Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maks hastighet her, over 500kb/sec, så det syntes jeg var 40 velbrukte kroner (som ellers bare ville gått til smågodt eller noe slik).

 

 

Nå får vi håpe at dette blir bra. Jeg håper at det er andre grunner til at demoen tar 1.5GB enn at den er dårlig innpakket eller noe slik. Gamespot spilte forøvrig gjennom demoen da de skrev sniktitten til spillet. :)

Lenke til kommentar

Prøv å ikke bare skrive "X kb/s" hele tiden, alle sammen. Det blir etter hvert ganske meningsløst og uinteressant.

 

PS: Saddlefall, hvordan gjorde du det med Getright? Jeg har Getright, men har ikke peiling på hvordan jeg gjør det du gjorde. Hastigheten min har begynt å tumle nå. Er bare nede og surrer rundt 250kb/sec. :(

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
PS: Saddlefall, hvordan gjorde du det med Getright? Jeg har Getright, men har ikke peiling på hvordan jeg gjør det du gjorde. Hastigheten min har begynt å tumle nå. Er bare nede og surrer rundt 250kb/sec. :(

6635568[/snapback]

Du trykker på et mirror på fileplanet, så kommer det lille vinduet opp. Høyreklikk på download linken og velg copy link location. Da skal den automatisk dukke opp i mirror manager i GetRight. Når du har alle så velger du bare options - accelerated (segmented) downloading. Tror ikke det går ann å ha to segmenter på et mirror fra fileplanet, så velg like mange segments som du har mirrors. Skal funke :thumbup:

Lenke til kommentar

Faen får ikke til laste ned, 1 linken husker jeg ikke hva som var problemet, neste var "server capasity maxed" eller noe og den der siste har jeg alltids hatet fordi der er noe registrerings greier osv.

 

Får prøve å laste ned litt senere i dag når det har roet seg forhåpentlivis. Might and magic spillene har alltid vert noen av mine yndligsspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...