Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, når det gjelder postkasse-showet deres, så er alle spørsmålene avklart på forhånd. Dette er ikke noe de prøver å gjemme, da det kommer veldig tydelig frem.

 

 

En del av spørsmålene er tydelig planlagt, men flesteparten er ikke det. Jeg snakka til Bjarte under showet, og fikk stille spørsmål, uten å verken ha sendt det inn på forhånd eller avtalt det med noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Quiz om ull? Hverken spørsmålene eller alternativene var morsomme. De kan godt lage en konkurranse som ikke i seg selv er spesielt humoristisk, men da får det være noe som er mer underholdende enn "hvor mange prosent av volumet til et plagg kan bestå av vann uten at det føles fuktig på kroppen, i følge Dale of Norway?". Tidligere besto F&F av en blanding av spørsmål som testet deltakernes allmennkunskap, og surrealistiske spørsmål, det var langt mer underholdende.

Lenke til kommentar

Hørte dere dagens fleipolini eller faktorama? Det var jo hverken humor eller spennende konkurranse... om de ikke gjør noen endringer bør de legge ned p**ten.

Takk!!!

 

Hvis den som ble postet her for litt siden er regnet for å være bra nok så vil eg si at Steinar sin Lillyhammer spesial og en til han hadde for noen uker siden er laaaaaangt under det eg synest er godt nok.

 

Dessuten kan de jo bare bytte navn. Fleipolini/Faktorama versjonen var helt annerledes.

Skal det bli mindre dårlig må de hvertfall fjerne det at en av de svarer først. For da blir det bare taktikk og piss for å unngå å bli skutt.

Lenke til kommentar

Ja de driver med det enda, og jeg skjønner heller ikke humoren.

 

Det med å ta pause mellom Sam og Sparro tror jeg var en parodi på da Bjarte skulle dele ut pris, og han prøvde å bygge spenningen ved å ta en pause i setningen, bare at han tok pausen på et sted som gjorde at vinneren ble avslørt. Som "vinneren er Sam... Sparro!".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...