Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker mer på at en del her inne kritiserte den. Men hvorfor tror du det er den mest populære spalten, den var vel ikke mer populær enn postkassa og dilemmas? Jeg går i hvert fall ut i fra at den hadde overlevd lengre om den var så populær.

 

Tror den var utrolig populær i forhold til antall innsendte bidrag. Grunnen til at den ble kansellert var nok at folk resepsjonen selv begynte å bli litt lei, og at de som sendte inn vitser sendte mye dårlig og oppbrukt materiale.

Lenke til kommentar

har en skikkelig podkast-nøtt her. Noen som vet hvilken dato sendingen har som starter med at Steinar prater om Samantha Fox?

 

Den er merket med 20060731 men det er feil da det er en torsdagssending med "Gjett lyden" og dette startet i sesong 2 (august 2006). Likevel har jeg ikke funnet den gjennom høsten 2006.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Har ikke peiling...

 

Ang. sketsjene til Bjarte er jeg enig i at det meste han lager (spesielt reine karakterer) er kjempekleint og ikke veldig morsomt. Men det er to stykker han lager som etter min smak er veldig underholdende. Og det er Terje Sædseth (televerk på stemmebåndet), og Walter Tjøstheim (han som synger drøye sanger).

 

Nyhetsquizen og trønderquizen er også innslag jeg ikke hopper over, men det er kanskje mer pga. Tore og Steinar, ja.

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann, kjære lyttere.

 

Jeg skal tilbringe en god del timer i bil ila. påsken og har dessverre kun CD-skifter i bilen (har riktignok en FM-sender, men den er det mer styr enn glede med). Derfor må jeg planlegge litt. Er det noen som har tips til noen festlige RR-sendinger som jeg burde ta med turen?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke notert ned noe, men plukker du noe fra 09/10 er du ganske safe.

 

Er forresten programmet til Tore og Einar ferdig? Jeg har hørt de fleste sendingene nå, og føler jeg får en overdose av Tore. Og det skyldes ikke at det blir mye av Tore på en gang, men at Einar er en overdreven imitasjon av Tore.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...