Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Helgar har ikke radiostemme, han er grusom å høre på

 

Smak og behag ... "Helgar", som type, utfyller på en veldig god måte de to andre typene i helheten, som er RR", uavhengig av hvem han vikarierer for.

Lenke til kommentar

Vikarer som er fans av programmet og ikke er redde for å utlevere seg selv, (Losen, Eia, Slettemark, Selterz, Helgarsch) er alle gode og skaper en spennende og annerledes dynamikk som løfter programmet. På den andre siden har du de som er usikre og forsøker å være noen de ikke er, går rett på snørra og sender sendinga rett i dass.

 

Hasse Hope var fantastisk, forresten. Jeg tror ikke han prøvde å være like morsom alltid som det han faktisk var, men det er en av mine favorittsendinger i nyere RR-historie. If you want my number, spanish steps tonight.

Endret av Prinz Poldi
Lenke til kommentar
Vikarer som er fans av programmet og ikke er redde for å utlevere seg selv, (Losen, Eia, Slettemark, Selterz, Helgarsch) er alle gode og skaper en spennende og annerledes dynamikk som løfter programmet. På den andre siden har du de som er usikre og forsøker å være noen de ikke er, går rett på snørra og sender sendinga rett i dass. Hasse Hope var fantastisk, forresten. Jeg tror ikke han prøvde å være like morsom alltid som det han faktisk var, men det er en av mine favorittsendinger i nyere RR-historie. If you want my number, spanish steps tonight.

Hvilken episode var det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...