gjort av han fyren da :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Har dummet meg ut i senga veldig mangen ganger!

 

Men det flaueste tror jeg må være da jeg ble sugd av min eksdame og kom i munnen hennes da det ikke hadde passert et minutt engang

 

Ellers så har vi en gang da jeg hadde med meg ei hjem fra vidergående, og da vi lå å rota halvnakne i senga, så kom faren min rett inn i rommet uten å banke på døra først for å legge noe klær i kleskuffen. Det ble en veldig klein stemning under middagen den dagen...

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ikke spesielt flaut, men litt komisk var det jo..

 

Var på et hotellrom med dobbelseng. Kjæresten lå i senga og slappa av etter reisen. Jeg bestemte meg for at jeg ville ha litt action, så jeg strippet ned til undertøyet og skulle te meg veldig sexy. Det gikk helt fint til jeg skulle krabbe opp i senga (fortsatt på en sexy og elegant måte), men isteden forsvant senga under ene beinet, og jeg ramla sidelengs ut og mellom det som viste seg å være to enkeltsenger PÅ HJUL, som bare var satt inntil hverandre. Gikk altså fra å være sexy til ganske så komisk på få sekunder. Altså ikke veldig flaut, mer komisk, men litt flaut var det jo. Hadde ikke vært sammen med fyren så fryktelig lenge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min flaueste...

Våknet brått av telefonen - sjefen ringte og lurte på om jeg var på Gardermoen alt, så vi rakk en kaffe før flyet.

Måtte bare innrømme at nei - det var jeg slettes ikke, men det var enda håp om å rekke frem med taxi og litt flaks.

Faen! Skulle til Stockholm i et viktig møte, og i dag av alle dager passet det virkelig ikke å forsove seg, men likevel hadde jeg gått ut i går, og var ikke alene når jeg kom hjem.

Hadde lekt litt med meg selv og blitt så kåt at jeg måtte ut på jakt etter litt action.

Kvelden, eller rettere sagt natten ble heftig og involverte litt røff sex og mye leketøy, så jeg var sår og øm både her og der.

Dusjet raskt, enkel make-up, på med klærne, og ut i ventende taxi.

Rakk frem 20 min før flyet skulle gå, men rakk det ikke.

Slapp nemlig ikke gjennom sikkerhetskontrollen. utslag på metalldetektoren, manuell kontroll, famlende hender, pinlige spørsmål om intimpiercinger - for det var der nede det slo ut.

Begynte å gå et lys opp for meg, og nei, var nok ikke bare øm og sår.

Kunne plutselig merke det lille fjernstyrte egget jeg hadde begynt gårsdagen med...

 

 

 

 

Postet av anonym: c4aa6a721ceb57b6789a5dc8215c3bd8

 

Postet av anonym: c4aa6a721ceb57b6789a5dc8215c3bd8

 

Postet av anonym: c4aa6a721ceb57b6789a5dc8215c3bd8

 

hahah Genialt! Sa du det til sjefen så va det vell sikkert greit at du va forsinka :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flausete er vell en gang kondomen plutslig var borte når var ferdig, så kan du jo gjette hvor vi fant den:P

 

den har jeg opplevd :p bare at jeg fant ikke kondomen før sånn 3 dager senere da jeg tok meg en dusj. (jeg er jente) ropte gråtende på søstra mi som måtte fortelle det til mora mi så vi fikk dratt til legen. Det var vel ikke så flaut da jeg hadde sex, men etterpå :p Mamma tok det fint da, men hun var litt sånn; O.O

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke spesielt flaut, men litt komisk var det jo..

 

Var på et hotellrom med dobbelseng. Kjæresten lå i senga og slappa av etter reisen. Jeg bestemte meg for at jeg ville ha litt action, så jeg strippet ned til undertøyet og skulle te meg veldig sexy. Det gikk helt fint til jeg skulle krabbe opp i senga (fortsatt på en sexy og elegant måte), men isteden forsvant senga under ene beinet, og jeg ramla sidelengs ut og mellom det som viste seg å være to enkeltsenger PÅ HJUL, som bare var satt inntil hverandre. Gikk altså fra å være sexy til ganske så komisk på få sekunder. Altså ikke veldig flaut, mer komisk, men litt flaut var det jo. Hadde ikke vært sammen med fyren så fryktelig lenge.

 

haha ble vel en god latter det? thumbup.gif

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...