Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett den filen noe sted.

 

Jeg la merke til det da jeg begynte å høre igjennom rr fra starten etter siste sending i vinter. Plutselig snakket de om "forrige" one-liner spalte, selv om det var første gang jeg hørte det. Viste seg at det er et hull på flere episoder i overgangen mars-april 2006. Om ikke du har hørt det på radio så er jeg veldig nysgjerrig på om du har de filene og kunne delt dem.

Lenke til kommentar

I overgangen mars-april 2006 har jeg følgende sendinger:

 

20.03.06 - Mandag

21.03.06 - Tirsdag

22.03.06 - Onsdag

23.03.06 - Torsag

24,03.06 - Fredag

 

27.03.06 - Mandag

28.03.06 - Tirsdag

29.03.06 - Onsdag

 

03.04.06 - Mandag

04.04.06 - Tirsdag

05.04.06 - Onsdag

06.04.06 - Torsdag

07.04.06 - Fredag

 

 

Kan se ut til at torsdag 30. og fredag 31. mars mangler. Så du mener det var sending disse to dagene, og at one-liner-spalten ble introdusert for første gang i en av disse to sendingene?

 

Edit: jeg fant dette i kommentarfeltet til radioresepsjonens nettsak om torrenten:

Mener jeg var inne og kommenterte tidligere, men det har nå blitt fjernet(?)

 

Disse sendingene mangler hvert fall, noen som har dem?

31.03.2006

30.03.2006

10.01.2006

09.01.2006

06.01.2006

02.01.2006 (URL til mp3 ligger lenger oppe)

Så det mangler tydeligvis noen. Noen som klarer å fremkalle disse episodene?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det var såpass med hull ja! En uke etter torsdag 30 eller fredag 31 (husker ikke) refererer de til forrige one-liner, men utenom disse to dagene så har det ikke vært noen tidligere one-liner. Og de introduserte heller ikke one-liner-spalten som noen nyhet, mer som en fortsettelse.

 

Skuff at det er så mange hull i starten, merket faktisk at jeg ble forvirret flere ganger av referanser som jeg ikke hadde. Men jeg trodde jeg hadde glemt det.

 

Og hvem er det som har gjort så dårlig jobb med podkastene? Tags er ukonsistente, feil og mangler.

 

Hvorfor er 20060512 samme som 20060510?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Nerdete spørsmål, MEN: Er en stor fan av programmet og prøver å finne igjen en spesifikk samtale fra "Siste 24" som omhandlet at Tore hadde satt inn skinnlettene sine med skokrem og satt dem i kjelleren for sommeren. Er det noen som husker samtalen og evt når den forekom? Tipper rundt 07 eller 08 men har ikke greid å finne podcasten.

 

SP.

Lenke til kommentar

Sitter litt brisen å har dilemmaleken, så spørs om jeg synes dette er en like god ide imorgen, men: hvorfor opprettes det ikke en egen dilemmas-tråd??

 

Hadde vært knall!

Genialt! Kjør på! Kan ha som en regel at man må være brisen når man skal svare for å få opp humornivået ;)

Lenke til kommentar

Jepp. Trodde egentlig det var en populær spalte jeg ...? Når du snakker om kritikk Knipsolini, mener du den kritikken de fikk i forhold til at avbrøt hverandre for mye og sånne tekniske ting? For spalten i seg selv var vel den mest populære de har hatt.

 

Det eneste problemet mitt var at jeg følte at Steinar spesielt prøvde alt for hardt å presse inn radioresepsjonen i vitsene, uten at det helt passet. Han klarte liksom ikke å la de andre lese opp vitsene sine uten avbrytelse, det var litt som om han var flau for å ha en straight vitseopplesingsspalte. Det ødela litt til tider.

 

Tore var mye flinkere der. Bjarte og forsåvidt, selv om han kunne bikke over i det litt for fnisete hjørnet.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...