Gå til innhold

Kebab i Bergen, i forhold til Oslo.


Cx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Star Kebab i Trondheim eier dem både opp, ned og frem og tilbake.

God kebab i Nidaros? Har Dovre falt eller noe?

6718864[/snapback]

Kom til Trondheim med toget på ettermiddagen etter en, la meg si det rett ut, JÆVLIG tur fra Oslo S. Labbet tafatt noen hundre meter i retning over jernbanebroen, og kom til MacBeth. Her gikk jeg inn, tok en kald halvliter. Slappet av. Hadde jo to timer ventetid før toget gikk nordover. Spurte litt forventningsløst om dama bak disken visste av god kebab? Joda, rett rundt hjørnet. Star Kebab. Beste i byen.

 

Hun løy ikke.

 

Spiste en herlig rullekebab mens jeg browsa bokhylla på Narvesen, og kjøpte forøvrig en bok av John Grisham, Megleren. Anbefales. Kebaben også.

 

Pass dere for Facil, de spermer kjøttet... tror jeg ihvertfall (ikke på barn/mindreårige ser det ut til). Var der engang, så at han hadde en ketchup flaske med noe sperm lignende greier, var ikke dressing ihvertfall... :sick:

6719623[/snapback]

HVORFOR skulle de gjøre det? En menneskelig ejakulasjon er normalt på mindre enn en teskje. Og det vil ta jævla mye tid og.. håndarbeide å produsere nok.

Lenke til kommentar

Haha, ta dere en tur til Ski, litt sør for Oslo, og smak på kebaben til Balkan Pizza Kebab House, der får man ekte drit god kebab i pitabrød til 69 KR.

Trykk her for Balkan på Kebabguiden

Det ligger på 1 Plass på Kebabguiden.no sammen med diverse andre steder ;)

 

Shoppbys Kebab og Pizza derimot er også kongebra, og ligger på andre plass på Kebabguiden.no.

Dessuten ligger det bare ca 200 meter fra huset mitt :dribble:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

I bergensområdet er det fire rullekebab-restauranter jeg spiser på.

 

4. Ali Baba; Ikke verdens beste krydder, men skal ha ros for seneløst kjøtt.

 

3. Facil; Terningskjøtt, men smaker ikke så altfor godt. Billigmat-preg

 

2. Danielsen; Kjøttet hadde en rar ettersmak. Ellers så bruker de altfor mye dressing. Kebaben er god, kommer på en fin andre plass etter kebaben man får på Zagros.

 

1. Zagros; Beste kebaben i byen når den er god, men det er ikke alltid man får det. Se etter fyren med svart skjegg.

Lenke til kommentar

Ps. Ekte kebab er laget med lammekjøtt BTW:P

 

utenfor bergen (Straume/Sartor Senter) har de en restaurant som heter Alpino Ristorante, der lager de den beste kebaben i veerden.. har prøvd bergen kebab :thumbdown: de kebabene er skikkelig ekle, har også prøvd bislet kebab i oslo, den er nokså god men alpino tar kaka! kebaben koster 69 der... Helt Himmelsk :thumbs: Anbefales på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Om du skal ha skikkelig kebab i bergen, må du nok ta bussen ut i Åsane. Utenfor kjøpesenteret "Arken" ligger Åsane grill og pizza (nært IKEA).

 

Kjøp en rullekebab her. Den er helt fantastisk. Bedre enn Bislet mener da jeg!

6717884[/snapback]

nei ikkje faen... :p

 

Marken FTW :D

 

BTW, eneste folkeslag som kan lage skikkelige kebab er innvandrere/flyktninger.

 

men med dei, er det også stor fare for at det brukes ulovlig kjøtt som rottekjøtt ol. :hrm:

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Pass dere for Facil, de spermer kjøttet... tror jeg ihvertfall (ikke på barn/mindreårige ser det ut til). Var der engang, så at han hadde en ketchup flaske med noe sperm lignende greier, var ikke dressing ihvertfall... :sick:

6719623[/snapback]

 

Tror du er litt paranoid.

er flere jeg kjenner som tror / vet dette... og har sett det samme. hehe, er ikke det minste paranoid jeg... men foretrekker ikke å spise sperm. :thumbdown:

6719688[/snapback]

 

Tror de blir litt sliten av å runke fram ny sperm på hver kebab... :roll:

Lenke til kommentar
Pass dere for Facil, de spermer kjøttet... tror jeg ihvertfall (ikke på barn/mindreårige ser det ut til). Var der engang, så at han hadde en ketchup flaske med noe sperm lignende greier, var ikke dressing ihvertfall... :sick:

6719623[/snapback]

 

Tror du er litt paranoid.

er flere jeg kjenner som tror / vet dette... og har sett det samme. hehe, er ikke det minste paranoid jeg... men foretrekker ikke å spise sperm. :thumbdown:

6719688[/snapback]

 

Tror de blir litt sliten av å runke fram ny sperm på hver kebab... :roll:

6720957[/snapback]

 

Haha, er så latterlig slike rykter. Spør dere selv, hvorfor skal de risikere levebrødet sitt for noe så dumt? Hva tjener de på det?

 

Og hvilken ketchupflaske tenker du på? Den de bruker når de varmer kjøttet?

Endret av stakan
Lenke til kommentar

 

Er dèt en kebab? Rareste jeg har sett. Og hvor mange sånne stenger må du spise for å bli mett?

6720961[/snapback]

 

Er nok en rullebabb ja og du klarer nok heller ikke spise mer enn en ;)

 

Anyways... Daniels kan være god av og til, men har litt for variabel kvalitet (samme går for svingen kebab). Facil er helt ok, bergen kebab er bare fyllamat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...