Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

WTF er dette og hvorfor har det aldri blitt nevnt med et ord her eller i rr?

(Eller så har jeg glemt at det er nevnt)

Takk for tips!

Endret av Abigor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

WTF er dette og hvorfor har det aldri blitt nevnt med et ord her eller i rr?

(Eller så har jeg glemt at det er nevnt)

Takk for tips!

Det har nok blitt nevnt flere ganger både her og i RR. :)

Har du fått med deg kalkunen/kultserien "Singelklubben"?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Tror du må anse deg som en del av den harde kjernen, for å kunne forsvare å se den :p

Skrevet

Tipper dette fører til en merkbar økning i DAB-salget. Det er uansett ikke overraskende. Og det fører nok til at jeg har hørt på P3 for siste gang, så fort jeg finner ut hvem jeg må ligge med for å få DAB i jobbilen.

Skrevet (endret)

Tviler egentlig på at det er RR-gutta selv som har tatt denne avgjørelsen. Personlig bryr jeg meg ikke, fordi jeg har en DAB-radio hjemme, og Samsung har uansett slutta med FM i mobilene sine. Kjenner ikke til musikken på P13, men de siste to-tre årene har musikken på P3 blitt relativt dårlig, så det er sikkert bra med en forandring der.

Men jeg håper ikke det påvirker antall innsenderbidrag. Ellers blir nok innholdet helt likt.

Endret av Sir Sanchez
Skrevet

Får nesten serr vondt i hue av den svært repeterende musikken til P3, så for meg er dette positivt. Er det sagt noe når tid de kommer på P13? Så ikke noe i den artikkelen ovenfor, ihvertfall som jeg la merke til.

NRK vel app til P13 på mobilen. Ellers kan podcast draes med, eller DAB-radio skaffet til kontoret.

Sikkert bæd news for alle med peltor.

Skrevet

Aner ikke hvilken musikk de spiller, så det er samme for meg. Som andre sier håper jeg at antallet bidrag holdes oppe, kjipt med dårlige spørsmål/dilemma/whatever.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Er det ikke rock på P13? Passer ikke meg så bra iallefall :/

Skrevet

P13 har oss mellom 30 og 40 som hovedmålgruppe og spiller musikk deretter, perfekt combo spør du meg, hører nesten bare på den kanalen etter at den ble lansert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...