Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt forhold til kondomer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg snakket med en som mente at å bruke kondom var degenerende for gutte(n/r). Er nå ikke helt enig i dette, men mulig han har et litt mere anstregt forhold til de enn meg..

Kjør debatt!

 

Epz.

6774235[/snapback]

Det vil være degenererende i den forstand at mannens indre driv til formering fjernes allerede før samleiet starter, men de fleste menn har et litt annet forhold til sex enn de enkleste vesenene. Jeg tenker ikke så mye på reproduksjon under sex, det er nytelsen som står i fokus.

 

Hvorvidt kondom fratar nytelse er selvfølgelig en helt annet debatt, men hvis jeg forstod deg (evt kompisen din) riktig så er jeg uenig i at det er degenererende.

Lenke til kommentar

Jeg spør alltid om de bruker noe selv.

Hvis ikke er jeg så voksen og annsvarlig at jeg bruker en "dong" :thumbup:

 

Men jeg har bestemt meg for å gi opp sex nå etter det ble slutt mellom meg og eksen! Så dette blir ikke noe problem lengre! Ingen rare sykdommer på denne gutten!! :w00t:

Lenke til kommentar

Har faktisk gutter i 2006 et slikt forhold til kondomer at det er en uting?!

 

Da mener eg(min mening) at man har gått glipp av noe. Kanskje seksualundervisninga på u-skolen bestod av en lærer i 70 åra som demonstrerte med ei agurk? Kondomer er først og fremst for å hindre reproduksjon og minske risikoen for å få/overføre sykdommer. Er man ikke moden nok til å bedømme behovet for kondom er man ikke moden for sex. Situasjonen kommer så klart ann på hvilket forhold en har til partneren, egen helsestatus, sivilstatus og ønske om å bli far.

 

Men, er det virkelig ingen som har forstått det at det også kan piffe opp selve akten? Kondomene kommer i forskjellige fasonger, farger og smaker, og dersom man ikke har kreativitet nok til å bruke det til noe fornuftig trenger man heller ikke å klage. Da er det vel mest "bang, bang, thank you ma'am" og hade bra?

 

Da kona mi(er gift) skulle ha sex for første gang(ikke gift da) spurte eg hvilken kondom hun foretrakk, mens eg trakk frem ca 10 varianter med forskjellige fasonger, egenskaper, farger og smaker. Det var en virkelig ice-breaker den gang, og kan fortsatt trekkes frem med både positive minne og humor. Men det var oss da :p

Lenke til kommentar
Kondomer er trange

 

Har du prøvd penisring? De kan være trange de...

 

Kondomer er ubehaglige

 

Det finnes større utvalg en "Profil" på Rema1000.

 

Kondomer gjør til at du mister nermest all følels

 

Fordel dersom man skal holde på lenger en 3 minutt.

 

Kondomer er for pingler

 

Eh, joda. Is er for barn!

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt å prøvd penis ring

 

Jeg tror jeg har prøvd alt av kondomer, var på apoteket å kjøpe. Forsatt like jævla trang.

 

Å du klarer å holde ut i en halvtime uten kondomer om du har sex regelmessig, ellers er du relativt ny til det med samleie.

 

Kondomer er for pingler var litt tull da :p Bare det at det er 10x bedre uten kondom. Få fruen til å bruk p-piller, p-ring, p-sprøyte eller noe av det. Ingen merker noe.

 

Kondomer er løsning for folk som vil har one night stand.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...