Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

La merke til at Tore virker litt ute av sporet, under deltakelsen i siste episoden av "Brille". Kan forøvrig ikke si at noen av resepsjonistene har særlig til "tv-tekke" - de virker å være litt for usikre og overkompenserer med å slenge ut halvgode og lkke gjennomtenkte bidrager i sendingene, eller er bare anonyme/defensive.

 

Lurer litt på hvor lenge tvkompisene (Eia, Almås osv) gidder å gi dem flere sjanser

 

Jeg blir ikke forbauset hvis 2012 blir siste sesong med rr, og det er forsåvidt helt greit. Nå er det på tide å vokse seg helt opp ... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Nå har både de og P3 sagt at de skal sende høsten 2013 da men.

 

Joda, det høres jo bra ut det, men jeg husker også at de var rimelig kjepphøye, før de prøvde seg med rr på tv, og da mumlet gutta gjennom flere programmer at nå var det slutt med rr på radio. De samme tre guttaboys virket på meg å være nokså slukøret, når de måtte krype tilbake til p3 og oss rrdisipler ...

 

Og siden da har det både blitt flere opptredener på diverse kanaler og konsepter, men jeg for min del er ikke imponert over hva de får til i det formatet. Kanskje de ganske enkelt bare er radiotryner, og at de kun bare klarer å skape morsomme bilder på det viset. Nå virker det på meg som at gutta er litt klar over sine manglende evner, og de skryter ikke like uhemmet av seg selv mer, eller tror at treet vokser helt opp til himmelen, lengre

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Joda, det høres jo bra ut det, men jeg husker også at de var rimelig kjepphøye, før de prøvde seg med rr på tv, og da mumlet gutta gjennom flere programmer at nå var det slutt med rr på radio. De samme tre guttaboys virket på meg å være nokså slukøret, når de måtte krype tilbake til p3 og oss rrdisipler ...

 

Jeg har ikke på noen måte samme oppfatning som deg. Ja de ble nok skuffet over at det ikke gikk bedre, men de er veldig tydelig selvironiske i hele sin væremåte. At de fremstod som kjepphøye før de gikk av radioen var nok nesten utelukkende gjort i underholdningsøyemed.

 

Og siden da har det både blitt flere opptredener på diverse kanaler og konsepter, men jeg for min del er ikke imponert over hva de får til i det formatet. Kanskje de ganske enkelt bare er radiotryner, og at de kun bare klarer å skape morsomme bilder på det viset. Nå virker det på meg som at gutta er litt klar over sine manglende evner, og de skryter ikke like uhemmet av seg selv mer, eller tror at treet vokser helt opp til himmelen, lengre

 

:)

 

Det er lett å både se og skjønne at deres form for humor passer veldig mye bedre i det formatet de har utviklet den i. Hovedproblemet deres, slik jeg ser det, er at de prøver overføre noe som fungerer veldig bra på radio til TV uten å få det til. Nå skal det allikevel sies at jeg stort sett liker det meste av det de har gjort og gjør på TV. De har jo også laget Singelklubben, som gikk før RR ble sendt på lufta, og jeg synes kvaliteten på humoren der var helt ok selv om det var nærmest en The Office rip off rent humoristisk sett. Men også jeg synes de er bedre på radio. Det skal det ikke være noen tvil om.

 

Uansett ser jeg ikke helt hvordan noe av det du skriver argumenterer for at de skulle la være å dukke opp på radioen til høsten. For det var jo egentlig det som var din påstand.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Gruer meg fortsatt til hva som kan komme i RR sin sendetid. Ut i fra det nye som har kommet den siste tida kan det jo bli fryktelig dårlig.

 

Epoken er nok over - ikke første gang at gode epoker forsvinner, og nye får plass. Helt naturlig utvikling. Hør på de første sendingene, hvor guttaboys tok over for are&odin-epoken. De fikk så hatten passet, en god stund ut i debutåret

 

:)

Lenke til kommentar

Joda, jeg er jo klar over det. Og P3 er vel ikke akkurat uklare på at de helst er interessert at folk langt under min alder skal høre på P3. Det var jo grunnen til at de bytta ut Sexy til fordel for roteprogrammet Mixtape. P3-morgen er jo fortsatt relativt bra da, men det spørs nok om jeg ikke går over til medbrakt musikk på heltid frem til høsten.

Lenke til kommentar

Det er jo alt de snakker om "imellom" som gjør programmet så bra som det er.

Om noen fra jobben ringer meg midt i en samtale mellom gutta så svartner det for meg.

Bruker radio på mobilen, så den blir jo mutet så fort noen ringer.

 

Var en som ringte meg akkurat i det Tore snakket om at innvandrere er "spisse i albuene", noe som førte til at Steinar hentet Vilde, så fort hun kom inn til de så ringte mobilen..

FY F...! Godt man har podcast :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...