Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som sender mail burde ikke bli så påvirket for da er de på nett og de fleste som kan sende mail kan også høre på nettradio. Men hva med alle håndtverkerne, de som kjører rundt i gamle biler uten DAB, nye biler uten DAB, de med små radioer på mobiltelefon, mp3-spiller, i hørselsvern (som nevnt) osv?

 

Det kan gi betydelig nedgang og endring av innhold. De barnsligste og groveste meldingene kan bli redusert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ser nå at det er rock som pappa liker, det er snakk om. Da er jeg med, trodde det var snakk om skikkelig hard rock jeg :p

Håper ikke kvaliteten endres, hvertfall ikke i betydelig grad.

Når er de tilbake på lufta? Er det før skolestart?

Lenke til kommentar

For meg som har gammel bil og standard firkantet stereoanlegg så var det en passelig oppgave å bytte til ny spiller med alle slags tilkoblinger og dab. Men har sett flere nye biler som har et stort panel med helt eget oppsett på musikkspiller, både skjerm og knapper. Hvordan får man byttet ut noe slikt?

 

Setter jo betydelig stopper for utviklingen dersom man må sende bilen inn på verksted for å bytte noe så enkelt som lydanlegget. Da blir prisen fort noen tusenlapper kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Spørs om du har 2 din eller 1 din fra før. Man stikker to pinner inn på hver side, og napper den ut.

Du kan også kjøpe et adapter. Men det må jo være andre måter å gjøre det på, enn å bytte radio. Personlig har jeg ikke nok mobildata til å streame fire ganger i uken.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ser ikke ut som panelet i nyere biler har noe som ligner på hverken 2 din eller 1 din. Det er et merkelig oppsett integrert utover hele panelet.

Prøv å post bilde av det i bil-kategorien :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...