Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

20 spørsmål?

 

Det er vel ikke nytt. Underholdningsavdelingen, var det det de kalte det? Det programmet hvor Live Nelvik, Robert Stoltenberg og en del flere skal være med. NRK sitt (forhåpentligvis litt mer voksne) svar på "Torsdag kveld fra Nydalen". Visstnok inspirert av Saturday Night Live fra USA, noe TKFN også i alle fall i starten var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

de skal ha en pause fra RR som varer fra januar til høsten 2013:( det er det værste jeg har hørt!

Krise. Nå håper jeg de har blåst fra seg og at det ikke kommer flere unger i Sagen-slekta. Det nye programmet til Bjarte mistenker jeg blir skikkelig rævva. Han trenger en setting for å være morsom, han er gull i RR, men han er ingen stor komiker/vitseskriver.

Lenke til kommentar

Krise. Nå håper jeg de har blåst fra seg og at det ikke kommer flere unger i Sagen-slekta. Det nye programmet til Bjarte mistenker jeg blir skikkelig rævva. Han trenger en setting for å være morsom, han er gull i RR, men han er ingen stor komiker/vitseskriver.

 

Det virker som om det skal være et karakterprogram. Og det er jo ikke bare Bjarte som er med og lager det. Tipper det blir helt ok. Håper det blir veldig bra.

Lenke til kommentar

Så lenge P3 ikke kommer opp med noen bedre programkonsepter på dagtid enn de har gjort i det siste så får de sikkert lov til å holde på så lenge de gidder. Og de har jo uansett andre prosjekter og barn på gang på si, så det blir nok fort til at de holder på i noen måneder av gangen fremover. Noe som igjen er bra både for dem selv og oss lyttere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...