Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Fuck altså, tenk om man hadde planlagt å laste ned podkast fordi man skulle høre på mp3-spiller, og alt vi får er noe streama shit fra nettsiden! Ofte er mp3 uungåelig dersom man skal ut og kjøre, jobbe, trene, drive med andre ting.

 

Hadde heldigvis tid til å sitte foran pc-en en stund å få med meg dette her. Men NRK, her må noen få sparken snart for dette går ikke ann! Å få ut hvert show på mp3 iløpet av arbeidsdagen etterpå er et minimum. Faktisk hadde jeg forventninger om video fra begge showene også.

 

Show nr.2 er vel sålangt ikke lagt ut på noen som helst måte?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her skal dere få et tips til en fantastisk sending: 12.05.2011

 

Jeg har hørt på den tre ganger på rappen idag. Påleggstesten (de testes babybel ost) og så var det postkasse, hvor de blant annet diskuterte hvordan ta livet av en elg, hva de gjør når de passerer en politibil, og hvordan politifolk generelt bør være.

 

Terningkast 10!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her skal dere få et tips til en fantastisk sending: 12.05.2011

 

Jeg har hørt på den tre ganger på rappen idag. Påleggstesten (de testes babybel ost) og så var det postkasse, hvor de blant annet diskuterte hvordan ta livet av en elg, hva de gjør når de passerer en politibil, og hvordan politifolk generelt bør være.

 

Terningkast 10!

Har vert fast lytter siden 2010, kun hørt diverse sendinger på radio før det. Har lastet ned hele sulamitten nå, og jeg vet ikke om jeg orker alle episodene fra start til slutt. Anmeldelse/anbefalinger av sendinger tar iallefall jeg godt imot. Tommel opp for deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...