Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe rart med dagens podcast?

Trenger en bekreftelse fra de som har hørt direktesendingen. Poenget er altså..igår kveld/natt var jeg inne på P3 sin side og hørte på RR (trykker man på radioen så kan man velge å høre på RR nonstop). Det som skjedde var at Dagens/Torsdagens episode dukket opp. ???

Lenke til kommentar

Mener du at du har hørt dagens podkast ca 10-14 timer før den ble sendt live? Det er en drøy påstand!

Absolutt. Jeg har ikke hørt slutten på dagens podcast, men SPOILER..den slutter med at de snakker om Karpe Diem og Toyota sangen. Bjarte taper stavmikseren og det kommer flere brøl fra Bjartis når han blir skutt. Var dette slutten på dagens sending? Isåfall hørte jeg den i natt ja..

Lenke til kommentar

Er du snåsamannen?

Jeg tjener vel ikke så veldig mye på å fremstå som en gjøk? Er det virkelig ingen andre som hørte på. Rundt 2-3 tiden kom den. Først trodde jeg det var en best of/some of sending, men det virker ikke slik. Det kan se ut som jeg prøver å trolle, men jeg er faktisk seriøs akkurat nå. Vist det er flere som hørte på i det nevnte tidspunkt så kan jeg umulig være den eneste som hørte det.

Endret av fluffy_1
Lenke til kommentar

Jeg er veldig skeptisk! Er selvfølgelig fult mulig for dem å spille inn episoden dagen før, og sende den som om det var livesending, men tviler.

Eneste logiske forklaringen jeg med kan finne. Om de har en og annen sending som ikke er direkte spiller ikke så stor rolle for meg. Eneste som avslørte sendingen var da Bjarte på slutten sier: husk billett salget til julepostkasseshowet på Mandag. Var vel det eneste i episoden som fikk meg til å tenke..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg er veldig skeptisk! Er selvfølgelig fult mulig for dem å spille inn episoden dagen før, og sende den som om det var livesending, men tviler.

Eneste logiske forklaringen jeg med kan finne. Om de har en og annen sending som ikke er direkte spiller ikke så stor rolle for meg. Eneste som avslørte sendingen var da Bjarte på slutten sier: husk billett salget til julepostkasseshowet på Mandag. Var vel det eneste i episoden som fikk meg til å tenke..

 

Den hørte jeg også ... i går formiddag

Lenke til kommentar

Du hørte "Dagen i Dag" og eller? Du får sende dem en mail og spørre.

Dagen i dag er vel ikke så veldig vanskelig å lage noen timer i forveien. Nei gidder ikke begynne å sende mail, så viktig er det ikke. Skulle bare høre om andre med hadde hørt dette. Jaja..

 

Jeg spurte fordi under dagen i dag får du vite datoen. Og jeg vil påstå at det er ganske viktig om et NRK-program oppfordrer til å sende sms inn til et program sendt i opptak.

Lenke til kommentar

Du hørte "Dagen i Dag" og eller? Du får sende dem en mail og spørre.

Dagen i dag er vel ikke så veldig vanskelig å lage noen timer i forveien. Nei gidder ikke begynne å sende mail, så viktig er det ikke. Skulle bare høre om andre med hadde hørt dette. Jaja..

 

Jeg spurte fordi under dagen i dag får du vite datoen. Og jeg vil påstå at det er ganske viktig om et NRK-program oppfordrer til å sende sms inn til et program sendt i opptak.

Ja det er jo sant. Blir jo litt feil om man skal sende inn vist det ikke er direkte. Datoen de sa husker jeg ikke. Stusset ikke på sendingen før Bjarte snakker om billettene på slutten. Det eneste jeg vet er at sendingen som ble spillt om natten (natt til Torsdag) var den samme som ble sendt Torsdag formiddag. Det er jeg ikke i tvil om..

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har hørt sendingen som ble sendt kl 11:00 torsdag 1. november så kan du ikke si at den sendingen du hørte natt til torsdag var samme.

 

Alt i alt høres dette ekstremt tynt ut.

 

Jeg har hørt om mennesker som har påstått at de har drømt om terroren 22 juli natta før 22 juli også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...