Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til kondomer


Anbefalte innlegg

Har ikke tenkt å prøvd penis ring

 

Jeg tror jeg har prøvd alt av kondomer, var på apoteket å kjøpe. Forsatt like jævla trang.

 

Å du klarer å holde ut i en halvtime uten kondomer om du har sex regelmessig, ellers er du relativt ny til det med samleie.

 

Kondomer er for pingler var litt tull da :p Bare det at det er 10x bedre uten kondom. Få fruen til å bruk p-piller, p-ring, p-sprøyte eller noe av det. Ingen merker noe.

 

Kondomer er løsning for folk som vil har one night stand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg ser ikke hvorfor man skal bruke kondom om dama går på prevangsjon! At alle vet de er friske burde være krav for å møte andre på byen. Er man frisk trenger man ikke gummi, og jeg mener at alle jenter som drar på byen for å sjekke opp gutter uten p- greier bør få seg en annen hobby.

Lenke til kommentar

kan ikke si at jeg ikke syns det er digg å ha sex med kondom, siden jeg aldri har prøvd.

Men, det frister ikke så veldig å bruke det.

Føler på en måte at det ikke blir ekte, blir som å kysse en jente med en gjennomsiktig plastpose over hode...

I tillegg så er vanlig kondomer jævela små og stramme og dermed ubehaglige å ha på.

 

 

Kan nevnes at jeg har prøvd å bruke det 2 ganger, men da var dongen alt for liten, så det funka dårlig.

Den andre gangen skulle jeg prøve for fun, mista litt lysta når vi knota med å få den på , så vi dreit i det til slutt og hadde sex uten.

 

Tror ikke jeg har hat sex med en eneste jente som har hat lyst til at jeg skal bruke kondom heller, så det virker ikke som om jenter liker det så godt.

Endret av myrdan
Lenke til kommentar
Hva mener dere om kondomer? Festbrems, uansett? Pleier dere å spørre jenta dere er sammen med/skal ha sex med om hun går på piller, eller regner dere med at hun sier fra selv?

Jeg føler at kondomer er litt upopulært i gutters øyne :hmm:

I og med at jeg ikke har(eller hatt noen gang i mitt liv) sex med andre en personen jeg er sammen med stoler jeg på at p pilla holder(hadde vært dyrt om jeg skulle kjøpe kondomer hver gang jeg hadde sex med typen) Men hørt at det ikke er så populært å bruke kondom

Lenke til kommentar
i have a question for you.

i'm new in Norway and i haven't figured out where to buy condoms from. i haven't seen any in the supermakets, is there a special place for them or something like that?

also could you tell me how much they cost and which are the best quality?

 

 

The ones from RFSU are usually of good quality. added a picture of the standard RFSU inside the spoilertags.

 

 

2083.jpg

 

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke blitt sur, men det hadde jo vært kjedelig.

Hva er vitsen om hun går på p piller og ingen har sykdommer?

 

Bare å si at du hvil at hun skal teste seg det... også sier du at du også hvil teste deg, for sikkerhetens skyld og sånn at dere slipper å tenke på sykdommer.

Det er jo ikke slemt å spørre om det.

Lenke til kommentar

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...