Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som nesten får hjerteinfarkt når jingler og de p3-lydene (vet ikke hva jeg skal kalle de) blir spilt? Det er så utrolig mye høyere lyd enn på selve programmet

Ja, definitivt. Spesielt når jeg hører på før jeg sovner. Jeg har volumet på minimum på telefonen (som i utgangspunktet er hakket for høyt selv med bare praten deres) og da er det veldig irriterende å få den "skrikinga" inn i øret. Ikke bidrar de noe som helst til opplevelsen heller.

 

Det er generelt lite i RR-universet som plager meg, men den greia de har begynt med når de "oppdager" hvilken artist som er nestemann ut og sier med døv, "overrasket" stemme: "Kaaaizers joh!"/"Muuuuuse joh!". Slutt med det!

Lenke til kommentar

Ja, definitivt. Spesielt når jeg hører på før jeg sovner. Jeg har volumet på minimum på telefonen (som i utgangspunktet er hakket for høyt selv med bare praten deres) og da er det veldig irriterende å få den "skrikinga" inn i øret. Ikke bidrar de noe som helst til opplevelsen heller.

 

Det er generelt lite i RR-universet som plager meg, men den greia de har begynt med når de "oppdager" hvilken artist som er nestemann ut og sier med døv, "overrasket" stemme: "Kaaaizers joh!"/"Muuuuuse joh!". Slutt med det!

Der er vi uenige min venn! Jinglene er jo halve pakka :)

Lenke til kommentar

Enig, beste nye karakteren på lenge.

 

Jeg savner alle sketsjene de lagde i begynnelsen. Mange smarte på-kornet-innslag der, som sto fint på egne ben. Etter hvert begynnte de å kun resirkulere de samme karakterene om og om igjen. Kan noen huske sist de hadde et innslag som ikke var basert på en av deres karakterer?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Der er vi uenige min venn! Jinglene er jo halve pakka :)

 

Synes sangene er det som er for høyt på P3. Må alltid slå ned volumet når de bytter over til musikk. Og jinglene er essensielle.

Ikke misforstå. Jinglene liker jeg godt, men det er de Mira-innslagene og "Du hører på P3. P-p-p-p-p-p-P3" som er mine skjær i sjøen. Trodde det var de Jason siktet til.
Lenke til kommentar

Hele fleipolini faktorama posten er en av de dårligste de har. Dårlig er jo nesten ingenting de har, men all humor er overlatt til spørsmålstiller, og de andre spiller jo bare taktisk for å unngå å tape. Piss.

 

Bedre når de måtte "skrive" svaret og ikke sånn som i dag når den ene svarer før den andre.

 

Tore sine spørsmål er desidert de beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fleipolini eller faktorama er jeg en av de bedre postene da.

Fleipolini eller faktorama med Billy Ray Cyrus er et av mine RR-øyeblikk.

^

Edit: Miley Cyrus

Edit#2:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...