Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ikke fra torsdagssendingen.

 

Bjarte sier at det viktige ikke er å ha sokker dekorert med ukedager slik at sokkene blir brukt i forhold til det som står på sokken, men at det står samme dag på begge sokkene.

 

Jeg hørte ingenting i torsdagens sending som skulle tilsi at det ikke var direkte.

 

At noen påstår at de har hørt torsdagens direktesending før sending uten å engang å ha hørt torsdagssendingen er for meg høyst underlig.

 

 

Hvis ikke du har hørt sendingen, hvordan kan du da vite at du har hørt sendingen?

a>

På tide du leser postene over. Om Torsdagens direkte sending eller Torsdagens podcast ble hørt spiller vel ingen rolle. Vist de er forskjellige så kan man virkelig begynne å lure. Les deg opp før du kritiserer..

Lenke til kommentar

Har sendt mail til p3. Svaret var at de var på en årlig kanalsamling, og derfor gjorde et unntak denne gangen fordi det var vanskelig å lage direktesending. Greit det synst jeg, og nå kan vi legge denne saken død..

 

Pics!

 

Var det forresten noen som hørte om de sa i fra før sendinga startet at det ikke var direkte?

Lenke til kommentar

La merke til det jeg også. I starten av dagens sending tullet de med at tirsdager er den eneste dagen de sender live, så de har tydeligvis fått med seg mailen din.

 

Syns forsåvidt det er greit at de sender opptak om de må, men at det er ræva at de ikke sier fra om det. Spesielt når de oppfordrer lytterne til å sende inn sms og e-post.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...