Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok mer enn 100% garantert at den ikke kommer før i kveld/natt. Jeg kan se for meg at det tidligste klokkeslettet vi bør begynne å se etter, er 21.00, men det kan godt hende at vi må vente til 24.00/01.00 også - i tillegg til all ventetiden med køene da. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg håper på kl 18.00 jeg :)

 

edit: typo ^^

6635009[/snapback]

 

Den tanken kan du slå fra deg. I så tilfelle, hadde demoen måtte kommet ut på formiddagen i USA, og Fileplanet gjør aldri det. De liker å komme med ting på ettermiddagen/kvelden (16.00-18.00 som oftest - av og til også 21.00).

 

EDIT: Nå kjedet jeg meg litt på kveldingen her, så jeg betalte like så godt for en måneds subscribing på Fileplanet. Jeg betaler gjerne 40kr for å få denne demoen tidlig og raskt (med Fileplanet sine subscriber-dedikerte servere slipper jeg å vente, og jeg får maks nedlastingshastighet). :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg håper på kl 18.00 jeg :)

 

edit: typo ^^

6635009[/snapback]

 

Den tanken kan du slå fra deg. I så tilfelle, hadde demoen måtte kommet ut på formiddagen i USA, og Fileplanet gjør aldri det. De liker å komme med ting på ettermiddagen/kvelden (16.00-18.00 som oftest - av og til også 21.00)

6635139[/snapback]

Har hørt nå nettop på et annet forum at demoen kommer 6 P.M. GMT, det vil si kl 19.00 her. Men det er jo ikke 100% da, men man får jo håpe :D

Lenke til kommentar
Hmm, på denne siden står det følgende:

 

The demo will be released on August 8th to FilePlanet subscribers, and you can sign up to an email list to be informed within seconds of its download availability.

 

Det kan altså hende at kun subscribers får laste den ned fra starten av? :hmm:

6635233[/snapback]

Det er meget mulig det ja! Har skrevet meg på den lista der. Satser på at de slipper demoen for subscribers litt tidligere enn vanlig da.

Lenke til kommentar
Shimmy! så digg å ikke måtte sitte i kø:D bare synd at speeden er så fubar :(

6635350[/snapback]

Ja, speeden er ikke über, ligger på rundt 70-80 kb her. Håper det bedrer seg etterhvert. Er nok noen timer til man kan spille uansett :(

 

edit: GetRight er FANTASTISK! Adder bare de andre mirrorene på fileplanet og bruker segmentet dowbloading, og vips: 300-400kb/s! :D

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...