Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir litt skuffet om det er noe de gjør ofte isåfall. en gang innimellom går, om de ikke har mulighet til å sende live en dag.

 

de hadde jo ikke helt kontroll på "dagen i dag" heller. virket som om steinar tok det litt på sparket, noe som er naturlig om de ikke rakk å planlegge sendingen så godt, fordi de spilte den inn en dag før.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jeg har hørt torsdagens podkast nå. Jeg merket ingenting som skulle tilsi at det ikke var direkte.

 

Det som er rart er at de noen ganger bruker sangen Landlord's Daughter. Før pleide de ikke det. Har de egentlig ikke lov å gjøre det?

De har vel egentlig ikke lov å spille den av, men de synger den jo alltid selv?

Lenke til kommentar

Var det mye aktivitet på forumforumforumet?

 

NRK er elendige på slike ting. Gode på radio og tv. At det ble lagt ned er å forvente, men overraskende at det skjer mens RR-skuta fortsatt flyter. Er det et hull i skroget? Det er en grunn til at vi diskuterer RR her på diskusjon.no for å si det sånn.

De har vel egentlig ikke lov å spille den av, men de synger den jo alltid selv?

De synger den alltid selv, og noen ganger spiller de den av i bakgrunnen. Det er rart dersom de ikke har lov. Fint for folk da, og for NRK. Kjipt for gribbene i den blødende platebransjen.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Hørte på best-of på lørdag, da sa Bjarte at han brukte "wednesday" sokker, men så sa Steinar at "det er jo ikke onsdag i dag", så det er jo mulig de røpte seg litt der?

Usikker på om det var fra torsdags-sendingen tho, ikke vet jeg.

 

Venter spent på svaret ditt Skurupu!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Hørte på best-of på lørdag, da sa Bjarte at han brukte "wednesday" sokker, men så sa Steinar at "det er jo ikke onsdag i dag", så det er jo mulig de røpte seg litt der?

Usikker på om det var fra torsdags-sendingen tho, ikke vet jeg.

 

Venter spent på svaret ditt Skurupu!

 

Jeg reagerte også på det samme. Samtidig, dersom de faktisk spilte inn episoden dagen før, og prøver å holde det skjult, så hadde de klippet det ut og hvertfall ikke sendt det på nytt i best-of. :)

Lenke til kommentar

Det var ikke fra torsdagssendingen.

 

Bjarte sier at det viktige ikke er å ha sokker dekorert med ukedager slik at sokkene blir brukt i forhold til det som står på sokken, men at det står samme dag på begge sokkene.

 

Jeg hørte ingenting i torsdagens sending som skulle tilsi at det ikke var direkte.

 

At noen påstår at de har hørt torsdagens direktesending før sending uten å engang å ha hørt torsdagssendingen er for meg høyst underlig.

 

 

Hvis ikke du har hørt sendingen, hvordan kan du da vite at du har hørt sendingen?

tumblr_l5aotcFHmJ1qcdtl9o1_500.png

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...