Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til kondomer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kondomer er ca det ekleste jeg vet om. Heia ppiller.

Men såklart, skal man feie over folk han ikke er helt sikker på lønner det seg jo å bruke kondom, med tanke på sykdommer etc.

7069404[/snapback]

 

sant. kjenner nok av folk som har måttet ta en telefon til legen..

selv har jeg aldri opplevt det.

 

men clamydia er jo bare to tabletter så er det over. men med tanke på syfilis og aids, så kan det være litt lurt å trø på seg en dong når man er ute å jakter på en lørdagskveld

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Kondomer (vel å merke brukt riktig) er jo en hyggelig oppfinnelse for å unngå sykdommer. Jeg slutter ikke å bruke kondom med en gutt før vi begge to har testet oss for sykdommer og fått klarsignal fra legen.

 

Utover det synes jeg ikke akkurat kondom bidrar til noe bedre sexliv; både gutten og jeg kjenner mindre. Det har ved forskjellige anledninger både sprukket og falt av, og er generelt ikke det mest sexy å trekke på seg. Men superviktig for sykdomsbeskyttelse, og for min del banker det de praktiske argumentene i bakken, altså ;)

Lenke til kommentar

Kondomer er flott. Jeg har vært altfor slepphendt med kondomer så lenge jeg går på p-piller de siste årene. Egentlig, siden jeg begynte å ha sex for ni år siden. Ble nettopp singel igjen, tok et oppgjør med meg selv når jeg fant ut at x'n hadde vært utro. Sjekket meg for alt som er av sykdommer, alt var heldigvis negativt. Nå har jeg ikke hatt sex en eneste gang uten kondom siden. Dersom gutten nekter å bruke kondom, nekter jeg å spre beina. :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-87354

Kondomen er en genial oppfinnelse, men er ikkje spes begeistra for dem. Syns at det er 10 ganger bedre uten. P-pillen duger i massevis som beskyttelse, men liker kondomen fordi den fanger opp mesteparten av sølet ;) Kjekk å bruke om man skal ha sex ute eller i bilen f.eks.

Lenke til kommentar

Bruker alltid kondom når eg har samleie me dama.. Begge er redde for at de skal skje noe, og hun vil ikke gå på p-piller heller for ho syns de kan ødlegge mykje i kroppen hennes etterpå.. Men, så lenge eg kjenner det og får ut noe etterpå så kondom virker bra og trygt å bruke =)

Lenke til kommentar
Håper hvertfall for din egen del, og andres at du holder deg til en person da.
Så absolutt, er i et forhold og kommer ikke til å røre noen andre av respekt for både megselv og henne. Hadde jeg vært singel og flydd rundt med ONS så hadde jeg selvsagt gjenopptatt kondombruken :) Endret av Demantios
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...