Gå til innhold

K-Soft saksøker en web-debatant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper faktisk at k-soft taper big time her

har sikkert fått 1000 fakser med reklame for dette programmet

er ikke så veldig bra heller

finst masse gratis program som er bedre

 

 

Gnuen

Pussig nok så klarer andre firmaer tilogmed å tjene penger på å gi bort tilsvarende program gratis uten å ha sendt en eneste faks eller mail som spam til noen.

 

Bare word of mouth fra fornøyde brukere og inntekt fra de som liker det godt nok til å betale for custom-versjoner og brukerstøtte.

 

Det sier litt om forskjellen på k-soft og andre firmaer.

Lenke til kommentar

Eiern av k-soft...

Bor han i Norge eller USA (eller Sverige)?

Er den USA-adressen satt i registret for at ingen skal vite hvor han holder til?

 

Ser at e-postene jeg får fra K-soft blir sendt via svenske servere.

 

Uannsett. Blir interessant å høre hvordan denne saken utspiller seg i retten.

 

edit:

ser i brreg, at det står norske adresser der nå.

Prokura og Signatur: på holdingselskapet hannes står det ennå hollywood.. mener det sto hollywood på selve k-soft oppføringen å. men det er så lenge siden jeg var innpå der å så

Endret av thor918
Lenke til kommentar

Ganske spesiell sak dette her. Jeg har ikke fulgt med på tråden på lange tider så det var godt å få lest seg litt opp igjen ;)

Det eneste som er synd her er at K-soft som sagt ikke kan tas for noe som helst i og med at de ikke er saksøkt for noe som helst. Det skal også litt til at forumdeltakerene blir dømt. Vi får håpe dommeren ser det totale bildet og tar med alt K-soft sprer rundt seg av usannheter (referanseliste, at man må melde seg på faxlista selv osv) i sammenhengen. Jeg vil si det hadde vært mere beklagelig om det ikke kom reaksjoner mot hva jeg vil anse som et totalt useriøst apekattfirma (med fare for å bli saksøkt.. REK:mitt navn er Morten Otterstad og det finnes bare en i Norge med det navnet. BRING IT ON!) enn at det faller noen ubekvemsord som kanskje tråkket litt over streken.

 

Så igjen: Lykke til dere fire som står for retten, vinner dere ikke dette så skal jeg møte opp med fane og gå i protestmarsj. Det får være måte på ;)

Lenke til kommentar
Computerworld:

- Men du hadde jo selv et innlegg der du sier at debattantene hører hjemme på psykiatrisk avdeling. Burde ikke du som bedriftsleder holdt deg for god for det?

Rune E. Karlsson:

- Ja... Men jeg er ikke politiker, jeg sier det jeg mener, sier Karlsson.

Det er jo bare helt fantastisk hvor mye dumheter det går an å lire ut av seg.

Da spør jeg godeste Rune E. Karlsson: Hvor i all verden har du fått for deg at debattanter på web'en er politikere??

Saksøker k-soft nå folk fordi de ikke er politikere? :wallbash:

 

Fullstendig tragikomisk...

Lenke til kommentar
Fin den Computerworld-artikkelen :) Blir artig å se utfallet her. Synes det bare er synd at rettsvesenet må bruke på sånt når det er så mye andre, viktigere saker som ligger og venter... Tror man kunne ha funnet like mye negativt om andre firmaer også, men de andre har i det minste skjønt når slaget er tapt.

 

K-softs produkter fremtrer som håpløst umoderne, og det er åpenbart at det er misvisende å fremstille det som om Coca-Cola og andre store bedrifter bruker det. Programmer virker som et typisk hobbyromprodukt som kanskje kan brukes av enkeltmannsforetak, men som jeg personlig ikke ville brukt om jeg hadde fått det gratis.

 

Listen over kunder er for meg grunnlag for å si at K-soft er en svindelbedrift, siden det er åpenbart at store bedrifter ikke ville brukt et slikt makkverk.

 

CD

Lenke til kommentar

Bildet av REK forteller meg at han er rundt 40, mens postene hans på forumet tidligere fikk meg til å tro at det var en i 20-årene.

 

Må si hans oppfatning er litt bakvendt. Hans beskyldning om at folk har psykiske lidelser er ok fordi han ikke er en politiker og har lov til å si hva han mener. Det er jo nettopp det han saksøker noen for jo!

 

- Dette er å kaste bort rettens tid og penger. K-softs sak er like god som deres programvare. Det finnes ikke hold i argumentene deres.

Herlig kommentar!

Lenke til kommentar

SVINDEL og SPAM fra K-soft.

 

Har fulgt med på denne tråden lenge.

Først må jeg si: det er synd at så mange innlegg kommer fra folk

som ikke har personlige erfaringer med K-soft.

 

Men K-soft er like useriøst alikevel.

 

Jeg hadde min første kontakt med svindelfirmaet i januar 2002.

Som selvstendig næringsdrivende hadde jeg behov for et billig og

enkelt faktureringsprogram. Det jeg mottok fra K-soft,

var ikke billig, og jeg kunne utført samme oppgaver enklere med word og excel.

 

Av følgende vedlegg kan dere se hva som skjedde videre. (Hvis det virker).

 

 

Mitt_forhold_til_K.doc

 

Alle disse pnkt. kan dokumenteres med bilag.

 

Etter at denne listen ble skrevet, benyttet jeg min private e-postadresse ved registrering

av en forening i Brønn.reg. Vi krysset av for "ønsker ikke reklame".

Og gjett hvem den første mailen kom fra? (Det kommer stadig nye).

 

Alt dette har jeg oversendt til Adv. Herrem med tilbud om å stille som vitne.

Men jeg har ikke fått svar. Håper dere har mange og gode nok vitner til å vinne saken alikevel.

 

DENNE MANNEN? MÅ STANSES!

 

Mine dokumenter tolker jeg som, i det minste, forsøk på svindel.

Forsøk på svindel er like straffbart som svindel.

 

For å tilfredsstille K-softsmurfen, og med et lite håp om at han saksøker meg:

Dette er skrevet av:

 

Bjørn Wischmann.

 

min e-post har han fra før, men jeg kan gi ham den en gang til.

(Det går i spamkassa uansett):

 

[email protected]

 

Jeg følger med videre.

 

Bjørn

Endret av tenk_selv
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...