Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til kondomer


Anbefalte innlegg

Jeg sier bare at jenter som ikke bruker kondom på one night stands og gir etter for gutten sitt mas burde seriøst slutte å ligge rundt.

6811089[/snapback]

Man gjør det jo som oftest for nytelsens skyld. Er vel ikke noe vits i å gjøre det med kondom hvis det er turn off.

 

:wee:

6814391[/snapback]

Interessant poeng. Neste gang det blir forlangt "kondom eller ingenting", så sier man rett og slett ingenting; rett og slett for å se ansiktet til partneren. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg fant en kjekk kondom på apoteket, nemlig RFSU Royal, og på apoteket kosta den 49.- for pakken.

Den sitter løst rundt hodet samtidig som passformen er bra langs resten av skaftet.

Var utrolig enkel og ta på samtidig som den ikke klemte rundt hodet.

6930045[/snapback]

Har den kommet allerede? Jeg trodde den skulle komme litt senere på høsten. Etter ryktene skal passformen være god og skal føre til økt nytelse, og det virker jo som om du er fornøyd.

Lenke til kommentar

Mitt forhold til kondomer? Ser på de som en (billig) forsikring mot (dyre!) barn og rusk i forgasseren...

 

Og til deg som anbefalte jomfruer kontra litt mer erfarne; Hvor mye moro kan man ha med en som ikke har lært noen ting? Nei gi meg heller en dame som kan litt! Trenger ikke bety at hu er full av troll som kryper opp trompeten din vettu.

 

EDIT: Ved fast forhold og piller e.l. så er uten kondom å foretrekke da. Er sant det de sier om å spise sjokolade med papiret på. Det er mye bedre uten...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...