Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja de driver med det enda, og jeg skjønner heller ikke humoren.

 

Det med å ta pause mellom Sam og Sparro tror jeg var en parodi på da Bjarte skulle dele ut pris, og han prøvde å bygge spenningen ved å ta en pause i setningen, bare at han tok pausen på et sted som gjorde at vinneren ble avslørt. Som "vinneren er Sam... Sparro!".

Stemmer det! Drt glemte jeg, det var alarmprisen 2007.

Lenke til kommentar

Hehe, hørte det nå, det var nok mailen min. Første gang de tar tak i noe jeg har sendt inn, så det var litt kult.:)

 

Jeg kalte meg anonym, i frykt for at Tore skulle lese navnet mitt, for da kunne jeg ikke skryte av at det var jeg som sendte inn mailen til dere. :p Jeg linket forøvrig til denne tråden, så det Steinar sa om at det ble diskutert på forum (forum forum foruuum), var basert på det som står her.

Lenke til kommentar

Jeg har linket til denne tråden her en annen gang og, så kan tenkes at de har lest litt av den tidligere og. Hadde jeg vært en resepsjonist hadde jeg ikke klart å motstå fristelsen av å lese igjennom denne tråden daglig. Vi kommer jo med ganske mye god feedback og, bare tenk om F&F ble endret, og om Christine Dancke aldri kom tilbake. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Liket du til tråden i den siste mailen din knipsolini, eller bare beskrev du problemstillingen?

 

Hadde jeg hatt eget radioprogram hadde jeg googlet programmet hver dag for å lese om hva folk mener om det, men det er jo meg da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...