Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Liker det gamle også, men det nye har vært bedre. De har også gått litt bort ifra alle karakterene som ringer opp, noe jeg liker veldig godt!

 

Aha. Jeg liker de sketsjene. Det forklarer vel en del av vårt ulike syn. Savner Spencer og gjengen jeg. Og så hater jeg "Dear Daybook". Bjarte sin humor er veldig sånn enten så synes du det er hysterisk eller så hater du det. Stort sett liker jeg det men den greia traff meg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan laster folk ned podcasts til android? Har testa litt forskjellige programmer nå, men ingen som er i nærheten av iTunes i brukervennlighet. Vil ha de automatisk nedlastet (radioresepsjonen, misjonen og herreavdelingen), vises om de er hørt/ikke hørt og sortert kronologisk (eldste øverst). Og selvfølgelig slik at de kan høres senere uten internett.

Lenke til kommentar

Enten er det noe jeg ikke får til med Listen eller syns jeg det funker helt elendig. Må jo spille de av for å få til å laste de ned, ikke noe klart skille mellom avspilt og ikke, ikke sortert etter forskjellige programmer, ikke riktig rekkefølge, kommer ikke ordentlig inn i filsystemet. I tillegg til at det er stress å finne de (går ikke ann å søke, må skrive inn rss adressen), men det går kanskje bare i iTunes. + en rekke andre småting.

Lenke til kommentar

Syns Tore har de klart beste karakterene. Steinar har et par gode han og, mens Bjarte sine som regel er ganske dårlige.

 

Er Ken eller Torkil tilbake? Hørte på hver eneste sending frem til de la ned(2007-8?).

Har du noen podcaster fra Ken eller Torkil? Har ikke hørt en eneste episode, men har hørt at det er utrolig bra.

Lenke til kommentar

Enten er det noe jeg ikke får til med Listen eller syns jeg det funker helt elendig. Må jo spille de av for å få til å laste de ned, ikke noe klart skille mellom avspilt og ikke, ikke sortert etter forskjellige programmer, ikke riktig rekkefølge, kommer ikke ordentlig inn i filsystemet. I tillegg til at det er stress å finne de (går ikke ann å søke, må skrive inn rss adressen), men det går kanskje bare i iTunes. + en rekke andre småting.

Oki.

 

Eg vet ikke hvordan det funker med flere programmer.

 

Man legger til abbonnement. Da henter den alle podkaster fra f.eks RR. Når eg skal høre på RR går eg inn på abb. RR og kommer inn i listen over podkaster. Da kan eg gå inn på den siste etter å ha tatt en refresh, der kan eg trykke menu og velge "last ned".

 

Denne blir da tilgjengelig for meg når eg går bort fra Wifi. (Det samme går an å gjøre på 3g, men eg har valgt bort den muligheten,)

 

De ligger i rekkefølge, sortert på dato.

 

Så eg skjønner ikke helt hvordan du bruker den :p

 

RSS legger eg inn en gang, da som abb. og da er alt gjort fra den kanten.

Lenke til kommentar

Hvordan laster folk ned podcasts til android? Har testa litt forskjellige programmer nå, men ingen som er i nærheten av iTunes i brukervennlighet. Vil ha de automatisk nedlastet (radioresepsjonen, misjonen og herreavdelingen), vises om de er hørt/ikke hørt og sortert kronologisk (eldste øverst). Og selvfølgelig slik at de kan høres senere uten internett.

 

Jeg bruker BeyondPodcast, det er uten tvil det beste programmet jeg har brukt til å laste ned podcast med Android

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...