Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Jeg har hørt endel på 2006-sessongen i sommer, siden det er ferie.

 

Fy søren så mye bedre innslagene deres var på den tiden. Mange jævlig originale èn-gangs-sketsjer. Nå om dagen er det bare sketsjer basert på en karakter som vi allerede har hørt i 50 sketsjer før. Dette mener jeg kun er latskap fra guttas side! Spesielt Tore hadde noen helt geniale idèer. Han var den unge, gale personen, med mange spreke idèer. Men han har desverre vokst opp, blitt mer profesjonell og kjedelig.

 

 

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Har ikke hørt en hel episode siden mars/april mnd. Etter min mening har det blitt alt for mye gpp, og for lite spalter,skjetsjer,ville påfunn - virker på meg som de har begynt å gå lei av hele konseptet selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Gpp er jo det hele programmet handler om! Sketsjene er bare for å fylle sendetid når de må ha en pause. Det Gpp'et holder jo et kembohøyt nivå :)

 

Jeg har i løpet av de siste to årene, gått gjennom alle sendingen fra oppstart og frem til 2012 (tre ganger ...;)), og er ikke i tvil om forfallet

 

Skal nevnes at jeg tilfeldigvis er noen år eldre enn selveste Bjartolini - og det kan ha noe med saken å gjøre

Lenke til kommentar

Hørt en del 2006 selv i sommer, syntes de er MYE bedre nå. Alt virka mye mere scripta da, er mer rein tullprat nå. Syntes ikke sketsjene var noe bedre før heller, men så syntes jeg de aller fleste av de bare er kleine og flaue, bare ytterst få som er virkelig morsomme. Men en ting jeg virkelig likte med de gamle sendingene var telefonsvarern de hadde i helgene hvor (fulle) folk ringte inn, mye hysterisk artig når de spiller av den :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vintesten er jo genial!

 

Jeg hadde aldri kjøpt Wongraven om jeg ikke hadde hørt om den på RR, og den er jo knallgod!

 

Jeg er mindre fan av horesøstera til Steinar, og faren til Bjarte. Det er vel som å banne i kirka. :)

 

Få tilbake; Konrad Kroppsnes - Lars Dongery Oppholdsnes - Analkulemakeren - tåran trille - know my body love my body ... for å nevne noen få :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...