Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah, kjedelig..

 

nei, han var faktisk helt seriøs. var redd for at hun skulle si nei først, da hun ristet på hodet da han satte seg på kne forran henne, heldigvis for han og alle andre i bygget så sa hun ja!

men han måtte nok overbevise henne om at han faktisk var seriøs, da hun virket litt tvilende der hun satt :p

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Visste Tore og Steinar at det skulle skje?

Har fått inntrykk av at det var ganske spontant etter spørsmålet Bjarte fikk fra salen. Med mindre det hele var avtalt på forhånd med den som stilte spørmålet da :ph34r:

 

Når Dancke kom på slutten av sendingen sa hun også at Steinar hadde sett skikkelig overasket og rørt ut på skikkelig når Bjarte var oppe og fridde.

Lenke til kommentar

er da ikke så sikker jeg da men. de er jo ikke akkurat gode skuespillere, vet ikke om hvem av dere som var der eller ikke men, for oss som sto en meter unna der Cato satt så virket det hvertfall ekte. Cato reiste seg opp og gikk fort ned rett før vi andre begynte å gå da det var ferdig, det virket som om hun hadde det travelt med og møte Bjarte igjen etter det han hadde gjort.

 

mulig jeg er naiv, men de gutta er som oftest veldig lette å lese om de sier det er "ekte""

Lenke til kommentar

Jeg betviler ikke at frieriet var ekte, altså at de er forlovet nå. Jeg kan også tro på at Bjarte hadde holdt det hemmelig, at Steinar og Tore ikke fikk vite det på forhånd. Men at han faktisk totalt impulsivt bestemte seg for å fri da "innsenderen" foreslo det, noe han jo uten en tydelig ironi påsto i dagens sending, det hadde isåfall vært utrolig! Det finnes jo absolutt mennesker som er så impulsive (og romantiske?), men sånn vi kjenner RR-Bjarte så likner det ikke på han. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...