Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til kondomer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kondom er en uting,

men ved one- night stand er det edt must...

Tingen er bare det at som ung mann i 20 årene blir det som regel mest fyllesx,

og da er jeg alltid så full at jeg glemmer å ta den på..

Takker for at jeg ennå ikke har fått noe selv om slik jeg har stått på skulle vært infisert som pokker av ulumskheter!

Noen tips til hvordan å huske det?

6799100[/snapback]

Tatover "Kondom" i nærheten av Junior, så skal nok det gå bra :)

Lenke til kommentar

Må bare understreke at jeg mener kondom er unødvendig i faste forhold sålenge det er greit for jenten å bruke p-pille e.l. Kommentaren nedenfor er beregnet for tilfeller der det er uvisshet/usikkerhet rundt den andre personens pilleinntak(jenter)/kjønnssykdommer(begge kjønn) eller andre negative ting

Kondom er skikkelig turn off.

6801340[/snapback]

 

Akkurat dette er litt demotiverende.

Dersom den generelle holdningen til kondom er dette, så er det ikke rart at folk /gutter gir beng.

Dessverre virker som at dette er tilfellet.

 

Lurer på om det kanskje trengs en endring i undervisningen også. Alle får jo høre om hvor viktig kondom er, men for folk flest er det visst viktigere at den andre ikke ser på deg som annerledes, du vet, en som bryr seg...

Det man egentlig trenger er å få vite hvordan kondomer kan bli en mer naturlig og kanskje til og med morsom del av økten.

Ikke spør meg hvordan, men for meg virker det som at en del trenger det.

 

At kondomer er for trange osv. synes jeg høres veldig rart ut. Jeg nekter å tro at noen her inne sitter med en så sær trompet at det ikke finnes en kondom der ute for å holde rusk ute, men det har kanskje noe mangel på motivasjon for å finne noe som faktisk er behagelig. Er jo enklig greiere å si til dama at "ingenting passer", det er jo DEN sjekkelinja!

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar

greit nok at kondomer er piss når en har fast forhold.

 

Den tar bort veldig mye sensitivitet (for gutten), dette kan da selvsagt være positivt for jenta, men også negativt,, sår etc, eller at fyren ikke holder seg kåt nok. Skikkelig vanskelig å ta på noen ganger. Sprekker ganske ofte.

 

Men, når det gjelder one nights stand er jo kondomer bra, de gir jo mulighetene til å ha en one night stand , uten bekymringer.

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Kondomer et must til one night stands, sex med kjæresten før begge har testet seg (jeg er en paranoid faen) og dersom jenten ikke tåler å gå på pillen eller har tøyset med de siste pillene. Ellers er jeg egentlig ingen stor fan, det har like mye med det at det er usikkert som det faktum at det er kjipt å måtte alltid ha kondomer liggende rundt overalt :)

Lenke til kommentar
Kondom er skikkelig turn off.

6801340[/snapback]

Akkurat dette er litt demotiverende.

Dersom den generelle holdningen til kondom er dette, så er det ikke rart at folk /gutter gir beng.

 

6801973[/snapback]

Jeg tror ikke det er holdning som gjør at folk dropper det, jeg tror det er følelsen av å ha sex med kondom. Når p-piller er så vanlig som det er for tiden, så er det kun tilfeldig sex som krever kondom. I faste forhold eller tilfeller der man kjenner og stoler på personen og vet at de ikke har noen kjønnssykdommer, så er det ikke nødvendig.

Lenke til kommentar

Og bruke kondom er det samme som og nappe loffen selv. Er faen meg like dønn kjedelig. For det første kjenner du mindre. Du kan få slapptiss. Det er jo bare max slit da. Og det stresset med og ligge og du ser på dama og vet at du skal pule, så må du faen meg rulle over til siden og bruke masse tid på og rulle over en kondom, som kan ta tid, og der ligger dama utålmodig og kåt mest sansynlig, det er jo klart det er turn off. Det er noe dritt.

 

Klart er kondom kjekt på one nigth stands, for og ungå kjønnsykdomer og sånnt. Men og bruke det i faste forhold der du vet begge er fri for all mulige slags sykdommer er noe piss. P-piller ftw :)

 

Personlig mening ;D

Lenke til kommentar
Kondomer et must til one night stands, sex med kjæresten før begge har testet seg (jeg er en paranoid faen) og dersom jenten ikke tåler å gå på pillen eller har tøyset med de siste pillene. Ellers er jeg egentlig ingen stor fan, det har like mye med det at det er usikkert som det faktum at det er kjipt å måtte alltid ha kondomer liggende rundt overalt :)

6802094[/snapback]

 

så du krever at alle nye kjærester tester seg?

Lenke til kommentar
Kondomer et must til one night stands, sex med kjæresten før begge har testet seg (jeg er en paranoid faen) og dersom jenten ikke tåler å gå på pillen eller har tøyset med de siste pillene. Ellers er jeg egentlig ingen stor fan, det har like mye med det at det er usikkert som det faktum at det er kjipt å måtte alltid ha kondomer liggende rundt overalt :)

6802094[/snapback]

 

så du krever at alle nye kjærester tester seg?

6803681[/snapback]

Det rettferdige er vel at begge to tester seg, for å gi hverandre den tryggheten.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...